Myslím, že nízkootáčkový motory by klidně mohly ty tři kila dát ?
Měl jsem kdysi CBR 600F a podle servisáka, který ji poznal už musela mít hodně přes 100tisíc(na tachu samo nee )a šlapala jak víno...A to jde do sakra jiných toček než třeba velkoobjemový véčkový choppery, cruisery a nebo velký naháče...
Všude je plno motorek s nájezdem kolem 30 000km ...
Zajímalo by mě kolik má kdo přes 100 000 najeto?Na jakým motoru?jak se to chová?
Případně v kolikati kdo "dělal" motor?
Jen mě to tak zajímá! Ode všad slyším jenom:" to najede mraky"!Kolik to je?
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
na VFRu mám teprve 80 tis. km, teď po servisu a kontrole plně připravenou, stovku tam snad budu mít do sezony 2019
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Goldwing je jaký model?
No a VFR?
Díky !
(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
No nějak mě ty nové neoslovují, asi proto, že jsem nezkusil, Tyhle starší holky jsou výkonově ok ( pro mě ), v jízdních vlastnostech bude propastný rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
bledemon píše: a kolik vydrží současné funglovky?
To by asi zajimalo víc lidí. ..
Treba se nekdo s necim modernim ozve?
Současné jsou V - Stromy., Varadera. ..Ale pravda, nejedná se o novinky, co se technologií týče. ..
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Ve 125 000 jsem měnil motor, protože odešlo ložisko někde v převodovce a kdybych to chtěl opravit, tak by si už zasloužila nové rozvody, pístní kroužky, guferka na ventilech, zabrousit ventily, sedla...... Za matroš asi 26 000 kč.....
Motor měl 100%ně 120 000 km, ale klidně mohl mít i k 200 tis...
Rozvoďáky, pístní kroužky, převodovka, spojka původní.
Měnil jsem 3x ložisko krku řízení, po 100 000 ložiska v kolech (preventivně), po asi 5ti tisících se jednomu novému ložisku rozsypala klec...
V těch 110ti tisících začal trošku žrát olej, "2" (slovy dvě) deci za 10 000km....
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Honda GL 104 000 km.
Yamaha XJR 1200 160 000 km.
Yamaha FJR 1300 120 000 km.
Yamaha FJR 1300 106 000 km
manželka
Honda REVERE 650 120 000 km.
Honda HORNET 900 80 000 km.
Honda CBF 1000 116 000 km.
Přičemž XJR a CBF byly koupeny nové, ostatní s nájezdem kolem 30 000 km.
Naposledy editováno 24.03.2017 16:41:20
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Na 1150 GS mám aktuálně 118458 km, což je málo, vzhledem k tomu co tady čtu.
Nejhorší jsou ti garážoví kutilové a ti co ten servis vojebávaj. Pak to od nich někdo koupí a diví se, že je to v 50tis. po smrti.
Naposledy editováno 24.03.2017 15:04:55
http://www.motorkari.cz/tema/?t=194779
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
FJRPEPA píše: Poslední 4 motorky
Honda GL 104 000 km.
Yamaha XJR 1200 160 000 km.
Yamaha FJR 1300 120 000 km.
Yamaha FJR 1300 106 000 km
manželka
Honda REVERE 650 120 000 km.
Honda HORNET 900 80 000 km.
Honda CBF 1000 116 000 km.
Přičemž XJR a CBF byly koupeny nové, ostatní s nájezdem kolem 30 000 km.
koukl jsem na tvůj profil, obdivuju a při vší úctě, chodíš do práce ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Se mnou jsme už na 94 000 km a opravdu nutné opravy žádné. Jen preventivní kontroly /výměny dle manuálu +
Ventilové podložky + seřízení vůlí
Rozvoďák cca v 70tis
Spojkové lamely + plechy + pružiny + lanko
Ložiska obou kol
Palivové čerpadlo (ale to zmrvil jeden "opravář" = to se nepočítá :) )
No a dál opravdu jen olej + filtr a gumy.
A to spolu máme objeto opravdu všechno. Od písku v Africe až po sněhové závěje v severním Norsku ;) Brození potoka, drsný offroad v Rumunsku atd.
Za mě super stroj a jestli mě někdo nesestřelí tak ten půl-míč spolu dáme
Tak ať to jezdí ogaři a děvuchy
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Gold Wing 1. generace: 450 000 km až 500 000 km, je možno ji vidět. Zakoupená s nájezdem 200 000 km v Německu v 90tých létech. Neznám v ČR stroj s více km, možná BMW Brezovara
BMW R 1100 GS: 350 000 km, zakoupená s nájezdem přes 100 000 km z Německa
BMW R 1150 RT: 230 000 km
O větších nájezdech v ČR nevím.
(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
twinrider píše: Motory z mojeho okolí:
Gold Wing 1. generace: 450 000 km až 500 000 km, je možno ji vidět. Zakoupená s nájezdem 200 000 km v Německu v 90tých létech. Neznám v ČR stroj s více km, možná BMW Brezovara
BMW R 1100 GS: 350 000 km, zakoupená s nájezdem přes 100 000 km z Německa
BMW R 1150 RT: 230 000 km
O větších nájezdech v ČR nevím.
Díky!
Bylo by super přesvědčit majitele, aby sem napsali své zkušenosti sami...Víš sám, jak to tady je s důvěrou ...
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
http://www.motorkari...p;act=info&scr=0
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
nebo
www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php
uprava odkazu
Naposledy editováno 05.05.2017 17:20:39
(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
GSpetr píše: R1100GS 1995
nebo
www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php
uprava odkazu
Pěkný
To ty vaše mají tolika ciferný budíky?
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
TomasFZS píše: Honda CBR1100XX Super Blackbird, aktuálně necelých 140 tisíc km Odešel regulátor napětí, co jiného...
A jinak? baští olej? Jak se celkově chová?jak s ní jezdíš a jak dlouho ji máš?
Díky moc!
Á...Světem Blackem
Naposledy editováno 07.05.2017 17:04:27
Na 20tis úprava hlavy pro zvýšení výkonu.
2x repas startéru za 500Kč.
Druhá spojka, první odešla na 60tis.
olej po 5tis.
Destičky, kotouče, řetězovky a gumy ani nepočítám.
V rodině od novoty, nejdříve táta a teď já.
Brzo snad aktualizuji i profil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou Harley Davidson [1 ... 9, 10] Harley Davidson FLHS Electra Glide Sport, Harley Dav... | Mufiozo | 290 | 24.8.2023 v 14:17 -HAD- |
Technické údaje do TP Harley Davidson FLHRC Road King Classic | Strejdaradim | 8 | 31.10.2019 v 18:46 Strejdaradim |
Spotreba Road king flhrci Harley Davidson FLHRC Road King Classic | sisko | 14 | 5.3.2019 v 02:03 hondaman1 |
Český manuál Harley Davidson FLHRC Road King Classic | Ňumis | 20 | 26.10.2018 v 06:12 Ňumis |
Umisteni spz road king Harley Davidson FLHRC Road King Classic | Dykouš48 | 9 | 9.5.2018 v 20:45 Dykouš48 |