vybírám první motorku. Už sem se díval, co všechno kontrolovat při koupi ojetiny atd.
Momentálně se mi líbí tyhle tři mašiny
Suzuki GSF 600 Bandit
Honda CB 600S Hornet
Kawasaki ZR 7
Jak výkonem, tak vzhledem.
Moje otázka zní, jaké máte zkušenosti s těmahle modelama, krom toho jak vypadají a technických parametrů o nich nevím zhola nic. Uvítám nějaké názory / rozdíly / na co si dát pozor popřípadě i typ na něco podobného.
Hledám něco s výkonem 40-70kw a aby to mělo kulaté světlo. Rozpočet je mezi 30-60 000. Dá se za tuhle cenu koupit něco v solidním stavu z výše uvedeného? Máte nějakou alternativu?
Díky za názory/zkušenosti/doporučení.
No, vyjadrím sa Ti k tvojmu problému. Bol tu už miliónkrát.
Veľa závisí, načo tú motorku chceš. Ja som si vyberal podľa toho, že som chcel aby to potiahlo aj dvoch a aby sa dala aj nejaká väčšia vzdialenosť. Ak sa nemýlim, tak kawa a badaska sú rovnaké kategórie. Hornet je o radu vyšší (ak sa mýlim, opravte ma). Všetko sú naháče.
Jazdil som párkrát na Hornete, Motorka je ľahká (cca 200 kg), je živá ale ten posed mi trošku nesedel. Bol som o malý kúsok viac natiahnutý za riadidlami, ale jazda bola spoko :). Bola ostrejšia, na machrovanie super. Porovnávaj s GSR kou.
Kawu som neskúšal, nwm Ti povedať.
A čo sa týka Bandasky, mám ju teraz. Je síce novšia ako ty chceš (2007 vstrek), ale posed mi sedí viac. Nemám problém vo dvojici tlačiť xxx km/hod. Je o 40 kg ťažšia ako hornet, ale príjemnejšia. Na začiatok stačí bohate.
Čo sa týka servisu, každá jedna je nedobytný stroj, ak sa budeš o ňu starať. Olej, filtre, reťaz, karburátory a sa vozíš a vozíš. Čo sa týka spotreby od 4,5 do 7,5 litra. Keď som blbol na semaforoch bola 7,2. Včera som bol na otvorenie sezóny, Spanilá jazda asi 50 km a tak sme sa oddelili, tempo 110-160 miestami = 5,5 litra. Len po 200 km ma kúsok bola riť :D.
Naposledy editováno 07.05.2017 19:51:50
Samozřejmě něco načteno mám, hornet pohledově vypadá právě takovej sportovnější posez, asi nic na delší výlety.
Hledám naháče s kulatým předním světlem, kterej mě nezežere za živa a právě utáhne alespoň dva lidi(dyby náhodou). Autoškolu sem dělal na moto co měla 35kw a taky to jelo i ve dvou, i když líně....
Existuijí i nějací další naháči, které sem dosud nenašel a mají obdobné parametry?
1 reakcí na tento příspěvek Bandit / Hornet / ZR7 kulaté světlo
ducaty monster
Fazer měl taky kulatý světlo ale těch je málo
Nebo třeba toto https://www.tipmoto...290744-r-1100-r.html
Honda CB 750
Suzuki SV 650 N
a kotel dalších... záleží co chceš, a v tom ti nikdo neporadí, takže hledej šmudlo.
1 reakcí na tento příspěvek Bandit / Hornet / ZR7 kulaté světlo
- je mozno trochu tazka pri manikulacii ale za jazdy to nieje citit..... a ked mas na parkovisku tlacit 200 alebo 220kg tak ten rozdiel je zanedbatelny,,,,
- jazdil som aj bandita 600 ale 750 je 750....
BMW vypadá dost dobře, to by se hodila k E46 co mám doma )
Ducati je taky zajímavá, ale asi by to nebylo uplně pro mě..
Očividně je toho mnohem víc než sem si myslel(a než sem byl schopnej najít) - protože tady v katalogu na motorkaři.cz tak je spousta motorek na fotkách s jiným světlem, než co se pak prodávají na bazaru.... To se pak hledá blbě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit / Hornet / ZR7 kulaté světlo
Naposledy editováno 07.05.2017 21:51:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit / Hornet / ZR7 kulaté světlo
Najezdil sem na Bandasce cca 30000km bez jediného problému a cestovalo se na něm dobře i spolujezdci, no dokonce se snim dá jet dost svižně ( ne sportovně )
1 reakcí na tento příspěvek Bandit / Hornet / ZR7 kulaté světlo
A aspoň tě nebude lákat jezdit 200 a i kdyby přece jen lákala jet 200, tak 200 nepojede
vikik píše: Programos> z tvého výběru bych sáhl po Inazumě ( Suzuki gsx 750 )
Potvrzuju, mám, moje první moto. Trošku těžší, ale kamarádská a pohodlná...mám 180 cm, 95 kg, vejdu se bez problému. Zamiloval jsem se na první posez. Vyzkoušej všechny, co se ti líbí, a která ti nejvíc sedne, tu si kup, všechno v tvém výběru jsou to slušné, ověřené, dobře udržovatelné motorky...
Naposledy editováno 09.05.2017 14:32:14
1 reakcí na tento příspěvek Bandit / Hornet / ZR7 kulaté světlo
Takže většina co jste tu psali jste mi dali tip přímo do mého gusta. Je jich fakt mnohem víc než sem čekal, takže ste mě docela překvapili... a vzhledem k tomu, že se tu názory co se pohodlí týče celkem liší akaždému sedí něco jiného, tak mi nezbyde nic jinýho než zkoušet.....
Z Horneta teda nakonec upouštím, sic je to více sportovní motorka, po ničem takovém uplně netoužím, bude to moje první a spíš se těším na klidnější jízdu s tím, aby to zase nebyl teda úplnej hlemejžď když je za to potřeba zabrat, řádit můžu v autě, tam mám alespoň střechu :D
Co mě těší, že se tu nikdo nezmiňuje moc o problémech konkretních modelů, takže je to o tom jak se kdo stará.
Postupem času budu topic updatovat jak jsem se rozhodl, co sem koupil a jak to vše dopadlo
Pokud chceš "od všeho něco", a nevadí ti, že jenom na motorce nesedíš jak knedla, tak nějakej dvouvál... nahatý SV 650 (i kulatá "babka" 99-02 udělá eště spoustu parády), Raptor, malej monstr atd... Tam tě ve městě a na zakroucenejch okreskách nebude tolik omezovat hmotnost, a jsou to vesměs hravý motorky, ale chtěj i neco po tobě, když chceš trocha jet, nesmiš se na tym jenom tak vyvalovat jako kravskej vocas...
Sám mám SV a líbí se mi na tom ta hravost... není to žádnej závoďák, vlastně to ani moc nejede, ale je s tim prdel, je to hbitý, v zatáčkách si s tim pohráváš (hlavně když dáš trošku širší řídítka ), na předjetí nemusíš podřazovat až kamsi, hrkneš plynem a seš před ním (krouťák), prostě je s tim prdel... a delší cesty v rámci republiky na tom nejsou žádný utrpení (v rámci toho, že to je naháč samozřejmě ), asi bych na tom nejel na dovolenou do chorvatska na jeden zátah, ale co taky tam, že Prostě to neni ani knedla, ani brutální sport, prostě hezky něco mezi, od každyho neco, dá se na tom jezdit denně do práce, blbnout v zatáčkách, po víkendech cestovat, jen tak to neomrzí...
Pokud máš ale najeto vyloženě nula, doporučil bych ti spíš svatou trojici - ER-5, CB500 a GS500 - na rozježdění ti to dá strašně moc, snáz získáš sebedůvěru, a když si po dvou letech koupíš něco ve střední kategorii, o které se bavíme teď, budeš jezdecky o dost dál, než kdyby sis ji koupil hned teď, a už dva roky na ní jezdil. To je prosím pěkně osobní zkušenost...
