Naposledy editováno 11.06.2017 13:52:07
Oboji meri PREDEVSIM skrceni [A1, A2] a hluk. Zazil jsem loni na odpocivadle pred Trencinem Byli dobre vybaveny - motorova brzda a ticha komora, oboji s prislusnymi certifikaty. Hosi se s tim nemazlili, odstavovali dvacy i sestikila ve velkym..... Odstaveni, pokuta za jizdu bez RP pro prislusny vykon. V Rakousku ve mestech predevsim hluk ve mestech a venku v vykon na odpocivcee AFSINAGu. Mereni JE certifikovany. Tam je to horsi - ostavej, seberou papiry a dovolej odjet az po JEJICH STK!
EDIT
jo a gravirovany Ecka nas vejfuku je moc nezajimaj, merej!
Naposledy editováno 08.06.2017 13:15:07
2 reakcí na tento příspěvek TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
Jen na letáku u těch vaček je psáno "This product is designed for racetrack use only. Do not use on public road."
Naposledy editováno 08.06.2017 13:49:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
V_i_c_i píše: Mě by spíš zajímalo co budou dělat když mám v TP psáno třeba 106 PS a oni mi naměří 136PS, přičemž řidičský průkaz mám na vše co má dvě kola.
Jen na letáku u těch vaček je psáno "This product is designed for racetrack use only. Do not use on public road."
Tak hádám, že když máš papíry na velkou motorku bez omezení a v TP 106 PS, tak to ani měřit nebudou. Není důvod.
Jedině hluk asi změří.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
edit
pismenka
Naposledy editováno 08.06.2017 14:00:30
sered píše: V_i_c_i> vykon bez problemu, jde jim o dvacy a 35kW . S hlukem musis vedet sam - ladaky bez tlumivek neprojdou
edit
pismenka
Tlumivku mám pod sedlem. Někde se ten posraný šroubek vyklepal a tlumivka vystřelila. Hledal jsem ji snad hodinu nebo dvě. Nešlo by to domluvou?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
VladaM píše: Tak hádám, že když máš papíry na velkou motorku bez omezení a v TP 106 PS, tak to ani měřit nebudou. Není důvod.
Jedině hluk asi změří.
Pokud to nebude aktivní blbec. By mě ale opravdu zajímalo jestli je problém mít jiný výkon než je v TP.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
V_i_c_i píše: Pokud to nebude aktivní blbec. By mě ale opravdu zajímalo jestli je problém mít jiný výkon než je v TP.
ciste teoreticky ano, neschvaleny zasah do motoru - urcte to bude mit jine parametry (treba nyni sledovane emise) a taky to muze zajimat pojistovnu, zvlast pokud mas pojistku "podle vykonu" - ja mam treba v papirech 72kW (ono tam realne o moc vic nebude, ale ve skutecnosti mam neskrcenou 92kW verzi)
Naposledy editováno 08.06.2017 14:31:17
1 reakcí na tento příspěvek TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
fockewulf píše: vzdyt V_i_c_i se chtel jen pochlubit
Ale hovno. To neni zadna brutalits ke chlubeni. Ani nevim kolik tam ted mam. Jen bych nerad to kvuli nasemu absurdistanu zase jednou vracel.
Pochlubim se az s turbem a 400+ PS
1 reakcí na tento příspěvek TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
Misa.vali píše: Dobře. Možná s tim i občas souhlasim, když vidim některý vraky na silnicích - ceně mého. ... co zák hrozí, když nemáš tlumivky v laufech? Cesta na nejbližší STK, nebo jen cesta na správní a jednání o papírech?
Na miste te zastreli.
1 reakcí na tento příspěvek TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
oldbajker píše: kamarádovi včera udělali v rakousku technickou na plaťáku na převoz aut. Výsledek je 760 éček, odebraná značka a ORV a až donese doklady od sevisu, že je to opravené, popř. protokol z STK, tak mu to vrátí
Bud konkretni. Za co?
1 reakcí na tento příspěvek TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
Jinak si myslim ze vyfuk bez tlumitka je stejny pruser jako osobak s prasklym prednim sklem a zalezi na koho narazis a jak se budes chovat.
2 reakcí na tento příspěvek TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
assassin píše: ciste teoreticky ano, neschvaleny zasah do motoru - urcte to bude mit jine parametry (treba nyni sledovane emise) a taky to muze zajimat pojistovnu, zvlast pokud mas pojistku "podle vykonu" - ja mam treba v papirech 72kW (ono tam realne o moc vic nebude, ale ve skutecnosti mam neskrcenou 92kW verzi)
No ale přeci platí stejný pravidla pro auta. Typicky octa 103 kw má ve skutečnosti obvykle cca 150 koní. 77 kw mívá nějakých 85 kw. To by se mohli vozit po majitelích nejčetnějších vozů v čr.
- Rakusaky mam "z doslechu": od kolegu z Blavy, kteri tam jezdej hooodne casto - a Polizei se s ridici z postkomunistickejch zemi nemazlej a v zadnym pripade nejsou ochotny k jakykoli diskusi: udelaj celkem detailni technickou, soupnou Te na brzdu na na pracoviste s merenim hluku. Vyhovuje, O.K. Nevyhovuje, jedes domu pesky a s tucnou dardou. Nasleduje uvedeni do stavu vhodneho pro rakouskou STK. Po jejim absolvovani a zaplaceni pokuty Ti motorku pustej. NIKDO si nedovoli jet bez neomezenyho Acka na otevreny masine, za to je basa!
- SK jak jsem psal jsem zazil loni a moc se to od tech Rakusaku nelisilo. Jen pokuty jsou trochu mirnejsi a dovolej odvezt motorku na vozejku. STK Te nemine a pokad nemas noty na zmerenej vykon, tak jsi bez ridicaku.
Ani jedni, ani druzi nepotrebuji zadnou prirucku, nebo strkani placacky do vejfuku: merici precoviste maji vsechnu metrologii a v pocitaci rozsahle databaze.
Naposledy editováno 08.06.2017 21:29:37
1 reakcí na tento příspěvek TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
Milouš43 píše: Tak čim víc tu čtu. Tak tim víc nechci za hranice Chtěl bych Alpy i Tatry ale co tak koukám a čtu. Měl bych asi problém s výfukem. Je homologovaný,mám i tlumivky ale stejně je slyšet jak .....co s tím? Chci mít vše v poho ale nechci origo výfuk. To je hnus. Na FZ1. díky za radu-normální radu
...nenech se vyděsit, k tomu extrémnímu mobilnímu šacungu si vyberou někoho kdo má něco "podezřelýho" a ke všemu (zatím díkybohu), že na ně narazíš je jako výhra v loterii, kdežto když jedeš trošku normálně a přes ves to netočíš těsně před omezovač, tak máš šanci na dva typy kontroly, jeden je ten, že tě přizastavěj na krajnici a v polozastavení zkontrolujou pohledem jestli máš tlumivku ve vejfuku a už tě posílaj dál a druhej, že si tě nechá zastavit a podívá se navíc ještě na vzorek na gumách, papíry ani nic jinýho vidět nechtěj
V_i_c_i píše: Ale hovno. To neni zadna brutalits ke chlubeni. Ani nevim kolik tam ted mam. Jen bych nerad to kvuli nasemu absurdistanu zase jednou vracel.
Pochlubim se az s turbem a 400+ PS
...tak přece když do toho rakouska pojedeš a máš řidičák neomezenej, tak co by jim mělo bejt divnýho? ...leda že bys jim vyprávěl o tom, jak máš v motoru schovanýho něco co tam nepatří ...a i kdyby měřili, tak co jako? každej motor z výroby je na tom trošku jinak a rozhodně není nikde určený žádný dogma, že originál motor z výroby nesmí, nebo nemůže mít víc výkonu než papírovejch