AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Edit: Píchnutí se s knotem řeší snadno. Odlepení od ráfku, což byl můj případ je horší.
Naposledy editováno 30.05.2017 21:46:03
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Stačí malý hřebíček nebo aby ušlo něco z pneumatiky a ste v pérdeli, pane hrábě...
V Itálii sem viděl, jak si jeden majitel H-D radši objednal odtahovku a jak tu Glajdu na ten náklaďák naviják a čtyři chlapi mordovali...no nejezděte na takový motorce .
Jó, každá mince má dvě strany...
Naposledy editováno 30.05.2017 21:44:59
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Zdenál - no a proto máme rádi ty obyčejné strojky, na které sice každý současný moderní motorkář fluše, ale které v případě defektu či jiné na místě opravitelné poruchy během krátké doby jedou dál. A jak ukázal Martaffon tam kdesi v jižních krajinách, dá se na chodníku udělat i generálka motoru
Naposledy editováno 30.05.2017 22:10:01
http://www.golemtech...hemie-montazni-pasty
Verdom píše: milan1963> Duše u tohoto rozměru je problém. Nic vhodného prý v podstatě neexistuje. Je to dělané jako bezdušové a s tak úzkým ráfkem tam něco napěchovat by ani nešlo. Už jsem se ptal, nemysli si.
Edit: Píchnutí se s knotem řeší snadno. Odlepení od ráfku, což byl můj případ je horší.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Větší díra se dá opravit knotem zvenku a ještě větší pak po sundání hříbkem zvenku.
Jak při závodech dost často bezdušovky ručně přezouváme - přijde nám už bezdušovka jednoduší.Akorát na naskočení patek je třeba rázového vyššího tlaku kompresoru.
Falcovka je v podstatě velká galuska. Jinak dnes je vyrábí nějaká americká firma na veterány. Dělá je méně vrstvené / oproti doborým na tak se musejí foukat dvojnásobně oproti dobovým.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Spolehlivější bude nejspíš i čínaJawa 400, ale mnohem hezčí je v originálním provedení Shineray a to že to díky poměrně malýmu výkonu bde líné jak veš taky může vadit...
Licituje se tady, že 660 jhe vzácnost a proto má svoji hodnotu, ano, má, ale na druhou stranu, fandů je málo, ta motora po stránce spolehlivostí stojí za vyližprdel, a ten kdo to shání to neshání jako bouračku po aukčních nabídkách... Jednak proto že je to vzhledem k mizivému počtu celkem nepravděpodobné, druhak proto že oprava nebude levná jakokdybys spravoval jakýkoli tuctový, ojetý vergl, na který je dílů s bouraček nebo dosloužilců všude kvantum a tudíž za pár korun...
Takže při prodaji na totálku zbořeného Adenia bych si nedovolil vsadit na to, že se prodá za dobré peníze a na to že to proběhne rychle už tuplem ne....
Mno hlavně ať jsi celej OK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ta guma měla minulý týden 2,2atm a i po cestě než ušla nezdála se být blátivá.
Neměla díru, sice se mi tam jedno lepení knotem nezdálo, ale tím to neucházelo.
Jediný, co mě napadlo jako příčina bylo odskočení z patky vlivem úniku tlaku, kdy při poklesu na hranici únosnosti to povolilo a ušlo fofrem.
Patka gumy byla podle mě poničená (vidět to bylo až když se svlíkla) a asi ucházela a tak jí nalepili (bylo tam to opatlání vidět).
A asi to v tý zatáčce povolilo nějak rychleji a ušlo. Už tam mám novou. Ráfek byl v pohodě, tak nebylo potřeba nic vymýšlet a instalace už byla klasická.
Ale já o tom psal hlavně proto, že bylo potřeba třičtvrtěTona sady a odmontovat polovinu motorky, abych to kolo sundal
a teprve u něčeho takového člověk pochopí tu genialitu panelek a kejvaček.
Edit: Jinak na dojetí domů naprosto nestačil k nafouknutí ani dvoupístový orlík naplno a chytlo se to až když se tomu pomohlo Bazookou vyrobenou ze starýho minimaxu. Takže nějaká bombička s antipichem by mi byla asi kničemu. Ještě jsem nezažil takový opruz s gumou.
Naposledy editováno 31.05.2017 07:51:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Například, i když majů ráfky bezpečnostní rantl (hump) se může stát, že třebas s terénním autem při solidním bočním náklonu a nějaké iniciační nerovnosti se patka odchlípne...né moc, jen tolik, aby rychle ušel vzduch...a to se minimálně lekneš a v mnoha případech to končí panna-orel .
Proto je dobré v těchto případech tam tu duši dát.
No ale protože sů duše kvalitní, máš někdy béleš aj bez defektu (mě se to už stalo dvakrát, v případě pěti kol na autě je to právě o kvalitě duší dost vypovídající číslo).
Když nejde patka (přes ten bezpečnostní rantl) odlepit, udělám to heverem . Né obyčejným, ale tým metr třicet vysokým. Protože bez něho se v terénu, na měkkém, defekt (montáž rezervy) , udělat mnohdy ani nedá.
Jo, teplý flek na butylové duši nedrží!
Zdenalbenal píše: No s bezdušovkama je nekdy sranda, to jo.
Například, i když majů ráfky bezpečnostní rantl (hump) se může stát, že třebas s terénním autem při solidním bočním náklonu a nějaké iniciační nerovnosti se patka odchlípne...né moc, jen tolik, aby rychle ušel vzduch...a to se minimálně lekneš a v mnoha případech to končí panna-orel .
Proto je dobré v těchto případech tam tu duši dát.
No ale protože sů duše kvalitní, máš někdy béleš aj bez defektu (mě se to už stalo dvakrát, v případě pěti kol na autě je to právě o kvalitě duší dost vypovídající číslo).
Když nejde patka (přes ten bezpečnostní rantl) odlepit, udělám to heverem . Né obyčejným, ale tým metr třicet vysokým. Protože bez něho se v terénu, na měkkém, defekt (montáž rezervy) , udělat mnohdy ani nedá.
Jo, teplý flek na butylové duši nedrží!
A proto nám soudruzi v sovětském svazu, vynalezli půlené disky......muhehe....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Verdom : nakonec bud' rád, že jsi dopadl takto - dobře. Kdyby pneu ušla v devadesátce a v zatáčce, mohlo to býti horší.
milan1963 píše: pech.> Léčba šokem... dnes jsem byl u doktora, jsem zcela zdráv, o víkendu půjdu do práce. Týden po havárii, to je úspěch. Mám tisíc chutí Adenium začít rozebírat, aspoň bych velmi dobře viděl, co všechno je poškozené. Musím ale čekat na odhadce z pojišt'ovny. A potom si poradí pánové a dámy v Týnci , kam se motorka odveze.
Verdom : nakonec bud' rád, že jsi dopadl takto - dobře. Kdyby pneu ušla v devadesátce a v zatáčce, mohlo to býti horší.
Tak sláva ,že jsi Milane v pořádku...přeji vše dobré.....
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Milane: Tak to je moc fajn, že jsi OK. My tu měli před dvěma dny kluka, co takové štěstí neměl.
Průšvih je hned. Já pokud by mi za Adenium zaplatili, bych do něj asi už nešel. Ale jak tě znám, ty si domluvit nenecháš a tak snad to nové bude lepší jak to staré. ;) I když v případě Jawy pochybuju, že se poučila z chyb.
Verdom píše: nemako> Vidím to tak. Motorku jsem s tím koupil, takže gumaře neznám. Navenek nebylo nic poznat a i tlak půl roku držela tak nějak standardně.
kdo to udělal,je nesvéprávnej. možná majitel sám nechtěl platit přezutí,tak to radši zbastlil.To, že bude zase Jawa, je na 99%. Poslední 660 už mají ( tedy tvrdí to hrnous a já věřím ) elektriku dobrou. Zatím si netroufám ani na pionýra, ale pokukuju i po něčem jiném. BMW...s kardanem...no uvidíme. http://www.motorkar...-1150-r-1151909.html
Sice jsem si už dříve řekl, že když motorku, jedině novou, ale do cenové kategorie nové, současné BMW 1200 nedosáhnu.
Naposledy editováno 31.05.2017 15:29:02
Co do spolehlivosti Jawy vs. BMW, tak zde se asi není o čem bavit. Už jenom z principu financí na vývoj, lidských zdrojů - to co v Jawě vyvíjí tři lidi dělá v BMW snad tisíc vývojařů, simulačních softwarů a nakonec i těch předsériových kousků, než se to dostane k zákazníkovi je 10x tolik, kolik má naše produkční série.
Naposledy editováno 31.05.2017 15:36:32
Verdom píše:
Milane: Tak to je moc fajn, že jsi OK. My tu měli před dvěma dny kluka, co takové štěstí neměl.
Taky jsem před pár týdny jel kolem kluka na kterého házeli deku. Předjížděl v zatáčce a lehnul. Auto to strhlo na střechu do příkopy, aby ho netrefilo, ale sklouzl se do svodidel.
Číst čísla v černé kronice je snadné, ale vidět to na vlastní oči, to pak člověk přehodnotí jízdu.
Na dušové Jawě jsem měl únik vždy okamžitý a o držku. Hřebík vždy okamžitě rozšmelcoval duši, že jsem vylepil komplet celou opravnou sadu.
Na bezdušové Suzuce jsem s hřebíkem dojel k benzínce a to jsem si jej všiml jen proto, že jsem seděl na patníku a jedl. Během 10min jsem tam hodil knot bez nutnosti demontáže čehokoliv a fičel dál. Na Ukrajině jsem dobouchal ráfek takovým způsobem, že duše by byla desetkrát cvaknutá.
Na autě mi taky mazali ráfek lepidlem, protože hliníkový elektron byl vyžraný korozí.
Nevím, co má Verdom za Hondu, ale na předešlé Suzuce SV r.v. 2001 jsem kolo vyhodil pomocí jednoho klíče na osu bez nutnosti demontáže čehokoliv dalšího a na současné fungl Kawasaki mi taky stačí jen jen klíč na osu a kolo je venku.
Fidly: mno já jsem měl defekty u motorek zatím vždycky jen na dušovkách a bylo to na rozbití huby pokaždý, většinou zadek.... Já měl na duškovkách tolik defektů, že umím vyměnit duši na cestě s originálním nářadím ze 477 s jednou rukou v nose a druhou v prdeli v rekordním čase Bez náhradní duše jsem nejel ani pro benzín, lepení jsme nevozil, to jsem si nechal vždycky až na doma....
Na bezdušákách jsem s autem najezdil statisíce km, na motorce málo, ale za celou tu dobu jeden defekt na autě, stylem vrut zaraženej v gumě, kdy jsem normálně dojel na místo a tam se pak vrazil knot a byl pokoj až jsem ty gumy dojezdil... Doufám že toto štěstí s bezdušovkami mne neopustí... každopdáně beru bezdušovky jako lepší řešení... menší váha kola, menší nevývažek a vyšší odolnost dušovek vůči defektům se v normálním provozu skutečně nekoná.
Naposledy editováno 31.05.2017 21:52:07
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |