moto cele v nekvaljtnim laku, popraskane plasty, známky havarie na kyvce, trapný lak a kapance na nádrži, neoriginalni podsvetleni budíku, ulomeny tlacitko na svetla, neukazuje zarazeny neutral (pry po opravě převodovky), svody original místo Akrapu, stav otřesný..ps nejsem puntickar. bylo mi do telefonu receno, ze se jedna o kosmeriku z bezneho provozu, nic neni prasklý, zadne znamky bouracky.. osobne pak vysvetleno, ze je to preve normalni, kdyz tyhle moto litaji pana orel.. nejezdit
me sere. Myslím, že kazdemu by pomohlo, kdyby se evidovaly smejdi a lháři
další adept, poslal fotky malych oderek, jak je jinsk vse v cajku.. pak praskla podsedlovka, ulimeny a chybejici kus plastu, pomlacena kyvka, ulamane a chybejici drzaky bocnich kapot, ohnuty výfuk na kyvku. Původně, jak se stara a pak si to neumi ani ohnout sam. Lhal o stavu, jak to nebylo bourane, pak mi rekne na místě, ze to melo určitě hodne crashu za sebou... opet jina komunikace na místě, něž po tel.
1 reakcí na tento příspěvek Lživé inzeráty, kam nemá cenu jet. Skutečnost vs. slibovaný ...
2 reakcí na tento příspěvek Lživé inzeráty, kam nemá cenu jet. Skutečnost vs. slibovaný ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lživé inzeráty, kam nemá cenu jet. Skutečnost vs. slibovaný ...
Jinak co se týče kupujícíh tak je docela prdel chtít před zkušební jízdou zálohu. Ten škleb, co pak vždycky nahodí ten rádoby zájemce co se vlastně chce jen projet, je k nezaplacení
Naposledy editováno 19.04.2017 08:48:51
(reakce na) Lživé inzeráty, kam nemá cenu jet. Skutečnost vs. slibovaný ...
Přesně jak bylo řečeno ,každy si rozhodne co koupit....že jedeš zbytečně 200km? Ja u některé z motorek za víkend dal i 1200....než jsem vybral
Naposledy editováno 19.04.2017 08:54:33
A i já si myslí,že takové vlákno jako je toto nikomu nepomůže. Akorát uškodí.
Dám 2 příklady:
Boreček se shlídne ve "voňavce" rv. 2001,nepadená (ano...tomuto majiteli opravdu nepadla,ale je už 3-4 majitel),provozní oděrky (neodborně opravené plasty po sklouznutí na hrubém asfaltu),najeto 27000km (před 8 roky kupováno se stočeným tachometrem),borec dojede a už je nasraný. Chce menší cenu i z nasranosti,že to není vytoužená "voňavka". Prodávající nechce. Kupec odjíždí.Přijede druhý kupec,který bez řečí koupí protože se mu cena za dojebanou "voňavku" zdá akorát.
A druhý případ- Boreček si přeje vyjebat s celým světem a myslí si že koupí nejetou motorku od nějakého sběratele,který ji v roce 2001 koupil,najel na ní 300km a postavil si jí do obýváku (garáže,haly,firmy a pod) s tím,že je jen na dívání,takže stav 1*A. Boreček by si přál takový stroj koupit na desetinu původní ceny. Chce slevu. Prodávající nechce ani slyšet. Kupec nakvašeně odjíždí. Přijede druhý kupec,který jí okamžitě koupí.
Pořád se řeší,že se nemá řešit jak je motorka stará,ale jak se o ní kdo staral. Můžete se starat jak chcete,ale vše stárne a i když se staráte,tak ty věci prostě ztrácí své původní schopnosti,pevnosti,výdrže a pod.
Za mě....nemám nic proti 10-20 letým motorkám,ale čím starší,tím větší riziko že se něco posere...