nebyl se na ní někdo náhodou podívat? Podezřele levná
https://www.motoinze...5967-cbr-600-f4.html
2 reakcí na tento příspěvek Inzerát 600 F4
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4
j3nik píše: hádám že za těch 45k km co má přiznáno byla dost honěná navíc tvrdí že 3 roky stojí to se mi taky moc nelíbí
Tych 45 000 km si najma odtocila v taliansku, ihmho viac a stocili ju ked prisla do CR . Karburatorova CBR600F sa vyrabala okolo roku 2000 takze tak.. ci stala 3 roky asi moc nadit nebude - ono v zasade u cca 15-20 rocnej moto su tie tri roky stania v stodole to najmenej
Naposledy editováno 07.04.2017 10:46:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4
J3nik píše: hádám že za těch 45k km co má přiznáno byla dost honěná navíc tvrdí že 3 roky stojí to se mi taky moc nelíbí
Komorerth píše: Tych 45 000 km si najma odtocila v taliansku, ihmho viac a stocili ju ked prisla do CR . Karburatorova CBR600F sa vyrabala okolo roku 2000 takze tak.. ci stala 3 roky asi moc nadit nebude - ono v zasade u cca 15-20 rocnej moto su tie tri roky stania v stodole to najmenej
hadam, ze oba delate u mestske policie a svoje nedocenene detektivni vlohy chodite chladit motorkare
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4
Komorerth píše: Jarrinn> to hadas zle Jarinne. Z teba detektiv teda nebude
..ja se o to nesnazim, ale rad se poucim.
Rozepis, jak jsi dospel k tomu, ze motorka najezdila hodne kilometru v Italii a stocena byla az v Cechach. To si ji ten borec privezl z Italie a hned za hranicema to stocil?
Nebo jsi z fotek poznal, ze je to kupovany a stoceny v bazaru?
1 reakcí na tento příspěvek Inzerát 600 F4
Ten týpek má prej velkou bandasku a tohle nebylo dost pohodlný, takže proto to prý stálo.
Dovezený z I.
Pak v hajzlu snad 1 úchyt kapoty pravé... snad nic neopravitelného
Ohnutá páka zadní brzdy (lehce). Evidentně to padlo na pravou stranu i podle laufu.
Lauf je origo... no problemo
Takže 2 otázky:
Fakt si myslíte že to sedlo je předělávaný/přečalouněný? Nechápu jak se to z tý fotky dá poznat.
A má to jiný blinkry, takže jak je to s nima pak na technický? Mělo by na nich bejt éčko bo jak? Budou to řešít?
Naposledy editováno 07.04.2017 14:04:23
Zkusit se projet jestli jede rovně poslechnout a nastartovat za studena za tepla a zkontrolovat vše co je vidět zda to není třeba vyměnit...
Snad nečekáš(makakumba) že bude připravená na sezónu a bez investic....
Podle mě je to levná stará mašina do které budeš postupně sypat zlaťáky a možná se zastavíš na obvyklé ceně téhle motorky... Přečalouněné sedlo by bylo to poslední co mě trápí
PS: koupil jsem o dva roky starší Ducati tak si myslím že vím co tě bude čekat testli to koupíš
2 reakcí na tento příspěvek Inzerát 600 F4
Svojí jsem na podzim kupoval za 47 tisíc a už dalších 6 jsem do ní nandal plus práci. A stále nejsem spokojenej :)
Regulator, retezovka, spojka, pretesnit vidle, brzdovy desticky, olej, svicky, filtry. To je tak za +- 15 000,- (pokud si to udela sam).
Mozna to nebude potreba delat vsechno a ma dobrou masinu za 47 000,-
Edit> jsem si dukladneji precetl popisek. Takze plus baterka a mozna alternator, coz bude tak + 5 000
ale spis bych to videl na spatnej regulator (jestli je tam puvodni) a ta bateka mozna bude dobra. Jinak motobat za 1600 a je to.
Edit2> ....jeste duuukladneji jsem si precetl popisek po tech pivech ..menen regulator....otazka za jakej (z bouracky, z ciny...vyhodit a nahradit vape, ignitech, elesys)
Naposledy editováno 08.04.2017 01:09:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4
Když je motorka horká, tak v nízkých otáčkách cukne, až chcípne. Pouze při přidání plynu. Stane se to jen, když zastavím a nechám motorku běžet na volnoběch. Když vypnu a znova zapnu zapalování, tak motorka jde naprosto normálně, ikdyž je stále horká. Při jízdě jí můžu tahat, jak chci a motor jede parádně.
Měnil jsem nové svíčky, vyčištěné plus seřízené karburátory. Celkově motor seřízen a kontrolován.
Mám podezdření na benzínovou pumpu, ale nevím.
Jinak motorka už v klidu Ještě se ozývá spojkovej koš, ale to zatím neřeším. Spíš mě vadí to dusení motoru když je horká.
Naposledy editováno 07.04.2017 22:38:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4
Jinak civky, fajfky, ridici jednotka, draty.....no ma holka svuj vek a "nervova" soustava uz muze byt horsi
No hele nevim Lestim kristalovou kouly a ukazuje hromadu vyjevu.
