jezdíte někdo dlouhodobě na litru řetěz 520?
Standard je 530. Konverzí na 520 by se ušetřilo na rotujících hmotách.
Dle tabulek je pevnost v tahu skoro shodná, viz. obr. níže.
Jak je to ale v praxi? Nejsou porovnávající tabulky moc optimistické?
Stejně mě čeká výměna řetězové sady, tak přemýšlím nad touto konverzí.
Vím, že se to vozí na dromech, ale tam tu životnost moc neřeší.
Má tedy někdo na něm najeto více, než pár okruhových dní?
Díky, hOOrNeT
1 reakcí na tento příspěvek řetěz 530 vs 520
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520
Zuby budou mít menší šířku, bude tedy třeba použít ideálně i kalenou rozetu. Tím by se to mohlo eliminovat, ne?
Pevnostně to dá, otázkou je pro mě stále opotřebení, které bude prvotně vznikat na OZ kolech vlivem většího namáhání než u 530.
Určitě se zde vyjádří i někdo, kdo ho vozí dlouhodobě
1 reakcí na tento příspěvek řetěz 530 vs 520
1 reakcí na tento příspěvek řetěz 530 vs 520
Doporučuju DID ERV3, je oproti všem ostatním lehčí a ověřenej na výdrž. Ten jezdím teď, zatím 7 tis ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520
Nejde o čistou úsporu hmotnosti, ale o rotační hmoty. Tam to funguje jinak.
Motorku mám jako takový univerzál. Vezmu ji na okruh, jindy zase brouzdám po republice. Kdyby šlo jen o drom, nebo jen provoz, tak to neřeším a mám jasno.
Proto jsem založil tohle vlákno
SLEEPER> Konečně zkušenost! Paráda Co se nejvíce jezdí? DID?
Jestli dá sezónu v endurance nasazení, tak musí dát v provozu 15 tis. Nejsem sebevrah, v provozu se ten litr takhle nedá pořád tahat.
A na dromu se lehčí 520 nebo 525 bude hodit.
Nad 525 jsem také přemýšlel, ale nedaří se mi nikde sehnat již kompletní sadu. Naproti tomu jsem několik 520 našel na mojí CBR1000RR 2006.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520
Šel bych raději do kalené rozety, kvůli životnosti.
Zase máš 2V, ten tomu řetězu dává zabrat. Mám zkušenost z SV650. Fároš je plynulejšíí - pokud teda nedáš full gass a nelítá se po prdeli.
Odkud nakupuješ? Byla to již komplet sada, nebo sis to skládal postupně?
Díky, hOOrNeT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520
alfik68 píše: Na druhou stranu,proč by se teda vyráběly a dávaly na určité stroje jiné řetězy.To má asi nějaký důvod.A v běžném provozu teda ušetříš kolik kilo?Nebo jsem nepochopil co tě k tomu vede.Výrobce stroje to tam dal z nějakého důvodu a nebylo to asi proto aby mašina víc vážila.
protoze vyrobce vrabi motorky na jezdeni, ne na vykon,.. u plechovek je vesmes pozadavek aby to jezdilo co nejdyl uplne bez udrzby, protoze to lidi pouivaj jakodoravni prostredek a ne jako sportovni nacini - u moto je rozsah pouziti sirokej, nekdo chce taky jen "jezdit do pracea zprace" a je mu burt ze nema vylozene zavodak, a druhej se chce povozit sportovne a je mu zase burt ze do toho bude kazdou sezonu cpat holt o neco vic penez
Naposledy editováno 04.04.2017 11:58:11
Tipoval jsem životnost cca 15tis km. Stev mi to potvrdil. To je dostatečná životnost.
Ještě jeden dotaz do placu. Čeká mě při přestavbě na 520 nějaké překvapení? Kolečko i rozeta by tedy měla být určena přímo na typ motorky, aby se nezměnila řetězová linka. Je to tak?
To opotřebení pastorku jsem zmiňoval schválně, protože na duralový rozetě ušetříš na zadku asi kilo a s životností dle mě není problém.
Jinak za mě nejlepší kombinace DID ERV3 a rozeta, pastorek Renthal (blbě se sháněj, asi z UK), nebo AFAM.
takže sumasumárum: na okruh 520, na zbytek 530
PS: 520 jsem na GSX-R 1000 přerval když jsem zatáhnul na 2ku
1 reakcí na tento příspěvek řetěz 530 vs 520
hOOrNeT píše:
SLEEPER> Konečně zkušenost! Paráda Co se nejvíce jezdí? DID?
Jestli dá sezónu v endurance nasazení, tak musí dát v provozu 15 tis. Nejsem sebevrah, v provozu se ten litr takhle nedá pořád tahat.
A na dromu se lehčí 520 nebo 525 bude hodit.
Nad 525 jsem také přemýšlel, ale nedaří se mi nikde sehnat již kompletní sadu. Naproti tomu jsem několik 520 našel na mojí CBR1000RR 2006.
