Díky bohu jsem doma. Vyzkoušel jsem to odpojit od baterky pro restart, ale nic se nestalo.
Nesetkal se náhodou někdo s tímto.
Kolama dolů a díky Vám za Vaší pomoc.
Jorge
J.
1 reakcí na tento příspěvek špatné brzdy
1 reakcí na tento příspěvek špatné brzdy
Gen OFF, ABS ON = Only residual braking in both circuits.
Gen OFF, ABS flashes at 1 Hz = ABS not available. Pull-away test not completed.
Gen OFF, ABS flashes at 4 Hz = Only residual braking function available in both circuits.
Gen ON, ABS off = rear light/brake light defective.
Gen ON, ABS flashes at 1 Hz = At least one brake circuit without ABS.
Gen ON, ABS flashes at 4 Hz =At least one brake circuit in residual braking function mode.
Gen AND ABS flashing alternately at 1 Hz = Fluid level in Integral ABS too low, or Low voltage.
1 reakcí na tento příspěvek špatné brzdy
Podle stylu blikani/sviceni jednotlivych kontrolek bych pripadne vyloucil malo kapaliny v jednotce posilovace, pripadne prasklou zarovku a podobne a pak bych hledal dal (spinac, cidlo). Mohlo by pomoct pripojit motorku na diagnostiku BMW, pokud lze.
Naposledy editováno 09.07.2017 21:40:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné brzdy
Díky, Jirka
1 reakcí na tento příspěvek špatné brzdy
Naposledy editováno 10.07.2017 17:58:07
Jsoutam nějaké další nástrahy na co si mám dát pozor?
Moc Ti děkuji za rady!!
Jirka
1 reakcí na tento příspěvek špatné brzdy
Moje poznatky: Kdyz menis brzdovku v predni brzde, je treba, aby zadni brzda byla funkcni (dost kapaliny), protoze integral... Zadni brzdi u Rka/GS jen zadni, tam je to normalni. Odvzdusnovat zacni az pote, co zapnes zapalovani a provede se test brzd. Kdyz namackavas packu/pedal, delej to s citem, protoze jak se sepne motorek serva, bude to celkem ficak, je treba udrzet hladinu v nadrzce pro kapalinu (kamos muze odvzdusnovat na brzdici, ty muzes hlidat hladinu). Budes mozna potrebovat trochu vice kapaliny, nez je bezne u jinych motorek. Jinak je to v pripade "wheel circuits" skoro jako u bezne motorky - dolivas do jednotky, odvzdusnujes na brzdici, nejdrive levy, pak pravy a zadni - s tim, ze pokud pojede servo, nebudes brzdu pumpovat a povolovat/zatahovat sroub, bude to tlacit kapalinu samo ven, bacha na hladinu.
Pokud bys menil i ovladaci okruhy, je treba dodrzet poradi odvzdusnovacich sroubu, v tomto pripade na jednotce abs.
Idealne taky zkontroluj, zda je baterka v dobre kondici, protoze servo je na to docela haklive.
Naposledy editováno 10.07.2017 21:50:49
Myslel jsem, že jen doplním modulátor kapalinou a ovzdušním. Mám tedy začínat zadní brzdou a pak dopředu, nebo? Chápu správně, že když zapnu klíček bez nastartování, tak nemusím mačkat páčky, ale samo se to bude ovzdušňovat?
Ještě jedenou velký dík!!
Jirka
2 reakcí na tento příspěvek špatné brzdy
S ovládacími okruhy jsem to myslel tak, kdybys měnil kompletní brzdovou kapalinu všude.
Packu samozřejmě musíš zmáčknout. Mrkni na ten návod a pokud si nejsi jistý, dej to někomu, kdo se v BMW vyzná :)
Nejdříve ale samo zkontroluj, jestli to je fakt malým množstvím kapaliny...
Naposledy editováno 11.07.2017 12:22:48
Hold se člověk stále učí..:o)
Díky všem!!
J.
1 reakcí na tento příspěvek špatné brzdy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rafička na tachometru BMW R 1150 R | pidulik | 2 | 20.5.2024 v 00:23 ja1 |
Spojka BMW R 1150 R | pidulik | 1 | 19.4.2024 v 18:54 JwKS_Pavel |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 21:42 Destroyer |