Taky pozor na teploty, v současném pekle tyhle motory prostě trpí a ne že ne. Pokud chceš zajíždět i bez rizika přidření, tak častěji zastav někde ve stínu a počkej, až motor schládne. Je to opruz, ale lepší než to líznout...
1:20=0,05 krát počet litrů
platí to samozřejmě pro všechny poměry
Je to matematika z 5tř. ZŠ
Slovní úloha
Kolik oleje nalít do 4,7 l benzínu při míchcím poměru 1:65?
1:65=0,0153 x 4,7 = 0,072
1 reakcí na tento příspěvek jak zajíždět nový výbrus
pak ještě 2-3 nádrže 1:33 a nejezdit úplný extrém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak zajíždět nový výbrus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak zajíždět nový výbrus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak zajíždět nový výbrus
1 reakcí na tento příspěvek jak zajíždět nový výbrus
Jawar353 píše: Dolph-cz> Kdysi...
tomu motoru je absolutně jedno,že je 50 let starý,on to totiž neví.
takže jestli před 50ti lety výrobce předepisoval zajíždět s olejem M2T v poměru 1:25,tak i po 50ti létech pořád platí zajíždět s olejem M2T v poměru 1:25.
já vím,jsou to složité počty,né každý se v tom orientuje.
Jenže M2T není to, co současné oleje ale převodník na oleje, které jsou o 50 let jinde není.. Chápu co se tím maže a že toho musí být dostatečné množství...
Ale, že to předepsal výrobce před půl stoletím, tak určitě budu mazat, jak píšeš M2Téčkem jedině
Jinak k těm počtům se nemá ani cenu vyjadřovat - procenta nebo trojčlenka, osmá třída?
Jo ještě včera se mi podařilo odrovnat tři svíčky u 353 během 70 km, kdy jsem nabral na benzínce 10l benzínu, do kterého jsem nalil minerální olej Motul do 2T v poměru 1:33, no jo zajíždět motorku v tomto poměru je rozumné a budu radši dávat 1:20 a měnit svíčku každých 15 km Samozřejmě nepíšu nic o tom, že budu mazat 1:50 to už vůbec né... A neboj Dolph-cz víc kolik tam toho mám nalívat
1 reakcí na tento příspěvek jak zajíždět nový výbrus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak zajíždět nový výbrus
Řekni mi proč mazat M2T, když to zasere všechno včetě nových výfuků za 7K, které bych musel vypalovat po pár sezonách?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak zajíždět nový výbrus
Jawar353 píše: Dolph-cz> Jasné Máš pravdu, musíme se řídit výrobcem, který to předepsal před více jak padesáti lety, kdy neměly materiály, jak nyní
Řekni mi proč mazat M2T, když to zasere všechno včetě nových výfuků za 7K, které bych musel vypalovat po pár sezonách?
hodně lidí na vetrány používá stále M2T. má to i své plusy,né jen mínusy.
navíc o značce oleje tady myslím kromě mně nikdo nepsal.
nechápu proč tady řešíš,že za 50let se změnily materiály....,podle mně se za 50let na tom fichtlovi nezměnilo nic.nebo máš na to jiný názor?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava tachometru Jawa 50/20 Pionýr | Tomid23 | 10 | 14.10.2024 v 08:10 1100Virago |
Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | FJRPEPA | 4 | 8.7.2024 v 06:09 FJRPEPA |
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 5 | 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda |
Pionýr nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr | DachlAdam | 15 | 3.7.2024 v 08:40 Drakl |
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 | Dony69 | 13 | 13.6.2024 v 11:04 HonzaH08 |