Edit> natoc video a hod to sem, to bude nejlepsi. Motorodina to rozlouskne
Edit2> pumpa to nejspis nebude, to bys poznal ve vysokych otackach
Naposledy editováno 07.04.2017 23:01:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4
Karbece jsou seřízený, vidím to na elektriku. Fajfky ke svíčkám v pohodě, svíčky už mám druhý nový a oboje v pěkným stavu. Všechny kontakty co jsem našel jsem prošel a projel védečkem. Moje možnosti - Benzínová pumpa, teplotní čidlo. Nevím byl docela bordel v karbících plus napadení "kutilem obecným" motoru nepřidalo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4
Jestli mas bordel v karbecu, tak mrknout na sitko v nadrzi a vymenit palivovy hadice
Naposledy editováno 07.04.2017 23:06:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4
Po různých opravách za desetitisíce a hovno výsledku,což zahrnovalo (čištění karburátorů,výměna cívek ,řídící jednotky,svíček, atd.)a nakonec výměna celého motoru,
ale to z důvodu prasklé pružiny napínáku, a pořád ta samá chyba už sem to chtěl zapálit a rozsekat na sračky no a pak se to stalo, odešla mi baterka tak sem koupil novou, zvláštní vůbec to nechápu, ale se starou baterkou odešli všechny problémy a poučení zní každej dělá všechno a nikdo nic neumí!!!
tak že těch 35000 + - co sem do toho narval zbytečně, na konec vyřešilo 1200 za baterku.
No třeba ti to pomůže ale třeba taky ne, to byl můj né moc veselý příběh se šťasným koncem
Ale pro jistotu musím dát proměřit dobíjení aby se to za chvíly neopakovalo znovu. Tak hodně štěstí při hledání problému
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4
Datlík píše: Za ty prachy nevím jestli bych do toho šel. Bude to paštika.
Svojí jsem na podzim kupoval za 47 tisíc a už dalších 6 jsem do ní nandal plus práci. A stále nejsem spokojenej :)
Počítám gumy 4K, řetezovku nevím jakou tam má(ale počítám že na ní půjde jezdit), Lak tak 3,5K kdyz to budu dělat já. Kapoty taky snad opravím sám. Olej filtr kapaliny + filtr 1500. Destičky taky ještě asi něco najedou snad.
Největší výdaje asi za vidle kdyby tekly, protože to bych asi sám nedal (no nikdy neříkej nikdy) a pak nějaký problémy v motorovým prostoru, třeba ten napínák rozv.ř. nebo spojka. Ale to se stejně nedá moc předvídat.
Naposledy editováno 08.04.2017 18:13:17
Koukni, jestli tam pojedeš úplně na všechno. Jeden můj příklad. : Myslel jsem si u sebe, že mi jen tečou vidle, když jsem je rozhodil, žádný olej tam nebyl.
Navíc někdo strhnul závity dole na vidlích atd... Opravdu vše důkladně projít.
Nebo počkej až dám svojí do kupy ( viz můj problém s nízkými otáčkami ) a za 47 tisíc Ti jí nechám
Je to cena za kterou jsem motorku na podzim koupil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4
Koukni, jestli tam pojedeš úplně na všechno. Jeden můj příklad. : Myslel jsem si u sebe, že mi jen tečou vidle, když jsem je rozhodil, žádný olej tam nebyl.
Navíc někdo strhnul závity dole na vidlích atd... Opravdu vše důkladně projít.
Nebo počkej až dám svojí do kupy ( viz můj problém s nízkými otáčkami ) a za 47 tisíc Ti jí nechám
Je to cena za kterou jsem motorku na podzim koupil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4
Naposledy editováno 08.04.2017 21:27:54
Kertézs píše: Datlík> Měl sem podobnej problém,při řazení to cukalo pořád se to dusilo celé dva roky mi trvalo než sem nato přišel, sám a shodou náhod.
Po různých opravách za desetitisíce a hovno výsledku,což zahrnovalo (čištění karburátorů,výměna cívek ,řídící jednotky,svíček, atd.)a nakonec výměna celého motoru,
ale to z důvodu prasklé pružiny napínáku, a pořád ta samá chyba už sem to chtěl zapálit a rozsekat na sračky no a pak se to stalo, odešla mi baterka tak sem koupil novou, zvláštní vůbec to nechápu, ale se starou baterkou odešli všechny problémy a poučení zní každej dělá všechno a nikdo nic neumí!!!
tak že těch 35000 + - co sem do toho narval zbytečně, na konec vyřešilo 1200 za baterku.
No třeba ti to pomůže ale třeba taky ne, to byl můj né moc veselý příběh se šťasným koncem
Ale pro jistotu musím dát proměřit dobíjení aby se to za chvíly neopakovalo znovu. Tak hodně štěstí při hledání problému
to mi připomíná mojí opravu Octávky furt mi něco jako kdyby drhlo, vyměnil jsem ložiska na kolech, klouby na poloose, olej v převodovce, už sem se chystal rozpůlit diferák a vyměnit ložiska a pak jsem přezul na letní a bylo ticho
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F | Horis9725 | 5 | 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf |
Map senzor Honda CBR 600F | Alessandro600 | 0 | 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600 |
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F | seetron | 2 | 1.9.2024 v 19:56 ja1 |
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F | pepe363 | 32 | 20.8.2024 v 20:16 kratkej01 |
bezstarostnost [1, 2, 3, 4] Honda CBR 600F, Husqvarna Svartpilen 701 | ILA | 92 | 12.8.2024 v 04:21 MedWed |