1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
selkie píše: Sonicek> já právě Sportsmarty měl...na gixeru. Hodně lidí říkalo, že nájezd super, etc..a já byl po pěti na značkách a po sedmi na drátech
Rosso II ještě horší, tak byly dráty po pěti
..tak nevím, co koupit
D212 ... ti zmiznou jeste driv
Naposledy editováno 11.07.2017 23:26:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
Veverčák píše: D212 ... ti zmiznou jeste driv
Mě předek D212 vydržel stejně jak sportsmart 2, řekl bych že se na nich nedělal ani taková ploška (směs endurance).
zadek šel do prcny brzo, ale třeba SC jdou 2x tolik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
Sonicek píše: Mě předek D212 vydržel stejně jak sportsmart 2, řekl bych že se na nich nedělal ani taková ploška (směs endurance).
zadek šel do prcny brzo, ale třeba SC jdou 2x tolik.
Pokud to byla endurance smes, nebyla to 212, ale gp racer. A endurance vpředu nejezdi snad vůbec nikdo, i Mko se prezouva spis preventivne.
Veverčák píše: Pokud to byla endurance smes, nebyla to 212, ale gp racer. A endurance vpředu nejezdi snad vůbec nikdo, i Mko se prezouva spis preventivne.
Hele je to možny, přesné označení neznám. Jinak gumu jsem měl do provozu, takže asi taki3ii píše: Tak to uzavřeme, asi už mám dost podnětů.
Původní dotaz zněl zda se dá nějak poznat, jestli klouzlo přední nebo zadní kolo, názory se různí, z dostupných údajů (a názorů) se to zřejmě nedá jednoznačně určit.
Že jsem si ustlal vlastní vinou nezpochybňuji. Nakonec, v těchto situacích je to vždy chyba jezdce, motorka je technicky ok. Udělal jsem to tedy z mladické nerozvážnosti, neb jsem kokot, jak mi tady jemně naznačil jeden pán.
Video si bohužel do každé zatáčky nestavím, a jezdím sám. Na otáčkoměr jsem se nedíval, stejně tak na ne své pazoury, čuměl jsem ven ze zatáčky.
Když se to shrne, novější guma neuškodí, je třeba zaměřit se na techniku jízdy, případně uvolnit místo na slunci někomu jinému.
Díky všem.
hezky napsáno,
prostě člověk je tvor omylný chybu může udělat každý.
dost často se stává,že tady tazatel dostane jinou odpověď,než čekal a nebo se mu nelíbí a začne kolem sebe kopat......pak jsou všichni kokoti , jen on je ten dobrý,co zas nic nemohl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
Jarda89 píše: Nedokazu pochopit, jak muze nekdo nepoznat, jestli padnul pres predek nebo pres zadek.... To snad citis v riditkach, ze ti ujel predek a prdeli, ze zadek, ne? Parkrat uz jsem spadnul a pres ktery kolo to bylo mi bylo jasny driv, nez jsem se dotknul zeme.
Tak pokud tohle nechápeš, asi moc najeto nemáš.
Poznat, které kolo pustilo dřív, není vždy snadné a velmi často lidé moc netuší.
1 reakcí na tento příspěvek Příčina pádu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
Kousek píše: Nemáš náhodou centrální stojan?
Na ER6 asi ne, ale je pravda, že tuto možnost tady nikdo nezmínil, ale pokud nejsou stupačky sklapovací, mohlo to nadlehčit zadek. Ale pokud by se tam dělalo přepáčko, asi budou stupačky i o dost výš, takže to celkově beru jako velmi nepravděpodobné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
Mr.Dreamer píše: Na ER6 asi ne, ale je pravda, že tuto možnost tady nikdo nezmínil, ale pokud nejsou stupačky sklapovací, mohlo to nadlehčit zadek. Ale pokud by se tam dělalo přepáčko, asi budou stupačky i o dost výš, takže to celkově beru jako velmi nepravděpodobné.
