Takže se tu pokusím držet plán svých akcí, ale pište sem prosím i ostatní kdo kdy kam jedete, zajímavé akce a ceny, nabídky spoludopravy atd. Prostě vše co patří k okruhové sezóně a chcete vyřešit přes net. Vypadl Vám parťák a máte volno v dodávce, potřebujete prodat jízdy protože mašina stávkuje, atd. atd. všechno sem !
TABULKA CASŮ - ZNOVU ZPROVOZNĚNO !
Pokud zapomenete heslo, dá se snadno zresetovat přes webové rozhraní. Pokud zadáte špatně nějaký čas, není problém mi poslat PM, a já Vám to odmáznu z databáze. Pokud potřebujete přidat nějakou trať, taky není problém. Zapisujte, je to potom skvělá reference za pár let. Nad svýma časama z roku 2010 se fakt bavím. A zároveň je fajn si vzpomenout že to tenkrát byla stejná palba jako dnes.
Kdo by neznal, německý server na plánování co kdy kde Gaskrank.tv nebo Racing4Fun .
Kalendar okruhovych dni ve Francii a okoli
Návod jak na zelené peklo aka Nurburgring najdete tady.
Doporučené tlaky v gumách (je třeba vybrat příslušnou gumu/rozměr/směs a pak se dole na stránce ukážou parametry včetně doporučeného tlaku http://www.gp503.de/
Oboard videa co máte, klidně už na Youtube linkujte pres onboard-video.com. Umožníte tím ostatním jednoduše najít a vyhledat video ze závodu který s Vámi třeba jeli, a třeba na Vašich záběreh i jsou.
Krátkodobé cestovní pojišttění na rizikové sporty či úrazové pojištění lze snadno sjednat a zaplatit online.
Odkazy na nastaveni podvozku:
Stev, Ohlins, Racetech
Nějaké čtení anebo zápisky z akcí které se obvzláště vyvedli, nebo naopak
LE-Most 2013 - osmihodinová endurance (c) Ozzy
Misano velikonoční výlet (c) Kamikaze-Ace
užitečné odkazy
Slovenská dálniční známka - nákup online
Maďarská dálniční známka - online nákup. Je potřeba registrace.
Rakouska dalnicni znamka a tunely online.
Termíny kdy někdo někam jede, pokud se chce někdo přidat tak ať ví:
===========================================
Říjen:
28.-30.10 Estoril No Limit
Účast: Ozzy?
Listopad
2.-3. 11 Estoril Motoval
Účast: Ozzy?
Naposledy editováno 02.10.2024 17:37:35
psenap píše: nikod> Pouze pri zaberu spojky? Pokud ano a v te chvili citis i vibraci tak by to mohly byt lamely. Me to zaclo delat prave po vymene lamel na GSXr za racingove. Nejspis krive nebo nevystredene lamely...
ano, pouze při pouštění spojky při rozjezdu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
nikod píše: Když R6 09 při rozjezdu lehce pocukává jinak vše naprosto ok.. Spojkové lamely? Setkal se s tím někdo?
a rozjezd je jaký? v klidu nebo start na roštu? můžou to být i přepálené plechy1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
matt píše: a rozjezd je jaký? v klidu nebo start na roštu? můžou to být i přepálené plechy
rozjezd v klidu. Jak z křižovatky v provozu...
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
Naposledy editováno 25.04.2017 12:24:19
Správná poznámka - drážky v koši od lamel také signalizují způsob užívání.
Lamely v zátěži přeskakují z drážky do drážky = plynulost záběru spojky je v tahu.
U Hondy se může nesprávně namontovat jedna jiná lamela a nebo třeba nesprávně otočit pružící prstenec.
U Yamah R1 také praskaly spojkové koše (R6 si nějak nevybavuji).
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
-----------------------------------------
mam domluveny box na so/ne (tedy od patecniho vecera), kdo se prida ke mne? Max 6 lidi.
Aktualni stav : ja, Rossinka, nase tajna posila?
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
Díky moc.
