Naposledy editováno 05.06.2017 15:11:24
V kostce,vstřikování se může řídit:
a)Snímačem na vačkové hřídeli
b)Snímačem podtlaku v sacím potrubí
c)Vypočítá to z nepravidelností chodu motoru.Říká se tomu kývání.Kompresní poloha je pomalejší než výfuková....
1 reakcí na tento příspěvek Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Ale čistě laicky bych předpokládal, že se snímá poloha klikového hřídele a "chytrá krabička" pak pošle signál ke každému vstřikovači v okamžiku otevření sacího ventilu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
docent píše: Zajímavá otázka - přiznávám, že mě to nikdy nenapadlo.
Ale čistě laicky bych předpokládal, že se snímá poloha klikového hřídele a "chytrá krabička" pak pošle signál ke každému vstřikovači v okamžiku otevření sacího ventilu.
Jenze klika je na tom správném miste za 4doby cyklus 2x - vstrikuje to jen jednou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Naposledy editováno 05.06.2017 15:46:23
1 reakcí na tento příspěvek Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Proč se ptám. Protože jsem si sundal vačky, otáčel z vesela klikovkou až pak mě napadlo, že vlastně nevím, jak je mám správně dát relativně k sací fázi. Pokud to ŘJ bere podle těch tlakových senzorů, tak je to automatika a je to fuk. Ale pokud ne a je tam ještě někde nějaký senzor, tak mám práci navíc...
Naposledy editováno 05.06.2017 15:51:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Naposledy editováno 11.06.2017 22:18:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Torino píše: A když pri vyplem klicku pootocis motorem tak co?Pokud rj potrebuje vedet polohu vacka/pist tak ji musi umet zmerit (treba merenim zrychleni kliky pokud ma snimac jen na klice).
pokud máš dobře rozvod tak poloha vačky je daná...
u vstřikování do sání stačí snímač kliky a řídící jednotka.
Naposledy editováno 05.06.2017 17:48:45
1 reakcí na tento příspěvek Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Naposledy editováno 11.06.2017 22:17:48
1 reakcí na tento příspěvek Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Pálení zapálka do střihu ventilů je běžné zjednodušení už mnoho desetiletí.
Naposledy editováno 05.06.2017 22:52:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Anti píše: Deadman> S tímhle jsem se ještě nesetkal,ale připadá mi že takový systém musí být dost neefektivní.Třeba studené starty na volnoběh.Palivo se neodpaří a dovnitř kape.Nebo prudká akcelerace,kde má každý ze spřažených válců naprosto jiné podmínky.
podívej se na první jednobodové vstřiky v autech.(např. první fellicie)
valilo to do sání přímo na škrtící klapku a každý válec si urval co zvládnul.auta jezdí dodnes...
o pár let později s velkou slávou přišel 4bodový vstřik a rozdíl zanedbatelný.
a ještě k MAP senzoru v sání na který jsi reagoval výše-podle MAP senzoru se nedá poznat,který válec saje,to je blbost.
ale podle podtlaku v sání a otáček motoru se dá lehce zpočítat otevření škrtící klapky,to jsi napsal správně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Naposledy editováno 11.06.2017 22:17:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Naposledy editováno 06.06.2017 09:41:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Naposledy editováno 06.06.2017 10:26:58
pokud to nemá váhu vzduchu,tak je bez MAPu ŘJ v hajzlu......,někdy to jede ,ale bídně...
osobně si myslím,že u starých jednoválců benzín stříká prostě každou otáčku-tak jak už někdo psal,ono to v podstatě ničemu nevadí,prostě si tu kapku vcucně o něco později......