Central sem už viděl na ledasčem a nejenom se standardnima hlasičema misto prodlouženeho, ale i dokonce bez nich.
Kousek píše: Central sem už viděl na ledasčem a nejenom se standardnima hlasičema misto prodlouženeho, ale i dokonce bez nich.
Na ER6F máš ale dost nízko u země plasty, máš pod motorem výfuk a katalyzátor, tam narvat centrál taková práce, že by už bylo snazší zaplatit si šoféra, který za tebou bude jezdit s připravenými stojany .
1 reakcí na tento příspěvek Příčina pádu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
Jarrinn píše: i3ii> jenom me napadlo..levotociva zatacka....nemazals sis pred jizdou retez?
Pokud to mažeš něčím normálním a chvilku po namazáním několikrát projedeš hadrem, tak se ti tohle nestane.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
Mr.Dreamer píše: Tak pokud tohle nechápeš, asi moc najeto nemáš.
Poznat, které kolo pustilo dřív, není vždy snadné a velmi často lidé moc netuší.
Mě to trvalo asi 70 pádů než jsem se to naučil poznávat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
ramlik píše: Ujel ti zadek, Roadsmart 1 je na hlásiči už těžce na hraně adheze( Q1 na tom není o moc lépe).
...tak jsi ušetřil za gumy! Nebo co tě vede k pořízení takových "výběhových" modelů?Pokud běžně škrtáš, zaslouží si ta motka lepší gumu.
Kdyby ti ujel předek, byly by škody nejspíš trochu větší.Jak se zapíchne do pangejtu přední kolo, většinou už neodjedeš.
Tohle je taky poselství pro příští generace...
Kdes přišel na tu hranu adheze? A co má co úhel náklonu společnýho se silou na gumě?
Je zajímavý že já měl 3x Roadsmarty na Monstru a odjel jsem s nima blbnutí na Korsice, nepocítil jsem, že by mě limitovaly.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
t_freedom píše: Tohle je taky poselství pro příští generace...
Kdes přišel na tu hranu adheze? A co má co úhel náklonu společnýho se silou na gumě?
Je zajímavý že já měl 3x Roadsmarty na Monstru a odjel jsem s nima blbnutí na Korsice, nepocítil jsem, že by mě limitovaly.
U gum obecně platí, že za dobrých podmínek, tedy čistého, zahřátého a nerozmláceného asfaltu, funguje každá velmi dobře a hlavní co získáš investicí do lepší gumy je právě chování za zhoršených podmínek, nebo lepší odezva.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
Mě osobně tedy M7RR přijde na to že je to dost moderní guma dost divná... A zatím jsem na silnici neměl asi lepší sport gumu než je RossoCorsa (která je už taky stará šlupka)
A většina sport touring gum mi na ježdění stačí... Včetně zatracované RoadSmart I.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
E: poslední dvě sady co jezdím, bylo Angel GT a teď ST a ikdyž je pneu v pařáku a zatáčkovité trati opravdu rozpálená, má furt takovou tu tvrdost a lepí až fakt při okruhové jízdě, jinak se mi ji podařilo trošku rozžvejkat až na Harmanci a to jsem tam až tak neletěl, možná drsnost asfaltu? Ono je to asi jako cokoli o hlavě, věř a tvá víra tě vyléčí
Naposledy editováno 13.07.2017 18:43:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Trasy v Pardubicích a blízkém okolí Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 8 | Dnes v 09:03 ZdenalH |
Motor nejde přes 4 tis otáček Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 19 | 14.8.2024 v 22:48 Pixik09 |
Nový motor, ER6 pokračování [1, 2] Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 37 | 14.8.2024 v 14:01 Pixik09 |
Motorka KO, co teď [1, 2, 3, 4] Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 103 | 13.8.2024 v 09:22 TomasRA |
Meranie paliva Kawasaki ER 6F Kawasaki ER 6F | mmv38 | 11 | 15.12.2023 v 16:52 Anti |