2 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
Podle mě by to mohlo sedět na tu variantu "softly does it" v podstatě i to naznačuje Veverčák. Zítra skočím na okruh znovu a zkusím to nastavit podle rad v článku.
Mě se po 40 min zdá že ta guma na to jaký jsem jel lážo je zbytečně zničená. Proto to řeším.
Nicmene mi ta guma prijde celkem ok, a vsadim se ze kdybys jel lepsi casy, hur vypadat nebude, spis naopak.
2 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
Moje rada: Neres blbosti a jezdi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
To o tom pozdním přidání plynu je dost možné, byl jsem na GSX-R zvyklý tahat vše na 3, brala odspodu a bylo to pěkně plynulý, nyní na ZX10 jezdím za 2 a tím pádem je tam víc výkonu.
Nejedu to dobře, ale aspoň pro představu, když poradíte, budu rád.
Ozzy_> Při jízdě hodně velká pohoda, mírný pocit boření zadku, ale v zatáčkách nic neklouže a ani nemám pocit houpání. Na výjezdu to netáhne ven jak Suza, ale netuším jaký jsou možnosti jinýho nastavení.
Ptám se proto, protože se mě ta guma úplně nezdá a vím, že mám například vzadu předpětí default (68kg jezdec) a já mám 102kg. Naklikáno mám podle nějakého němce (80kg), co to testoval, ale vzadu mám podle něj dokonce nižší kompresi než udává manuál. Odskok mám naopak oproti manuálu tužší.
Mě právě nastavování moc nebaví, chci to udělat a jen jezdit, ale jezdit když to třeba není dobře nastavený a třeba si drbu gumu se mě moc nechce.
Naposledy editováno 02.05.2017 09:10:17
psenap píše: Stev>Tlaky jsem měl dle různých doporučení při testech na okruhu, v podstatě klasika 2bar (30psi) Je pravda, že takhle ta guma vypadala už od prvních 10min, když jsme stáli kvůli pádu na trati.
To o tom pozdním přidání plynu je dost možné, byl jsem na GSX-R zvyklý tahat vše na 3, brala odspodu a bylo to pěkně plynulý, nyní na ZX10 jezdím za 2 a tím pádem je tam víc výkonu.
Nejedu to dobře, ale aspoň pro představu, když poradíte, budu rád.
Ozzy_> Při jízdě hodně velká pohoda, mírný pocit boření zadku, ale v zatáčkách nic neklouže a ani nemám pocit houpání. Na výjezdu to netáhne ven jak Suza, ale netuším jaký jsou možnosti jinýho nastavení.
Ptám se proto, protože se mě ta guma úplně nezdá a vím, že mám například vzadu předpětí default (68kg jezdec) a já mám 102kg. Naklikáno mám podle nějakého němce (80kg), co to testoval, ale vzadu mám podle něj dokonce nižší kompresi než udává manuál. Odskok mám naopak oproti manuálu tužší.
Mě právě nastavování moc nebaví, chci to udělat a jen jezdit, ale jezdit když to třeba není dobře nastavený a třeba si drbu gumu se mě moc nechce.
kdyz uz resis nastaveni tlumicu, kdy byly naposledy na repasi?
Ozzy_ píše: psenap: Takze nemas problemy pri jizde, guma ti neklouze, podvozek se nehoupe, jen se ti nezda guma ?
Moje rada: Neres blbosti a jezdi
s timhle ale nesouhlasim .. proc si kurvit gumu zbytecne rychle? Mi pripomina, jak jsem obul mekci gumu nez obvykle jezdim a mel jsem ji po 2x20 minutach zrasovanou jak prase ... pak jsme s Acem trochu pritahli bestii zadek, pocit se nezmenil, ale guma se zacala vyhlazovat a celkem jeste vydrzela ...
. Tem otrepum na krajich vzorku se nezbavis, a jedinej problem co vidim na ty tvoji je ze je imho studena, coz pri soucasnym pocasi a pomalejch casech neni nic necekanyho.
