Takže se tu pokusím držet plán svých akcí, ale pište sem prosím i ostatní kdo kdy kam jedete, zajímavé akce a ceny, nabídky spoludopravy atd. Prostě vše co patří k okruhové sezóně a chcete vyřešit přes net. Vypadl Vám parťák a máte volno v dodávce, potřebujete prodat jízdy protože mašina stávkuje, atd. atd. všechno sem !
TABULKA CASŮ - ZNOVU ZPROVOZNĚNO !
Pokud zapomenete heslo, dá se snadno zresetovat přes webové rozhraní. Pokud zadáte špatně nějaký čas, není problém mi poslat PM, a já Vám to odmáznu z databáze. Pokud potřebujete přidat nějakou trať, taky není problém. Zapisujte, je to potom skvělá reference za pár let. Nad svýma časama z roku 2010 se fakt bavím. A zároveň je fajn si vzpomenout že to tenkrát byla stejná palba jako dnes.
Kdo by neznal, německý server na plánování co kdy kde Gaskrank.tv nebo Racing4Fun .
Kalendar okruhovych dni ve Francii a okoli
Návod jak na zelené peklo aka Nurburgring najdete tady.
Doporučené tlaky v gumách (je třeba vybrat příslušnou gumu/rozměr/směs a pak se dole na stránce ukážou parametry včetně doporučeného tlaku http://www.gp503.de/
Oboard videa co máte, klidně už na Youtube linkujte pres onboard-video.com. Umožníte tím ostatním jednoduše najít a vyhledat video ze závodu který s Vámi třeba jeli, a třeba na Vašich záběreh i jsou.
Krátkodobé cestovní pojišttění na rizikové sporty či úrazové pojištění lze snadno sjednat a zaplatit online.
Odkazy na nastaveni podvozku:
Stev, Ohlins, Racetech
Nějaké čtení anebo zápisky z akcí které se obvzláště vyvedli, nebo naopak
LE-Most 2013 - osmihodinová endurance (c) Ozzy
Misano velikonoční výlet (c) Kamikaze-Ace
užitečné odkazy
Slovenská dálniční známka - nákup online
Maďarská dálniční známka - online nákup. Je potřeba registrace.
Rakouska dalnicni znamka a tunely online.
Termíny kdy někdo někam jede, pokud se chce někdo přidat tak ať ví:
===========================================
Září 2024
2.-3.9 Slovakiaring Dafit
Účast: kubik_19
23.-24.9. Estoril EYBIS
Účast: pduf
25-26.9 Brno Dafit
Účast: obik, Kubik19, Psena
26.-27.9. Portimao EYBIS
Účast: pduf
27-28.9. Sosnová RoadLeague
Účast: vahy777
Naposledy editováno 20.09.2024 21:09:00
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
Jsem po dnesnim endurance trochu vic unaven, prvni stint cca 1h 30min vc Safety caru a druhy stint 51 minut( ko pneu u kolegy) a ackoliv na CMELDOVI jsem byl obkladan tak jsem ostudu nedelal, zbytek v reportu.
Kopyta RC - mam z Vas Kopyta RC radost!!!
PROC KURVA ZASE JA. A POKUD SE MI NEKDO JESTE JEDNOU POKUSI DAT BOX CISLO 11, tak je mrtvvej poradatel
Na druhou stranu dat si osobak s prerazenym klickem je svym zpusobem taky hezky
Naposledy editováno 08.06.2017 23:46:22
Kamikadze-Ace píše: Piju pivo a premyslim...
Jsem po dnesnim endurance trochu vic unaven, prvni stint cca 1h 30min vc Safety caru a druhy stint 51 minut( ko pneu u kolegy) a ackoliv na CMELDOVI jsem byl obkladan tak jsem ostudu nedelal, zbytek v reportu.
Kopyta RC - mam z Vas Kopyta RC radost!!!
byla sranda jak sis tam na pohodu sedel na rovinkach . I kdyz jsem te teda videl vzdycky jen chvilku
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
KUBO ZMEN TO!!!!!!
2 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
Napred velka pochvala poradatelum, ze OPET naprosto luxusne objednali pocasi, a vsem predpovedem navzdory se vsechno odjelo bez problemu a v klidu. Mam pocit ze maj se svatym Petrem nejakou skrytou dohodu.
V utery se postupne vsichni schazime v Boxu cislo 11 na Mosteckem autodromu. Preci jen pro vetsinu z nas je to "kousek", takze tam nekteri nejnadrzenejsi (Ozzy, Chruska) strasime uz pred semnou hodinou. Vybalujeme, vsechno pripravujeme, a pak dlouho sedime v boxe, vypravime vesele historky z nactaceni, a tesime se na jezdeni.
Streda nas budi lehkym posmournem. Dest porad hrozi, ale porad se nam vyhyba, a tak toho vyuzivame, a sup na trat. Nechavam na motorce gumu, ktera uz ma za sebou den a pul v Italii, a Endurance na Slovaci, protoze novou K2ku chci usetrit na Endurance zavod. Jezdime, a postupne zrychlujeme. Nase teamova jednicka Petan opet smazava zakladajiciho clena Kopyt Ozzaka, a na rostu zavodu sestek stoji o radu pred nim. Sestkova konkurence je celkem nabita, takze se na zavod moc tesime.
V odpolednich volnych trenincich leze cas pomaloucku jeste dolu, takze se na zavod tesime vic a vic.
Mno, a tady nekde to cele zaclo. Pri prvnim startu zavodu pada Roumen na predni kolo pri dobrzdovani do sikany. Zavod je zastaven, sikana vapexovana, gumy na startu chladnou, a nervy tecou. Mezitim Petan signalizuje problem se strojem a opousti startovni rost. To mame skore na zitrejsi endurace jedna masina ze 3.
Po uklizeni drahy dalsi zahrivaci kolo. Rozumne, alespon si pred ostrym startem muzeme prohlednout jak to v sikane vypada a malicko ohrat gumy. A pak uz konecne start, zavod zkraceny z 10 kol na 7.
Start se povedl tak prumerne, nekoho jsem predjel, nekdo predjel me. Prvni kolo jedu za nekym na malem cebru, ktery je zjevne pomalejsi ale nedari se mi najit tu spravnou a bezpecnou skulinu ... nakonec se preci jen dari ve druhem kole, a tou dobou uz je celo zavodu nenavratne pryc. Takze sazim na ciste draze kolo co kolo vterinku za osobakem, a dojizdim osamocen na devatem miste. Kluci co jedou podobne rychle odpadli hned na startu, nebo se propadli tak daleko ze uz me nechytli, a ja zas neodstartoval dost dobre abych se alespon chvili zkusil drzet Parmice a Piera.
Po dojezdu se dozvidam ze Roman je ok, a na bajku uz se pracuje, zitra pojede. Petan mel problem s priverou, a taky uz se na ni pracuje. Tak snad mam zitra s kym ject.
Pokracovani pribehu z Boxu c 11 uz znate. Jdeme fandit na start ladies zavodu, kde nase boxova kolegyne stoji na pole position, a v zadech ma Any s Evou, coz jsou obe skvele zavodnice, takze se ocekava lity a nesmiritelny boj.
Ten bohuzel konci jeste pred sikanou, protoze Rossince selhava levy napinak, retez se zouva z rozety, prorazi karter a je vymalovano. Rsvestka alespon v teto podobe dolitala.
Chceme si spravit chut alespon v zavode Open, kde stoji pro zmenu na pole position druhy box kolega Vevercak. Zavod dlouho vede, ale dve kola pred cilem prorazuje na cilovce a navic mu zhasina motor. Nez to doresi, je predjet celym polem, a zajizdi do boxu (UFF, ALESPON ZE TAK, kdyz jsem videl ze nejde, obaval jsem se neceho horsiho).
Koncime den tim, ze jedu Rossince pro nahradni stroj SV Cipisek. Prijizdi Mazda, ktery na sestkove suze v Endurancu podpori sestersky team TheBeautyAndBeasts. Tady si nemohu odpustit komentovat jejich vecerni predzavodni pripravu. Z hodinu a pul trvajiciho breefingu se 89 minut resilo, jak se jako team jmenuji. Krasa
Verime a doufame, ze smula uz je vybrana, a s tim boxem to nebude nakonec tak zle. Uvedomele jdeme spat uz o pulnoci, aby byla sila do zitrejsi ctyrhodinovky. Rano je mi sveren kvalifikacni transponder. Petan se obava o funkcnost privery, a tak chceme mit jistotu alespon nejakeho rozumneho casu.
Ve Warmupu si za Petanem ktery uz ma novou gumu zajizdim KONECNE po roce a pul osobak jeste na klouzavce, a tak jsem po prezduti do zavodu na novou gumu optimista a neskutecne se tesim. Vsechno je odkontrolovano, pripraveno, a jde se na start. Bezim opet jako lemra, navic mi to uplne hned nechytne, no proste startuju az na chvostu pole. Ale jede se na 4 hodiny, na startu zas tak nezalezi. Pomalicku se prokousavam dopredu, registruju Steva, predjizdim na pujcene motorce opatrne jedouci Rossinku, V doliku dojizdim dalsi pomalejsi jezdce, pripravuju se na vnejsek ze dolik utahnu, abych je v klidu predjel ve stoupani pod matador. A tady se to po...kazilo. Kolega co je na vnitrku tam hodi falesny neutral, pokracuje rovne a veze me mimo trat. Brzdim co muzu, pak to povolim, a hned za obrubnikem na trave me blesk vysazuje ze sedla a ja opet pristavam na prave rameno a ne uplne srostou pravou klicni kost.
Zvedam bajk, vypada to na kosmetiku, urazeneho neni nic. Davam neutral, startuju, je hnute riditko a brzda, na tom nejde pokracovat, Dojizdim do boxu, a hazim trandak Roumenovi. Jsem zklamany a vztekly. Ja vim, kazdy udela chybu, ale doprdele proc to mam odsrat zase ja, navic jsem klukum zkazil zavod. A nebo ne ? Montuju za vydatne pomoci Aceho na bajku. Amerika dolaminovava kapotaz, ktera uz mela stejne silny kacertuning. Posouva se riditko, kontroluje brzda, a vsechno vypada ok. Dotankovavam motorku, a cekam ze odjedu alespon prostredek zavodu aby to nebylo jen na dvou lidech.
Vim ze je pakloubek kterym jsem mel chyceny klicek je napadrt, ale ruka v kombosce slusne drzi, a adrenalin ze zavodu pomuze. To dam. Hlavne aby fungovala technika. Roman dokrouzil, vypustili jsme Petana, a ja vidim jak se propracovavame polem nahoru. Kluci jedou paradne. Petan tam sazi casy pod padesat, coz je o to obdivuhodnejsi, ze jeho posledni osobak v Moste byl 1:52. Strelci a je pro me cest, ze jedou za Kopyta.
Pak vlaji zlute vlajky, Petan mava. Ja mu druhe kolo potvrzuji, ale on se ani nehne, a me prepadnou pochybnosti, jestli chtel stridat, nebo se vztekal na jezdce co ho pod zlutymi vlajkami predjizdeli. A pak najednou prijede. Uff, no helmu a rukavice mam, shodit bajk z nahrivaku je hned, a vyrazim. Ochutnavam brzdy, ale blesk slape jako hodinky a brzdi snad jeste lip nez pred padem. Asi potreboval kopanec do brzdove pumpy. Nova guma na zadku je taky lahoda, a kdyz se kolem me mihne Pier, tak se za nej zavesim, a tri kola se ho bez vetsich potizi drzim. Nakopla zada sice pri preklapeni zaboli, a na pravou ruku taky neni uplne spoleh, ale tocit heftem mi jde.
Podle moji casomiry tam pada osobak, coz se mi v Enduracu jeste nestalo, a ja jsem rad alespon za to. Uz si rikam ze na celou nadrz nevydrzim, kdyz nad trati zavlaji zlute vlajky, a napis Safety Car. Odpocivam, a setrim benzin. Po nekonecnych ctyrech nebo peti pomalych kolech je zavod opet restartovan, a ja jsem pevne rozhodnut ject az do sucha, coz se mi i dari. Do boxu prijizdim cca hodinu a dvacet do cile, coz verim ze uz kluci dojedou.
V boxu se po vypusteni Roumena dozvidam, ze motorku zahodil i Petan, nastesti v sikane na klouznuti predku. BOZE TO JE DEN. Nastesti on i motorka byli cajk, jen to zvednul, a krouzil jeste 15 minut !!! To jsou kolegove !!!!
Tankuju motorku, kdyby to kluci do cile nedali, ale doufam ze uz tam nebudu muset. Adrenalin pomalu opadava a telo si zacina stezovat ze se k nemu chovam tak nesetrne. Kluci to do cile dali, ja vypnul nahrivaky, a se smisenymi pocity si sel pro poharek za 4 misto v supersportech (desate celkove).
Osobak, jeste v endurancu a po padu potesi vic nez cokoli jineho, protoze predject sam sebe je vzdycky nejvic. Nemohlo by to byt ale bez toho zraneni ? :(
Kolegove v boxu odjeli taky paradni zavod, v celkovem poradi 11 misto, v kategorii SBK #7, a tak jim o jedno jedine mistecko utekl poharek za seste misto. Velka skoda !
Zaverem ... velke podekovani vsem z boxu, za pomoc, pohodu, krasnou a pratelskou atmosferu. Opet super dovolena, az na to rameno.
A to uplne nejvetsi podekovani posilam kolegum z teamu. Kluci jste borci. Navic s omluvou ze sem ten zavod zmrsil hned na startu. Ale fakt si nedokazu predstavit jak to tam slo vyresit abych nespadl.
Udeluji nam vsem trem dutku za poruseni prisneho zakazu padani, a slibme si, ze uz to priste neudelame
Tesim se na semicku na slovensku, a slibuju ze udelam vsechno pro to, abych byl schopny ject.
Naposledy editováno 09.06.2017 09:44:30
Btw. Peťan je fakt nezmar, no a Ty a Tvoje klička...kdybych vás neznal, řekl bych si: magoři, ale protože vás trochu znám: srdcaři, klobouk dolů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
alobalista píše: Takovou porci kol, a jeste s osobakem.
Nova guma Petane, pak to slo samo Uz vim proc jsem te na klouzavce nemohl chytit v ty dvacce pred zavodem jak uz si mel prezuto. Kdyz slo 48 uz tam, bylo jasny ze na novy gume to pujde taky A slo, uplne samo. To bylo fakt nadherny svezeni. Je mi lito vsech co nikdy nezkusili novou gumu Ale chce ji to obout az po nejake dobe krasobrusleni na stary, pak je ten zazitek jeste o mnoho lepsi.
Naposledy editováno 09.06.2017 10:22:57
Jako obvykle pred akci vubec nic nestiham, nejake pripravy motorky a delani veci hezkych proste musi pockat. Kdyz uz mam nejak rozplanovano, prichazi prvni komplikace ... Rossinka resi odvoz motorky. No co, misto na voziku mam, nejak to tam vmacknu. Takze pred polednem na otocku pro R6, domu, sbalit, nalozit bestii, a nekdy v pul pate vycerpane padam doma na gauc . Ale je cas vyrazit, v sest startuju jedu. V paddocku jsem celkem brzo a je tam prazdno, takze registrace, vybaleni veci, usazeni se a nechybi kvalitni rozbor stopy (vypili jsme i vino, ktere jsem si privezl na dalsi den )
Abych tentokrat jen nekrouzil, domlouvam se s parmicem na vyuce a vyjizdime hned prvni dvacku. Nejdrive teorie, pak vyjedem na trat .. a ja zjistuju, ze je motorka nejak nervozni a jsem z toho nervozni taky. Takze jsem v te dvacetiminutovce trefil skutecne jen smer jizdy a ze sveho uz tak pomrseneho stylu ukazal jen to nejhorsi. No nebyl jsem zrovna pochvalen. Dostal jsem spoustu ukolu, co vsechno zmenit a kudy zacneme. Aby toho nebylo malo, Rossinka potrebuje prezout, takze shazujeme zadni kolo, servis prezouva a nahazujeme to zpet. Mam pocit, ze vymezovak vlevo byl v poradku a ze je uplne zasroubovany bych si vsiml, ale stejne ve mne ted furt hlodaji pochybnosti, tohle uz z hlavy nedostanu :/. No sthlo se, vyjizdim na druhou jizdu a poctive trenuju co mam, takze nejezdim rychle, ale nijak mne to netrapi.
Po obede prichazi re-grouping a podle ocekavani padam do C, coz mne nijak netrapi. Co mne ale prekvapuje, ze diky mizernym casum jsem ziskal pole position v mrdal cupu, no to zas bude ostuda, az pokazim start a vsichni mne predjedou . No ale aspon budu mit fotku s destnikarkou ... Peta je taky na pole position v zavode holek, a jako obvykle resi uz podle casu, jak zavod dopadne .. vopice.
Trable se zavody uz tu byly popsane, to opakovat nebudu. Ja premyslel, jestli vzhledem k predchozim udalostem mam vubec startovat, jestli to neni znameni, ale nakonec jsem se na rost postavil. Neodstartoval jsem uplne zle, dostaly se prede mne jen tri motorky a v prvni zatacce jsem byl na sebe az necekane nekompromisni a v situaci, kdy bych jindy ohleduplne zabrzdil a pustil druheho, jsem to tam odvazne poslal. Jelo se mi dobre a pak to prislo .. v najezdu do tusim 6.kola jsem nedoradil a motorka chcipla. No a protoze zahratej faros chyta hrozne mizerne, tak mi trvalo snad minutu, nez jsem ho nahodil, mezitim kolem prejeli snad uplne vsichni a ja se propadl z 2.mista (kdyz se odecetli lidi mimo poradi) az nekam na chvost. Do prilby vylitalo par kur.v a p..i a vztekle jsem zatahl do boxu, motivace k boji byla tatam. Po zavode jsem si rozumove vysvetlil, ze jsem do toho casu vlastne nepatril, protoze jsem tam padl jen diky tomu, ze jsem nejezdil na cas a trenoval styl, ale stejne to trochu mrzelo .. kdyz se vratil Ozzy s Petou a Cipisem, tak zas probehl lehce posmutnely rozbor a slo se spat.
V tomto miste se musim ohradit proti Ozzaku liceni, protoze si ty svoje casove udaje o nasi priprave cuca z prstu a upravuje, jak se mu hodi. Priste mu vypustim gumy
V nedeli jsem pokracoval v treninku zmeny jizdniho stylu, takze casy nic extra, ale to jsem neresil ... co bylo horsi, ze Peta nemela z Cipise dobry pocit, ze zacina vynechavat, kdyz ho drzi pod krkem a boji se o nej. Je jasne, ze znicit za vikend dve motorky uz by na ni bylo moc a jezdit kolo za 2:20 neni nic, co by chtela delat. Chvili to vypadalo, ze pojedem s Mazzdou jen dva a to by mne zabilo . Nakonec se ale domluvili s Mazzdou a bylo to tady .. pojedeme 3 lidi na 2 strojich, takze zazijeme prave endurace stridani vcetne dotankovani motorky . Poskladali jsme poradi jezdcu tak, aby bylo takove stridani jen jedno, protoze to znamena 1 kolo ztraty, ale bylo to tam. Peta si suzu vyzkousela ve warm-upu, nasla si tempo "na pohodu" kolem 2:03 a pak ho poctive drzela cely zavod.
Do zavodu odstartovala Beauty a stanovenym tempem drzela cca startovni pozici. Po pul hodine jsme ocekavali, ze si ukaze o stridani, ale ono furt nic, az jsme ji po 45ti minutach odvolali. Nechal bych ji tam dyl, ale jelikoz Suze nefunguje ukazatel benzinu a spocetli jsme, ze benzin by mel vystacit na cca 50-55 minut, tak jsme nechteli riskovat mrtvolak. Kdyz slezla z motorky, vypadala krasne odpocate a vubec nechtela vratit motorku . Dotankovali jsme .. zcela prekvapive nikoli tech asi 15 litru, ktere jsme ocekavali, ale pouhych 10!!! Az nasledne mi doslo, ze jezdec s 1:51 ma asi jinou spotrebu nez jezdec s 2:03, holt pouceni pro priste. Mazzda nasadil tempo kolem 1:51-52 a ziskaval pozice rychlym tempem, postupne nas vytahl az na 12.misto. Po nejakych 45 minutach stahuje Mazzdu a jak se nasledne ukazalo, tak na posledni chvili - motorka byla prakticky sucha, zbyl posledni cca pullitr. Na trat vyrazim ja s tim, ze nevim, jak dlouho vydrzim, tak at jsou rychle nachystani. Jelo se celkem fajn, az najednou kolem mne proletel Halbich stylem "ja brzdim do zatacky na posledni chvili a on jeste pridava plyn", snazim se ho neztratit moc rychle a najednou zveda ruku a ve vracaku jedna motorka na trati, druha mimo trat .. nasleduje SC a restart. Diky odpocinku za SC jeste drzim na trati a predavam po vice nez 50ti minutach na 11.miste opet Mazzdovi. Rychle chystam co muzu, protoze dalsi na rade budu zase ja, abychom nemeli tankovaci stridani. Predem se domlouvame, ze tam poslu normalni sprintovy zavod a nebudu setrit sily, takze dam cca 8 kol a zbytek dojede Peta svym tempem "na pohodu". Nakonec jsem tam poslal tusim o jedno vic a predavam stale na 11. miste s naskokem zhruba jedno kolo na Ortel stafa tym cca 25 minut pred koncem. A zacalo to byt napinave, protoze jejich jezdec zacal jezdit cca 1:47 na kolo, takze Peta dostavala 15 vterin kazde kolo. Nebylo celkem co resit, predjeti naplanovane zhruba 8 minut pred koncem, sleduju casomiru a najednou koukam, ze z 1:47 je 2:17, pak 2:33, zas 2:17 a pak stabilnich 2:04 cca ... nevim, co se stalo, ale diky tomu jsme se udrzeli na 11.miste a na nem taky dojeli. Vzhledem k okolnostem to povazuju za vynikajici vysledek a i kdyz jsme az 7., tak smekam klobouk pred kolegy, kteri se mnou jezdi v SBK, coz je letos rozhodne mnohem vice obsazena kategorie, prestoze by nemuseli.
Specialni dik a obdiv Rossince, ktera si tenhle vikend vyzrala snad uplne vsechnu smulu na svete. Snad uz je to konec.
Kolegum z Kopyt samozrejme gratulace k vysledku i osobakum (zkusim se vam postupne priblizit), Ozzy je magor a at kouka vyrazit na rentgen ... A Ace si na cmeldovi urcite taky uzil, hlavne vibrace .
No a pak uz nastalo vyhlaseni, debilni splasene baleni, nakladani, odjezd domu, vykladani a spanek. A dneska jsem zbity a nemuzu skoro chodit, ale stejne se tesim na Slovac. Loni mi to nevyslo, ale letos snad jo. A pamatujte, kazda pomocna ruka se hodi, at ma furt kdo stat na boxovce, pripadne pomoct s motorkou.
Takze za tri tydny cus, hovada motorkarsky
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
2 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
hlavsa_z_brd píše: Veverčák> díky, mluvil jsem s ním před Mostem a ještě neměli otestováno
tak proto tak spechali, stihli to v prvni dvacce
taky jsem našel na nějakým americkým fóru z roku 2013, přispěvky týpka který ji už párkrát otestoval a že se mu prý taky stalo, při pádu na předek, že se mu nafoukla, když už byl na zemi. Je mi jasný, že trhací vesty nefungujou na 100%, ale když už za ni dám 16tis. tak aspoň ty klíčky
No ,asi investuju 600kč do tý patrony a zkusím si ji na sobě nafouknout a jen tak se na suchu poválet, abych měl představu.
Naposledy editováno 09.06.2017 14:22:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
Veverčák píše: tak proto tak spechali, stihli to v prvni dvacce
Filip Sebak z M Style to zkusil v endurance, na vlastni voci sem to videl
By me zajimalo jestli to teda bylo jen boxem cislo 11, nebo byli celkove nejaky erupce na slunci. Protoze jsem slysel od vice lidi ze posledni dva dni byli nejaky divny (pady z kupek sena, propichly ruce vidlema, nabourany auta a tak).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
Kamikadze-Ace píše: Filip Sebak z M Style to zkusil v endurance, na vlastni voci sem to videl
Nekoukal ses i na nas na vsechny ?
Naposledy editováno 09.06.2017 14:25:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
Z té Kawy´vykoukla ojnice, když řadíš za vracákem v pravé za 4 a měl bys lámat do levé na ďolíček.
Namazáno tak bylo docela kurňa rychlé místo = ale traťáci pohoda. Dokonce ani nevyvěsili pyžamo.
Já jsem tedy čekal SC a úklid trati... a ono doslova nic .
Tedy pardón - ve vracáku se mávalo žlutým.
Naposledy editováno 09.06.2017 22:42:20
Franky píše: Kamikadze-Ace>
Z té Kawy´vykoukla ojnice, když řadíš za vracákem v levé za 4 a měl bys lámat do pravé.
Namazáno tak bylo docela kurňa rychlé místo = ale traťáci pohoda. Dokonce ani nevyvěsili pyžamo.
Já jsem tedy čekal SC a úklid trati... a ono doslova nic .
Tedy pardón - ve vracáku se mávalo žlutým.
Taky jsem.cumel jak to meli na haku, pritom 45 minut do konce
Tady pár backstage fotek, dala jsem to veřejně, tak snad to uvidíte i když se nemáme v přátelích
https://www.facebook...615511251&type=3
Naposledy editováno 09.06.2017 18:43:27
hlavsa_z_brd píše: Zdravím pánové, díky za reporty, super se to čte. Je to jako kdysi Hoši od Bobří řeky, ale pro magory postižený okruhem . Vžycky to hltám a prožívám s Vámi. Bohužel jsem si to nemohl taky uživat, páč se mi taky povedlo na Hungáči zlomit si klíček, naštěstí v úplně posledním kole dne, kolegové už zatáhli, já chtěl ještě jednou Bohužel jsem přišel o ježdění na Pannonce, jelikož nejsem takovej drsňák jako Ozzy, přiznávám, vysrabil jsem. Mno každopádně mi to docela způsobilo problémy v práci, jelikož jsem OSVČ a tak přemýšlím, jak se nějak příště víc chránit? Co si myslíte o tý airbagový vestě co mají kluci z M-Stylu? Přijde mi, že to klíček moc neochrání, co vy zkušení na to ? Tady je link na vestu. http://racevest.cz/ [/quote]
Pokud chceš chránit kličku, potřebuješ airbag, který má i akcelerometry. S klukem s vestou, který to rozvěsil pod boxy, jsem mluvil a vesta sepnula až po prvním nárazu, takže před zlomením kličky kontaktem se zemí tě to neochrání, ale má to šanci zabránit tomu, aby ji zlomila helma.
Akcelerometry dávají k airbagům zatím snad jen Astar a Dianese, ale ty ceny jsou zatím dost šílené.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 | Perňa_81 | 10406 | 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_ |