Na trati asi DID, ale kamaradi, co se veniji RR, tak ti zase preferuji CZ. Kazdopadne kdyz DID, tak tu nevyjssi radu, pokud chces kilometrovou vydrz.
Jak ted na desitku kupoval zlaty DIDcko na motoretezy.cz. Rovnou si do poznamky napises, jaky chces prevod a oni ti k retezu poslou pozadovany pastorek a rozetu.
1 reakcí na tento příspěvek řetěz 530 vs 520
nabídka:
• sada s řetězem ČZ 525 ECX, X-ring, střední kvalitativní řada, cena 2690,- CZK
• sada s řetězem ČZ 525 SDZ GOLD, X-ring, střední kvalitativní řada, cena 2690,- CZK
• sada s řetězem RK 525 XSO, X-ring, střední kvalitativní řada, cena 2650,- CZK
• sada s řetězem DID 525 VX, X-ring, střední kvalitativní řada, cena 2590,- CZK (zlaté provedení za příplatek 80,- CZK)
• sada s řetězem JT 525 Z3, X-ring, nejvyšší kvalitativní řada, cena 2890,- CZK
• sada s řetězem ČZ 525 SDZZ GOLD, HX-ring, zlatý, nejvyšší kvalitativní řada, cena 3150,- CZK
• sada s řetězem RK 525 GXW, XW-ring, nejvyšší kvalitativní řada, cena 3790,- CZK
• sada s řetězem DID 525 ZVMX, XX-ring, nejvyšší kvalitativní řada, cena 3690,- CZK (zlaté provedení za příplatek 190,- CZK
1 reakcí na tento příspěvek řetěz 530 vs 520
Hmotnostní výhoda je jasná. Stevovi duralová vydržela celou životnost řetězovky. Jezdí to ještě někdo jiný?
hOOrNeT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520
Líbí se mi ta hmotnostní úspora na rozetě
Duralové rozety za rozumné peníze od supersprox.
http://www.motops.cz...eta-zadni-sirka-525/
Nebo doporučuješ jinou značku?
hOOrNeT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520
Uz nejakou dobu jezdim na vsem jen retezy DC + kola afam, vyjde to sice draz v nakupu, ale vydrzi to dyl nez jakakoliv kombinace retezu a kol ktery jsem predtim bral od motoretezu. Cimz nechci nijak hanit jejich sluzby, pristup maj fakt skvelej a posledni retezovku jsem od nich bral tak pred 4ma rokama.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520
Odkud je bereš? Abmoto?
Jezdíš je s AFAM alu rozetama?
Naposledy editováno 04.04.2017 14:48:33
1 reakcí na tento příspěvek řetěz 530 vs 520
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520
Ale jak jsem psal, dle závodníku road racing, udělá ČZ tu samou službu, ovšem sám jsem šel do DID, vždycky jsem ho jezdil.
DID ZVMX vs ČZ SDZZ je rozdíl na sadě 250 Kč. Tedy srovnatelné Čekal jsem větší cenový rozdíl u našeho tuzemského výrobce.
Co je ale při porovnání těchto dvou konkurentů zajímavé, tak jsou parametry. Statická pevnost, tloušťka destiček, hmotnost
Po tomto zjištění mě začíná řetěz od ČZ celkem lákat. Problém s kvalitou asi nebude, jinak by ho kluci na road racingu nejezdili
1 reakcí na tento příspěvek řetěz 530 vs 520
Pořádný gumy, desky, čerstvej kvalitní olej a tahat a tahat a tahat.
Mně teď trápí už jen jedna věc, jestli mám dát tlumič, občas mi na horším povrchu kmitnou řidítka když jí dáš pořádně a to se mi nelíbí, ale to je jednou za čas, ale příjemný to fakt není. A jestli jo, tak jakej, asi vyhrává RSC. Aby do toho nekecal při normální jízdě, ale zabral jen při tankslapperu, ale to pak zas nevyeliminuje ten kmit o kterém mluvím. Asi místo pořízení tlumiče pojedu na pořádnej okruh, tam je to hladký pěkně a na rozbitý cestě trochu uberu, to vyjde nejlíp cenově.
Naposledy editováno 07.04.2017 13:38:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řetěz 530 vs 520
Měnit musím tak jako tak. Dnešní řetězy, oproti tomu, co se tam dávalo před deseti lety jsou zase někde jinde. Je to pěkně vidět v parametrech k daným řetězům :)
Já mám tlumič v sérii. Docela to funguje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha YZF-R1 RN12 Yamaha YZF-R1 | Votaví | 3 | Včera v 20:40 Fueltank |
Okruhová sezóna 2024/2025 [1 ... 1249, 1250] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37482 | Včera v 16:05 Kohlstein |
kola Titax Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 12 | 24.12.2024 v 10:54 perak89 |
Převodovka yamaha R1 Yamaha YZF-R1 | kocourMíra | 0 | 23.12.2024 v 22:52 kocourMíra |
Honda cbr 1000 rr SC59 neda se vyto... Honda CBR 1000RR Fireblade | george33 | 4 | 11.12.2024 v 10:01 ..Roko.. |