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
2 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
Protože, i když tomu moc nerozumím, ta guma rozhodně nevypadá tak, jak by vypadat měla. Tzn, jemný kladívkový vzorek, žmolky shrnuté ke kraji a nepotrhané okraje drážek.
Podvozek je potřeba přenastavit na tvou váhu. S tím ti poradí někdo zkušenější. Podle mě se to na prostředku trhá, protože se ti motorka pohupuje, i když to tak nevnímáš. A taky proto, jak je popsané v tom článku.
Co se týká tlaku v pneu, moje zkušenost je taková, že při mých časech na 2V v Brně 2:27 a Mostě 1:58 jsem tlaky nikdy neupouštěl. Jak jsem přijel, tak jsem jezdil. Ať bylo 6 nebo 30 stupňů. Neříkám, že je to dobře, ale já to tak dělal. Na pneu Pirelli DRC, Dunlop SportSmart 1 i 2. Teď mám taky Metzeler M7RR, ale s tou jsem na okruhu nikdy nebyl.
A nikdy ta guma nevypadala tak, jak tvoje na fotce.
PS - když ten podvozek jednou nastavíš, dlouho pak na něj nemušíš sáhnout.
Ted v tomdle pocasi ti maximalne nezne klouzne zadek, a pokud nespanikaris, tak jen namalujes trosku delsi cernou caru nez obvykle
Máš výhodu, že default můžeš použít (odhaduju, že máš váhu do 80kg), ale já holt mám víc a v servisním manuálu je jen ten přiblblej default, místo toho aby tam dali tabulku s jak vůbec pracovat s podvozkem při vyšším zatížení. Pružiny jsou docela jedonduchý, ale vztah Komprese a odskoku podle váhy už nedávám.
psenap píše: Díky, ta motorka je po slečně cestovatelce aus Munich, celou dobu servisována v Kawě. Koupil jsem ji před chvílí, nechal udělat pancéřky a víc zatím nestihl, ale technický stav je velmi slušný. Asi bych měl udělat to SAG nastavení pružin...kde ale mám vzít lidi na zvednutí motorky
Na to stačíte 2.
Nakloníš na bočák, vyvěsíš obě kola a kámoš změří. A pak už je to jednoduchý.
Fidouš. píše: Na tomhle vláknu bych teda radu - Neřeš blbosti a jezdi - opravdu nečekal.
A co na tom chces na netu vyresit, z fotky zadni gumy ? Jediny co ma podle me smysl ladit na podvozku pri casech 2:30+ je nastavit ho staticky na vahu jezdce ve vystroji. Jak na to je popsany na netu milionkrat, vcetne odkazu v hlavicce tohohle vlakna. Jakykoli dalsi ladeni uz je o tolika promennejch, ze se dela tak ze prijede jezdec, ma nejakej pocit, a nejakou gumu. Pak se podle tabulky prida nebo ubere o klik nebo dva nejaka velicina, a borec se vyda na drahu a zkouma se jestli se pocit jezdce, nebo guma, nebo oboji zmenilo. Protoze nikdo nevi, jak dotycnej jezdi, tak mu nema ZADNOU SANCI nejak relevantne poradit co delat s podvozkem.
Pokud si nekdo mysli, ze sem hodi fotku gumy, a nekdo mu tu poradi "dej +2 kliky na rychly kopmresi" tak zije na uplne jine planete
Za me:
1/ Pokud nebylo posledni rok (u serie dva) delano, oservisovat podvozek, nez se bude delat cokoli jineho
2/ Staticky nastavit na vahu jezdce, viz vyse
3/ Nafoukat tydle seriovy gumy na cca 2.4~2.5 za tepla, to jest podle rychlosti a teploty drahy dat tedle tlak za studena, a po prijezdu hned zmerit a upustit na tedle tlak.
4/ Jezdit a jezdit a jezdit, protoze laborovanim na netu se zrychlit neda ....
Vim, ze dobry casy se setupem nenahoni, me slo jen o tu gumu, neco proste nefunguje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 1 | 13.10.2024 v 12:19 _Michal |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |