Naposledy editováno 05.06.2017 15:11:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Naposledy editováno 11.06.2017 22:16:30
1 reakcí na tento příspěvek Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
ale mysli si co chceš, já se s tím vyrovnám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Dolph-cz píše: podívej se na první jednobodové vstřiky v autech.(např. první fellicie)
valilo to do sání přímo na škrtící klapku a každý válec si urval co zvládnul.auta jezdí dodnes...
o pár let později s velkou slávou přišel 4bodový vstřik a rozdíl zanedbatelný.
Sice to nebylo zásluhou pouze dokonalejšího vstřikování, ale rozdíl je znatelný, určitě ne zanedbatelný. MPI dosahovalo maximálního momentu již při 2600 ot/min, naopak jednobod až při 3750 ot/min a to ještě o 6Nm nižší.
Např. 4bodový vstřik v podání francouzů u Peugeot 405 dopadl tak, že od řídící jednotky vedl jeden kabel a u vstřiků se rozdělil na 4vstřiky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
AndělČK píše: Sice to nebylo zásluhou pouze dokonalejšího vstřikování, ale rozdíl je znatelný, určitě ne zanedbatelný. MPI dosahovalo maximálního momentu již při 2600 ot/min, naopak jednobod až při 3750 ot/min a to ještě o 6Nm nižší.
Např. 4bodový vstřik v podání francouzů u Peugeot 405 dopadl tak, že od řídící jednotky vedl jeden kabel a u vstřiků se rozdělil na 4vstřiky.
mně se teď nechce hledat grafy,ale myslím si,že se pleteš a nebo porovnáváš dvě výkonové varianty.
takže když porovnám starý motor 136B a novější AMH,oba 50KW,tak se mi nechce věřit,že by byl rozdíl 1150ot v dosažení krouťáku.
jestli máš chuť,sdílej podklady....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Dolph-cz píše: mně se teď nechce hledat grafy,ale myslím si,že se pleteš a nebo porovnáváš dvě výkonové varianty.
takže když porovnám starý motor 136B a novější AMH,oba 50KW,tak se mi nechce věřit,že by byl rozdíl 1150ot v dosažení krouťáku.
jestli máš chuť,sdílej podklady....
Např. z knížky Jak na to.........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
AndělČK píše: Např. z knížky Jak na to.........
hmm,nechci zpochybňovat knížku,zajímal by mně graf,jak ta křivka vypadá,kde je špička je jedna věc,druhá věc je celkový průběh....
pamatuju doby,kdy jsme předělávali dovezené fely jednobody na 4body s řízeným katem-aby to šlo přihlasit.....,samotná změna vstřikování na tom motoru neudělala nic.....
ale to už je úplně mimo téma....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
pamatuju doby,kdy jsme předělávali dovezené fely jednobody na 4body s řízeným katem-aby to šlo přihlasit.....,samotná změna vstřikování na tom motoru neudělala nic.....
ale to už je úplně mimo téma.... [/quote]
a když jste předělali bmm na mpi tak jak jsmte to udělali s papírama jak jste předlali techničáky, aby to šlo přihlásit ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Torino píše: Ne,r.j. snima polohu do zastaveni motoru a tu si pamatuje,pri startu pouzije ulozena data a pokud nezaznamena zazeh na valci kde ma ulozeno ze ma palit pomoci zrychleni na klice presune zazeh na druhy.Tento system se pouziva hlavne pri nouzovem chodu(treba pri selhani cidla na vacce. Mereni uhloveho zrychleni je dnes tak daleko ze treba aktivni brzdove systemy(ESP) dokazi dle nej rozdelovat brzdnou silu jednotlivych kol pro stabilizaci vozu x krat za sekundu.
To co jsi napsal, je nesmysl. Řídící jednotka si žádnou polohu nepamatuje...už jenom když vemeš v úvahu doběh motoru setrvačností při vypnutí zapalování, kdy elektronika už není kompletně napájena. Motor se přece nezastaví na fleku... Jednotka pozná "kde motor je" až na základě zastartování a nového sejmutí signálu snímače kliky, popř vačky. Kdyby to fungovalo podle tvé teorie, stačilo by přes rychlost zatočit s motorem při vypnutém zapalování a motor by nevěděl která bije?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Naposledy editováno 11.06.2017 22:15:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Dolph-cz píše: felixxx> je to 20 let zpátky,byl v tom strašný guláš,důležité bylo,co mělo auto doopravdy a né co bylo v papírech....
a tak to nevím, před dvaceti lety jsem ještě dovážel auta, ale že by bylo důležitější co přihlašuji za auto než to co má v papíreh, to je jako mimo obor mého chápání to už jsem spíš přihlásil ty papíry a ještě je omladil,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
a není to náhodou tak že motor má rúzné snímače jako třeba teplota motoru, poloha kliky, teplota vzduhu, podtlak v sacím potrubí, a cokoliv jiného, pak podle map které má řj k dispozici řídí motor? dále ovládá akční členy? důležité pro činnost motoru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
felixxx píše: a tak to nevím, před dvaceti lety jsem ještě dovážel auta, ale že by bylo důležitější co přihlašuji za auto než to co má v papíreh, to je jako mimo obor mého chápání to už jsem spíš přihlásil ty papíry a ještě je omladil,
mám za to,že do německa se vyvážely i starší typy motorů ověšené 4 bodem a katem,tak jako třeba PD BLS se u nás prodávaly bez filtru a euro 3 a v DE s DPF a euro4.
sám nevím,jak to vlastně bylo,tehdy se dalo kde co,no prostě to šlo.jednobod už nešel přihlásit,4bod ještě jo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Naposledy editováno 08.06.2017 06:28:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Dolph-cz píše: .
sám nevím,jak to vlastně bylo,tehdy se dalo kde co,no prostě to šlo.jednobod už nešel přihlásit,4bod ještě jo.
spíš to bylo tak že nešlo o čtyřbod nebo jednobod ale od roku 98 šel jen třícestný řízený katalizátor, pokud jsi ho neměl v papírech a předělal ho,tak je to spíš závada typu C zásah do konstrukce motoru, tak ti zbylo jen koupit v česku totálku , ale vývar z toho byl pak oničem, já osobně jsem feldu BMM venku neviděl, vyvážely se 1.6 a MPi, já osobně vlastnil MPi z roku 1995 to jsem byl druhý majitel v čr první byl telecom,
DucS píše: felixxx> No ano, to je to řízení motoru. Ale tak jak tady Torino píše, že si jednotka pamatuje po vypnutí motoru, v jaké poloze zůstane klika? To je blud
to je, si vem že bys nemohl potáčet třeba motorem s vyplým klíčkem,
řj si podle údajů z čidel které má k dispozici vybere potřebnou mapu podle které nastříká a zapálí, ovládá akční členy, pro start a běh motoru
1 reakcí na tento příspěvek Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
Dolph-cz píše: podle podtlaku v sání a otáček motoru se dá lehce zpočítat otevření škrtící klapky,to jsi napsal správně.
na klapce máš potenciometr, z klapky ti de signál 0 až pět voltů a ztoho si řj vypočítá uhel otevření klapky, řj se na klapku musí spravidla adaptovat
dakarista píše: Pokud nemá motor čidlo vačky, tak většinou má snímač na klíče jeden výstupek delší a tím jednotka pozná první válec
zajímavé u čtyřválce máš vždy dva válce v HU podle výstupku pozná jednotka dva válce a pak si hodí korounou který je první
3 reakcí na tento příspěvek Jak ŘJ pozná, v kterém zdvihu má vstříknout směs?
meli byste si asi ujasnit o cem diskuze je, jestli o teorii - jak to tereticky lze, jak se to v praxi dela.. nebo spis delalo...