Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
Dráťa píše: Zlesa> No když tam pojedu na RSV, tak tam sice budu rychleji, ale abych se vyrovnal rychlosti NC, tak bych musel taky odpojit dvě svíčky (ze dvou)
Stačí vhodně nastavit podmínky závodu Třeba tady na té trase může NC konkurovat i speciálu motoGP
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
3 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Poslaťod Jirka » 29 Sep 2013, 23:53
NC700X - my heart beats for you . NC700X - mé srdce bije pro tebe. Tomu se říká fanda NC700! Ten neřeší, že se mu na tom špatně sedí, že to má omezovač, že to nejede. Když tohle video shlédneš, tak se do tý motorky zamiluješ. Ta hudba k tomu. Prostě paráda.
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Jirka »29 Sep 2013, 23:53 píše:
NC700X - my heart beats for you . NC700X - mé srdce bije pro tebe. Tomu se říká fanda NC700! Ten neřeší, že se mu na tom špatně sedí, že to má omezovač, že to nejede. Když tohle video shlédneš, tak se do tý motorky zamiluješ. Ta hudba k tomu. Prostě paráda.
[quote=kubacech]Tak co, kdo to riskne a koukne na to?
Nejsem sice autorem toho videa, ale...
- má to nízkou polohu těžiště a neošizený rozvor umožňující příjemnou ergonomii "sedlo-řídítka-stupačky", a jestli člověk není lilipután ani basketbalista, sedí se na tom dost dobře
(z asi 10 motorek, co jsem vlastnil, dokonce možná i nejlíp)
- omezovač má dneska každá mašina, vysokoobrátková třeba v 10000 ot/min, NCčko v 6500 a čoprkrujzry třeba v 5500
(a kdo s tím má takový nebo makový problém, ať si nekupuje motorku s vysoko- nebo nízkoobrátkovým motorem)
- jestli to jede nebo nejede, to je každýho věc, jak to má v hlavě nastavený a co vyžaduje ke svýmu štěstí
(někomu stačí maximálka 180 a z nuly na sto za 5, někomu jinýmu je málo i 150 koní pod zadkem)
P.S.
callowsick píše: ale jedna věc se mi na NC fakt hodně líbí - když se dá nějakej veselejší vejfuk, připomíná mi tenhle nízkootáčkovej dvouvál zvuk americký káry
Jo, docela sympatický zvuk...
Naposledy editováno 20.04.2017 14:38:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
zas nadruhou stranu by ten motor mohl neco vydrzet, kdyz se vlastne necha jenom lechtat (vzhledem k objemu) a pak to hned zarazi omezovac.
No cilova skupina ted nejsem. Ale mam takovy tuseni, ze ty NC tu budou smrdet i v dobe, az budu v duchodu a bude jich mraky. Tak si pak treba nejaky olitany tricetilety NC nikdy nejezdeny na okruhy poridim. (jako fakt )
tak to NCkari pekne pucujte a nepadejte z toho at je z ceho vybirat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dovi píše: Nejsem sice autorem toho videa, ale...
- má to nízkou polohu těžiště a neošizený rozvor umožňující příjemnou ergonomii "sedlo-řídítka-stupačky", a jestli člověk není lilipután ani basketbalista, sedí se na tom dost dobře
(z asi 10 motorek, co jsem vlastnil, dokonce možná i nejlíp)
- omezovač má dneska každá mašina, vysokoobrátková třeba v 10000 ot/min, NCčko v 6500 a čoprkrujzry třeba v 5500
(a kdo s tím má takový nebo makový problém, ať si nekupuje motorku s vysoko- nebo nízkoobrátkovým motorem)
- jestli to jede nebo nejede, to je každýho věc, jak to má v hlavě nastavený a co vyžaduje ke svýmu štěstí
(někomu stačí maximálka 180 a z nuly na sto za 5, někomu jinýmu je málo i 150 koní pod zadkem)
Nevím, proč mi toto píšeš Jsem se jen v práci nudil taky nic, tak jsem navštívil sesterské fórum. Téma s tímto videem bylo mezi prvními, tak jsem měl za to že je nové a datu nezkoumal
Co máte všichni s tím těžištěm? Taková mantra vás eNCéčkařů a majitelů boxerů vyráběných u Berlína. A omezovač. Já ho mám v 8,5, ale motor se nasraně rozjede klidně už od 2.
Každopádně jsem se taky nějak nezamiloval.
kubacech píše:
Co máte všichni s tím těžištěm? Taková mantra vás eNCéčkařů a majitelů boxerů vyráběných u Berlína. A omezovač. Já ho mám v 8,5, ale motor se nasraně rozjede klidně už od 2.
.
Tak musej to zminit, akorat si neuvedomujou ze to je proste vyvoj, cesta kterou jdou vsici.
kubacech píše: Nevím, proč mi toto píšeš Jsem se jen v práci nudil taky nic, tak jsem navštívil sesterské fórum. Téma s tímto videem bylo mezi prvními, tak jsem měl za to že je nové a datum nezkoumal
1.
Já jsem se naopak nenudil - a nepsal jsem to Tobě, ale jako "polemiku" s těmi Jirkou ironicky myšlenými subjektivními zápory (v jeho anonci k tomu starému videu).
2.
To mnohostránkové video téma na "sesterském" serveru bylo založeno 27. záři 2013 - a to, co jsi sem dnes z jeho první strany zkopíroval, byl 4. příspěvek toho vlákna z 29. září 2013, tedy už skoro 4 roky starý.
Ostatně nebylo ani nutné, abys to datum nějak složitě zkoumal - tedy pokud Ty sám si přečteš aspoň to, co sem dáváš k přečtení ostatním... Hned na začátku toho, co jsi sem vložil, se píše, že ten příspěvek je z 29. záři 2013. Takže i to video muselo pocházet přinejmenším z té doby.
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Geodet píše: Já se nebránim. Mě je to u prdele.
Ale jdi ty brepto, nechtel ty si me nahodou s rozbehem kompat do prdele kdyz jsem mluvil o NC ? Tak ze aspon nedelej.
Vono dost dobre nejde na jednu stranu dela ze je ti to u prdele a na druhou stranu se chytat kazdy zminky o NCcku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
tomasd. píše: Jj, já se zase přidám. Když jsem měl CB500, tak jsem byl na vyjizdce s kamosem, kterej kvuli operovanymu levymu zapesti mel NC. Pred tim mel krosku, potom cruisera. A tenhleten kamarad nekde na pumpe povida "tvl, tobe to nějak jede, na to ze je to petikilo!"
Fakt ? jednu CB 500 jsem vloni projizdel majiteli a byla to dost nuda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: Fakt ? jednu CB 500 jsem vloni projizdel majiteli a byla to dost nuda.
bacha na zamenu puvodni cb500 a novych cb500f/x
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: Fakt ? jednu CB 500 jsem vloni projizdel majiteli a byla to dost nuda.
no pjávě, podle toho co se o kvalitách stroje NC píše, měl by tento výkřik moto-techniky staré CB pojet vždy s prstem v nose. A s poloviční spotřebou, pochopitelně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: Veverčák> Jo to byla stara dobra cb500, radovej dvouvalec. Docela sympatickej stroj na servis, takovej starej bytelnej.
No,já mám docela opačné zkušenosti,mně se Hondy dělají blbě.
Opravdu to občas vypadá,že majitelé NC jsou docela hákliví na náznak kritiky.Na druhou stranu se tomu moc nedivím,protože pozitivně se o tomto stroji vyjadřují jen v testech...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Geodet píše: Já se nebránim. Mě je to u prdele.
Jo to je vidět u téměř jakékoli zmínce o NC
Naposledy editováno 21.04.2017 08:55:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: Jako jediny, co me obecne u japonskej motorek sere, je "jako ze kurva tohle vymyslel někdo, kdo ma ruku jako dite", ale na tak nejak kdyz delam na svym nemeckym aute a nadavam "kurva, ty zasrany fasisti, jak tohle mohl nekdo vymyslet", tak to je podobny. Tak nevim, jestli ten nedostatek prostoru je japoncema.
No, ti Japonci obecně - jo a ne (jak který). Třeba zrovna u zde probíranýho / propíranýho NCčka je k němu při servisu dobrý přístup, a to i včetně ventilových vůlí. Akorát je u něho časově náročnější propracovat se ke vzduchovému filtru, jenže to bohužel dneska platí už pro spoustu motorek.
Ale jinde je to opruz; nedávno třeba taková blbost jako žárovka u Toyoty Yaris druhé generace (jinak velmi dobrého autíčka) - ke světlometu vpravo (před spolujezdcem) je dobrý přístup, ale výměna halogenky v levém předním světle (před řidičem), to je fakt pro malou dětskou ruku (nebo spíš pro klavíristu anebo pro zloděje), a ještě i tak to chce hodně moc trpělivosti.
___
A BMW... taky z vlastní zkušenosti - velkoobjemový jednobuch F650GS/Dakar (s ROTAXem), tam je všecko tak našlapaný (nejenom okolo motoru, ale třeba dokonce i v zadním-brzdovém světle), že si dodneška pamatuju kolegův výrok (a souhlasím s ním), že "u malýho GS Báwa je ke všemu přístup jako k penězům a místa je tam jak v hodinkách".
_______________
EDIT 23.4.2017 - upřesnění stran těch světlometů (původně psáno z pohledu opraváře stojícího před autem s otevřenou haubnou, tedy ne zcela jednoznačně)
Naposledy editováno 23.04.2017 07:35:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |