Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
Naposledy editováno 27.05.2017 12:39:49
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
K tomu chcípáku, ještě jsem to několikrát zkoušel a v jednom případě mi to po zapnutí chcípáku krátce zavrčelo. Ale jen jednou a jen chviličku a nebylo to z vyjížďky, ale jen v garáži jsem to několikrát nastartoval, nechal chvíli vrčet a chcípnul.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Cena 800 Kč za nerez nebo 600 Kč za železo. Samozřejmě když se vás sejde víc, mělo by jít dohodnout lepší cenu za výrobu.
Jako osvětlení jsem použil toto (má to Éčko):
http://skotymoto.cz/mikro-led-osvetleni-spz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
PetrS> No něco podobného budu taky řešit, hlavně to osvětlení SPZ, které mi jaksi chybí. Konektor seděl nebo si musel něco vymyslet? Mě čeká v červnu technická, tak to budu muset trošku poladit - pořídit druhé zrcátko, osvětlení spz, změnit sklon spz (tolerance je max 30stupňů) a hlavně oddělat laďák bez homologace a dat origo lauf, což se mi moc nechce. Možná bude lepší jak finančně tak časově zavézt moto do místního motoshopu a nechat to protáhnout za pár stovek navíc,...
ale je dost možné že půjde WRko po létě do světa, tak první možnost by možná byla lepší i vzhledem k tomu že s WRkem už se do terénu jezdit nebude...ale tedka těžko říct jak to dopadne,..možná půjde jen enduro sada pryč, uvidíme,..čas ukáže,..
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Naposledy editováno 05.06.2017 13:29:40
Rischwon píše: jak to tak vypadá tak budu muset zapojit original výfuk,...za prvé homo capiny skrz technickou a za druhé stala se malá nehoda a RP tuning koncovka v dobrém případě půjde na repas,..v tom horším do sběru,... chtěl jsem se zeptat jestli někdo nezapojoval origo lauf bez EXUP kapky ve výfuku,...chci to jen dočasně, takže zapojovat klapku nemá smysl,...tak jsem přemýšlel že bych tu klapku dal natvrdo do otevřené polohy..myslím si že by neměl byt nikde problém,...se zapojením origo laufu samozřejmě budu muset zapojit AIS systém skrz katalizátor na který má AIS vliv,...nemáte někdo s tímto zkušenosti??
Cau nejsem zadny odbornik ale mylim ze tu klapku urcite zafixovat do otevrene polohy. Ale pocitej s tim ze jeji funkce mam vliv na spodek otacek.
Ten AIS bych nepridelaval. Takhle rozslehany stejne dlouho jezdit nebudes. Trpi tim leda cat a kdo vi jak moc.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
jj bude to dočasně ale možná půjde do světa po létě a kdyby ten ladák nešel popravit tak pro nového majitele kupovat ladák nemá smysl, ale v tom případě bych to zapojil i s těma klapkama,.....no uvidíme jak to s WRkem bude, vše ukáže léto jak moc ji budu využívat,..ale volný čas je vzácný, tak prioritně budu jezdit na čistokrevném endurku které jsem nedávno pořídil,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Rischwon píše: jak to tak vypadá tak budu muset zapojit original výfuk,...za prvé homo capiny skrz technickou a za druhé stala se malá nehoda a RP tuning koncovka v dobrém případě půjde na repas,..v tom horším do sběru,... chtěl jsem se zeptat jestli někdo nezapojoval origo lauf bez EXUP kapky ve výfuku,...chci to jen dočasně, takže zapojovat klapku nemá smysl,...tak jsem přemýšlel že bych tu klapku dal natvrdo do otevřené polohy..myslím si že by neměl byt nikde problém,...se zapojením origo laufu samozřejmě budu muset zapojit AIS systém skrz katalizátor na který má AIS vliv,...nemáte někdo s tímto zkušenosti??
Jen bych chtěl zmínit, že tu klapku není potřeba fixovat. Tak, jak je ve výchozí poloze, je otevřená. Když s ní hýbeš, tak se zavírá. Vliv na spodek to bude mít minimální, protože na laďáku stejně žádná není, takže by to mělo bejt stejný (mírná ztráta točivýho momentu kolem 4-5k tam podle grafů je i s laďákem). AIS bych na tu chvíli neřešil - dlouhodobě by to mohl bejt problém, protože AIS vstřikuje čerstvej vzduch, kterej spálí zbytek benzínu a nezanáší ti to katalyzátor, kterej v origo vejfuku je, ale na chvíli bez AIS to ničemu neuškodí.
Naposledy editováno 07.06.2017 21:30:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
jinak nasadil jsem ten origo lauf,..a musím říct že i moje Honda XR125 měla důstojnější zvuk,..tohle je opravdu jak sekačka na trávu,...jsem zvědav jak to bude znát na výkonu,..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
určitě zapojil AIS aby se ten katalizátor lépe zahřál na provozní teplotu skrz krátké starty po městě atd,... a když se mi bude chtít tak přemýšlím že bych čistě ze zvědavosti zapojil ten EXUP,.. u R1 a R6 o tom EXUPu píšou že je to hlavně skrz rychlejší přechod ze středních do vyšších otáček,...u té 250 si myslím že bude rozdíl minimální ale kdoví,...prostě ji dám do továrního nastavení,..teda kromě AIRBOX flapperu, to je prasárna v plném kotli motorku zadusit,..to se mi prostě nelíbí,...prostě je tam omezovač když už to někdo opravdu přetáhne,..ale ono fakt nemá smysl to točit do nesmyslu nad těch 10tis,..pak už je to jen zbytečné trápení motoru bez většího efektu,..
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | Včera v 19:05 ZdendaZB |
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 290, 291] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8711 | Včera v 19:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |