kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A nejen Tuono, RSVčko, nová Důra atd... Aprilka podle mě teď aktuálně bere, čím dál tím víc impotetní Ducati, zákazníky jako na běžícím pásu, nejen cenou, ale i originalitou a funkčností.
Jak už jsem několikrát řekl, já obhájce Ducati a milovník 2 L 90°, bych asi lovil v jejích vodách než ve vodách dnešní Ducati. Tam jsou asi designově nedostižný supersproty Panigale...ale nový SSo ? ...ehm... Scrambler ?... no, pro machýrka v kostkovaný košili .....o píčovinách typu Xdiavel neradno mluvit. ... a já se ani s designem novejch Monsterů fakt zatím nesrovnal ... možná "stará" 11ka EVO co má Šmoula... ale to už je taky výběhovka...
Naposledy editováno 21.04.2017 10:00:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Byl jsem ve vodách Moto Morini,Benelli, MV a vracím se nakonec oklikou k druhé řadě Tuona. Sem tam v noci mně chytne touha po V4 1.generace,ale ani tam to není ještě to vono jako u V4 2.generace...
JollyJoker píše: t_freedom> To si ani nedovedeš představit,jakej je problém pro starce jako já, si koupit po takový historický motorce,jako je první Tuono další, která by mně fakt uspokojila ve svojí podstatě. Zkouknul jsem toho dost a máš pravdu,u Ducati jsem úplně v pasti. Kromě malýho a velkýho SF mně tam nic nebere. Tím nemyslím "nelíbí" (999,1098,1198, Pani,Monster 1200 )
Byl jsem ve vodách Moto Morini,Benelli, MV a vracím se nakonec oklikou k druhé řadě Tuona. Sem tam v noci mně chytne touha po V4 1.generace,ale ani tam to není ještě to vono jako u V4 2.generace...
Ta dnešní stářež je nějaká rozmazlená! Takovejch krásnejch bajků je!
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja, jelikoz chci spis zpomalit, tak bych koupil neco jako hypermotard, nudu, atd...
oioi01> Jezdil jsem HM 796 i 1100 a není to úplně můj šálek kávy, i když jsem si to myslel Zábavná motorka to ale je. A ještě jsem na ní prej jak vosa na bonbóně..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ty díly z Turecka jsou v podstatě origo,licenčně vyráběný na tyhle moto..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tak at se proda/neproda
PS: to mas cas jezdit na mosterovi a HP? Nebije se to spolu trochu, resim jakej 2V tak vyzvidam...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Více lidí z nás. Touno bere razantněji zespoda, ke stejný razanci se Brutalka dostává tak o 2t rpm dál... nahoře to letí stejně šíleně. Brutalka víc nekompromisní v posezu a odpružení, tvrdej monolit. Ale Tuono je zcela bez debat pružnější a má širší rozsah motoru.
Zvuk obou je opojnej.... tuono americký V8 ...a Brutale F1čka z 80 ' let oboje mne bere... finančne jednoznačně Tuono...dost muziky za o dost míň peněz...