kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
kubik.simik píše: Já jezdím plynule, nejvíc rozmezí 130 až 150. Svižně, ale plynulé. Na rovinkách netaham, spíš zatáčky se snažím užít. Nejsem žádný hustokrutoprisny tavič. Chci se projet, jízdu si uzit a přežít .Známý říká, ze na moji jízdu by mi vykonem stačila i s2r 1000, která je tedy taky krásná. Akorát po předchozích moto Buell xb12 a Yamaha mt-01 se bojím, aby ji nechyběli koně. Občas jezdím i ve 2 krátký vylet. Jinak okruh jezdím tak 1x nebo 2X za rok na rozjezdeni. Myslite, z mám zvazit i s2r 1000?
jezdím stejným stylem jako ty....a S2R 1000 stačí až nad hlavu, ale je pravda, že ten můj nemá kat, má termix svody, výfuk, otevřený filtr s mapou...a 150km/h tam je za pár sekund...servis levnější než S4(RS), spotřeba na pohodovou jízdu od 5ti litrů. Nevýhodou je dlouhé zahřívání motoru, takže na kratké pojíždky to není.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
dewwil píše: To TNT zas taková hitparáda není krom vzhledu, jel jsem na dvou kusech a nějak mě to nenadchlo. Jede svižně, ale takovej HTP od Triumphu mi přišel lepší. Když Benelli tak bych bral Tornado 1130, akorát mě u těch motorů děsí ten mechanickej hluk. Jak kdyby tam Číňan hodil hrst matiček...
Tak r160 by asi byla jiny kafe...
Ale tam budou ty hrsti maticek dve az tri...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 22.07.2017 11:18:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: To TNT zas taková hitparáda není krom vzhledu, jel jsem na dvou kusech a nějak mě to nenadchlo. Jede svižně, ale takovej HTP od Triumphu mi přišel lepší. Když Benelli tak bych bral Tornado 1130, akorát mě u těch motorů děsí ten mechanickej hluk. Jak kdyby tam Číňan hodil hrst matiček...
jj,je fajn,že se Triumph v dnešní době dostal na stejnej výkon,jako TNT z roku 2005 Tornado má navíc suchou spojku.Tam to je teprve harašení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: jj,je fajn,že se Triumph v dnešní době dostal na stejnej výkon,jako TNT z roku 2005 Tornado má navíc suchou spojku.Tam to je teprve harašení
Co je to platný když se na ty koně chodíš jen dívat do servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: jj,je fajn,že se Triumph v dnešní době dostal na stejnej výkon,jako TNT z roku 2005 Tornado má navíc suchou spojku.Tam to je teprve harašení
takhle to nelze brát, je spousta výkonnějších motorek i starších než TNT...1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Prijdu k motorce, zasunu cerny klic a motorka nastartuje. Po chvilce se rozsviti imobilizer (code). Jakmile motorku vypnu, uz ji nenastartuju. Imobilizer blikne a trvale se rozsviti - spatny kod. Zkusil jsem to druhym cerny klicem i cervenym klicem a je to to same. Dokonce jsem zkusil proceduru s naucenim noveho kodu, za pomoci cerveneho klice. A zase nic. Jen pockat. Kdyz pul hodiny, az hodinu pockam, motorka zase nastartuje libovolnym klicem (ale jen jednou a opet sviti imobilizer).
Nesetkali jste se nekdo s necim podobnym? Nejaka rada, prosiiim? Za tyden mam jet na Slovenko a s timhle se to neda.
Edit: Kdyz zasunu cerny klic a otocim, imobilizer zhasne a po chvili se trvale rozsviti. Kdyz cerveny klic, tak zhasne, trikrat blikne a pak se trveale rozsviti. Ale nemam servisni manual, tak nevim, co to je za kod.
Naposledy editováno 23.07.2017 18:56:30