Sú to dosť odlišné motorky, čo asi neprekvapí nikoho, možno len zakladateľa témy.
CB750 je pohodlná, skôr robená na plynulé hltanie kilometrov, fakt sa na nej dobre sedí, nič z nej nebolí, nenúti k rýchlej jazde. Podobne na tom budú zrejme aj spomínané ZR7 a Zephyr. Motor má charakter trakčného elektromotora. Charakterom je v mojom vnímaní niečo medzi chopprom a naháčom. Moderné naháče sú až príliš ostré v porovnaní s ňou a choppre zas až príliš nudné. Niečo medzi, proste klasický naháč.
SV 650 je taká ľahučká troška ostrejšia mrška. Ten dvojval (aspoň mňa) núti že "ťahaj, predbehni ho". Ovládanie výborné, človek má z toho pocit neuveriteľnej ľahkosti po presadnutí priamo z CB750. Motor je oveľa zábavnejší. Posed je trošku viac na ruky a trošku viac pokrčené kolená, ale nič strašné. Neviem veľmi posúdiť ako sa na nej cestuje, toľko som na nej nenajazdil.
Tiež sa prikláňam ku Crowackovmu názoru, že možno jedna z obľúbeného tria GS500/CB500/ER5 by bola dobrý nápad, aspoň človek zistí čo ho štve, čo ho teší a čo vlastne od toho chce.
Ale treba hľadať, tieto začiatočnícke moto zvyknú byť u každého tak jednu sezónu a potom vlastne nie je nikto, kto by na tom robil aspoň základnú údržbu. Každý na tom pojazdí jedno leto a predá, ten zas pojazdí, predá a tak, potom sa tá zanedbaná údržba niekomu zosype na hlavu (viď napr. môj denník motorky, no, niekedy sa nezadarí)
Naposledy editováno 11.05.2017 08:18:00
2 reakcí na tento příspěvek Bandit / Hornet / ZR7 kulaté světlo
A že bys na tom mohl vypadat jako vosa na bonbóně? No a co, to já taky, ale naštěstí se na sebe nekoukám, tak mi je to jedno...
Nebo si kup Vstroma, ten je trošku lepší pro větší lidi... akorát mi přijde, že i když ten motor je stejnej, tak mu naladěním trošku otupili reakce na plyn a sebrali špičku...
1 reakcí na tento příspěvek Bandit / Hornet / ZR7 kulaté světlo
Opevovana SV650 me moc nenadchla ani vzhledem asi ani tim projevem...pro zacatek by to byla asi moc divocina.
Co sem se snazil dohledat vlakna kde se resi problemy techto stroju, tak sem prakticky nic nenasel. Jen ze to muze zrat olej(coz se da cekat prakticky u kazdyho starsiho stroje).
Koukam ze nekolik majitelu v tomhle vlakne reagovalo -> co jste na techdle strojich museli resit vy - krom bezne udrzby(pneu, brzdy, tlumice, serizeni motoru)?
Co vsechno kontrolovat pri koupi obecne uz sem se dival tady na foru(ten moc pekny list malem na A4). Jede semnou kamarad co uz motorku nejakej cas ma, bohuzel sem nebyl schopnej takhle narychlo sehnat nekoho kdo se opravdu vyzna :( ze znamych nikdo jinej motorku nema....
Toz, nejake tipy konkretne k ZR7?
PS: Co znemnaji ty cisilka vedle meho avataru? :] 1/3
Naposledy editováno 17.05.2017 10:03:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Honda cb600s Hornet problém se star... Honda CB 600S Hornet | dukon21 | 12 | 5.9.2024 v 10:21 ..Roko.. |
motoservis Suzuki GSF 600 Bandit | miksenzo | 3 | 2.9.2024 v 16:54 nevo7 |
Podložky pod banjo Kawasaki ZR 7 | dasto | 22 | 9.7.2024 v 09:16 Deadman |
Suzuki Bandit GSF 600 má problém ve... Suzuki GSF 600 Bandit | Lonestar | 6 | 25.6.2024 v 22:17 Lonestar |