1 reakcí na tento příspěvek zapalování jawa 250 559, jak zapojit dynamo
malou odporovou civku při novém regrelu lze vypojit. Řádně prohidni ty civky...kam jde jaký drát. Jinak to chce knížku od Dočkala. Jawa serizovani a opravy.
m.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapalování jawa 250 559, jak zapojit dynamo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapalování jawa 250 559, jak zapojit dynamo
A nebo jít rovnou do Vape zapalování a máš po starostech
http://www.motorkari.cz/tema/?t=162901
Vstupní drát cívek je spojen s malou odporovou cívečkou, celé to jde na jednu svorku regulátoru (M). Výstupní drát cívek statoru vede na 61, zároveň sem veden jeden uhlík. Druhý uhlík je veden na kostru.
Takže milý Míro, že jsi škrob a nechceš dát ty peníze, nikdo tě nenutí, ale je to hodně dobrá věc, tak se neser do toho tomu, kdo to chce, protože to za ty prachy stojí. Podotýkám že ti to píšu jako člověk co používá kladívkový dvouválec s kompletním původním zapalováním a jediná anomálie v celé elektrice motorky je upravený přerušovač z felicie, aby chodil na 6V...
Vape jsem měl v jednoválci k dennímu použití a ten je dnes prodán i s Vape. Vape je super věc a halogen je halogen.
Stará platforma je dobrá a funkční a jezdící, jen je třeba starat se o baterku a mít ji v dobré kondici a občas kontrola odtrhu, to je prostě jawa taková jaká vždycky byla. Vykuchat motor a narvat tam elektroniku a machrovat jakej sem frajer = opravdu umí každý neumětel. Respektovat jawu a její historii to už je o něčem jiném. Doporučuju náhradu relé, a pro věčný nadávače směrem ke mě náhrada se dělala již v 70 letech možná i dříve, a vznikla proto, že původní relátka prostě zlobila.
Pechu mrzí mě že je tu potřeba takhle komunikovat, ale nadávkama začínáte vy (a hlavně zbytečně). Mj. halogen do jawy nepatří, to bys měl vědět, podle mě to je prasárna a na léto ho nepotřebuju, a v noci nejezdím, nemám potřebu jezdit. Bezpečnost na silnicích není primárně o denním svícení.
1 reakcí na tento příspěvek zapalování jawa 250 559, jak zapojit dynamo
Že do jawy nepatří halogen? To na ní nepatří ani dnešní pneumatiky ale jen ty se znakem barum rudý říjen, nepatří do ní dnešní těsnící tmely, jež udrží při životě i ty po letech a mnoha rozebráních dojebané kartery, že se v noci nejezdí? to leda ti, kteří to mají jen pro parádu a ne na ježdění. Denní svícení je dobrá věc.
Pokud jsi skutečně totální škrt a ty peníze dát nechceš, napiš to rovnou.... V nesmyslných cenách za které se dnes stabiláky prodávají se to ztratí a už dávno to nejsou levnéí a levně provozovatelné wergly, protože jak to přišlo do módy a všichni kdo před 5 lety říkali že jsem idiot, když mám doma ty wergly tři, to dneska mají / chtějí mít doma taky....
To šponuje ceny dílů - převážně nekvalitních - do hladin, že jako stroj denního ježdění se to už nevyplatí.
A i jako uživatel klasického zapalování u dvouválce ti ještě jednou píšu, že Vape je hodně dobrá věc, co se vyplatí, protože i z vejletu se kolikrát jede potmě a pak když vidíš kulový hovno, tak to pěkně sere.
Elektronický regulátor dobíjení ke klasice mám taky vyzkoušené - OK věc, dobrá, spolehlivá, nicméně režim bludička to neřeší.
A dvoucívková relé nezlobila, ta fungovala dobře - alespoň ta původní, než se v nich po 30-40 letech opálily kontakty, jednocívka je choulostivější, ale spíš ve smyslu že dává kopr baterce, než že by nefungovala....
takže když už jsi takový zastánce té pravé a původní duše jawy, tak si tam hezkypěkně nacpi zpátky cívkový regulátor a neser si do huby co kam patří nebo nepatří, když sám jsi se už vydal na půli cesty... a proč? protože jsi měl problém, a proč jsi měl problém? protože to neumíš seřídit, jak jsi vyřešil problém? instalací polovodičovéhoregleru, což je Vape děleno třemi....
Nekaž vodu, když piješ víno.
Přeji dobré ráno.... PS: u psychologa už jsi s tím byl?
prostě na vape nemá peníze a sám nemá originál, i když tvrdí, že na jawu musí být vše originál
Píše o tom jak repase dynama vyjde na 850 Kč-proč to nechává u někoho repasovat, když to přeci zapojí žák 8.třídy?
850 Kč za co? co na tom zrepasuje za kolik peněz?
850 repase+pošta tak kolem 250+500 regulátor?=1600+nové indučky
to už si člověk radši připatí za to Vape, které stojí podle něho za h.v.o
Repasovat se na tom nedá nic, pokud jsou opálené kontakty původního malého regleru, vybavení na jejich výměnu stejně nikdo nemá, takže jestli si pod tím představuje výměnu uhlíků, pokud by to byla velká bída tak přesoustružení, ale většinou jen vyčištění kotvy a seřízení regleru, tak to není žádná repase, jen prostá údržba.... Převíjet to dneska nikdo nebude, když už by se to povedlo někomu spálit, protože cena převinutí rotoru a statoru vyrovná, možná i převýší cenu nového.
Nebo si pod tím máme představit že jako někomu dá dynamo s malým cívkáčem a on mu tak za tu tisícovku pomocí třech šroubků namontuje nový polovodičový regler v ceně cca 500,- a pošle to zpátky......
1 reakcí na tento příspěvek zapalování jawa 250 559, jak zapojit dynamo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 4003, 4004] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 120093 | Dnes v 11:19 Jirka4137 |
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |