chtěl bych se zeptat, jestli někdo máte zkušenosti s ochranou vnitřku nádrže před korozí? Před 3 roky jsem kys. citronovou vyčistil vnitřek nádrže na pionýrovi, ale už ničím neošetřil a nyní je nádrž zase rezavá, až mi to ucpalo kohoutek (sítko na kohoutku bylo komplet rozežrané, takže to asi vyrábí z nějakého šmejdu, když nevydrží ani 3 roky). Teď chci nádrž tedy znovu odrezit, ale řeším problém, čím nádrž ošetřit před další korozí. Dočetl jsem se, že se používá dvousložková epoxidová barva, ale bohužel mi v obchodech s barvy-laky nedokážou poradit co za barvu použít. Buď nic takového nemají nebo je barva určená pro krátkodobý styk s benzínem a nedokážou mi říct, zda je plně odolná vůči benzínu.
Můžete mi teda doporučit přesný typ barvy (druh a značku), abych mohl s něčím konkrétním přijít do obchodu nebo znáte jiný způsob ošetření nádrže?
Díky za rady...
1 reakcí na tento příspěvek Ochana vnitřku nádrže před korozí
pokud by to byla nádrž úplně nová,čistá,tak možná ano.....,možná by to šlo udělat hezky postaru-nahřát na teplotu tavení cínu a zevnitř pocínovat......,ale na starém,rezavém plechu nasáklým olejem nebude držet nic.
chce to vyčistit,udržovat nádrž plnou benzínu a pravidelně benzín měnit,protože je v něm hromada biosajrajtu a vody.
1 reakcí na tento příspěvek Ochana vnitřku nádrže před korozí
PeteS píše: Zdravím, už jsem to tu psal v nějakým vlákně. Po odrezení kyselinou citrónovou vyleju nádrž Epolexem S1300. Zatím všechny nádrže jsou bez problému
Díky za odpověď, ten Epolex by mohli mít v prodejně v sousedním městě. Jinak ten S1300 je ale na dřevo, to nevadí? Dával jsi pod to základ, třeba S2300?
3 reakcí na tento příspěvek Ochana vnitřku nádrže před korozí
LukyBandit píše: bych byl na to lití těch srágor opatrný, na podzim jsem koupil Bandita a na jaře po první projíždce měl totálně zanesený palivový systém, benzín mi protekl až do olejový vany, nádrž nakonec skrývala nepříjemný překvapení viz foto, kvůli kterýmu se musela rozříznout a vyčistit a jediný způsob je prostě ji po projíždce vždycky dotankovat, a nenechat dlouho stát prázdnou............................................
...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí
LukyBandit píše: bych byl na to lití těch srágor opatrný, na podzim jsem koupil Bandita a na jaře po první projíždce měl totálně zanesený palivový systém, benzín mi protekl až do olejový vany, nádrž nakonec skrývala nepříjemný překvapení viz foto, kvůli kterýmu se musela rozříznout a vyčistit a jediný způsob je prostě ji po projíždce vždycky dotankovat, a nenechat dlouho stát prázdnou,měl jsem štěstí na fachmany, co to vyřešili fakt komplexně a pečlivě a zachránili mi sezonu
na takové rady tady není nikdo zvědavý,taky jsem psal,že s tím mám špatné zkušenosti.......,každý dostal lajk a poděkování za odpověď....,jen já ne
Naposledy editováno 24.07.2017 19:45:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí
Dolph-cz píše: na takové rady tady není nikdo zvědavý,taky jsem psal,že s tím mám špatné zkušenosti.......,každý dostal lajk a poděkování za odpověď....,jen já ne
...tak ná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí
Nee teď vážně, jsem rád za každý názor a rád si nechám poradit (proto bych sem jinak nepsal tento dotaz), ale mít benzín v neošetřené nádrži moc nechci, protože jsem zjistil, že to asi moc nefunguje. Je pravda, že nádrž není pořád plná, ale jak je možné, že se rez dostala i do míst, kde je benzín? Já si to vysvětluju, že je to asi těma biosračkama a tak bych právě chtěl něčím ten povrch ošetřit...???
Pořád mě láká to vylití barvou a ruku na srdce, kdyby se to začalo loupat, tak přeci sehnat jinou nádrž není nic těžkýho, ne?
Konny88 píše: LukyBandit, Dolph-cz> tak tam chlapci taky máte šupnutý poděkování, spokojení?
Nee teď vážně, jsem rád za každý názor a rád si nechám poradit (proto bych sem jinak nepsal tento dotaz), ale mít benzín v neošetřené nádrži moc nechci, protože jsem zjistil, že to asi moc nefunguje. Je pravda, že nádrž není pořád plná, ale jak je možné, že se rez dostala i do míst, kde je benzín? Já si to vysvětluju, že je to asi těma biosračkama a tak bych právě chtěl něčím ten povrch ošetřit...???
Pořád mě láká to vylití barvou a ruku na srdce, kdyby se to začalo loupat, tak přeci sehnat jinou nádrž není nic těžkýho, ne?
díky kámo,bude se mi lépe usínat
a proč rezne nádrž?no protože je tam voda.normální sprostá voda,která se vysráží na stěnách nádrže pak teče dolů,protože je těžší a klidně tam i vyžere díru skrz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí
No to je právě to, benzín je plný biosraček a bůhví jestli nemá v sobě i nějakou tu vodu a pak když pionýr nějakou dobu stojí a nejezdí se s ním, tak je na problém se rzí zaděláno, proto bych chtěl zkusit tu barvu. Je mi jasný, že se to může začít loupat, pak bych musel nádrž mechanicky zevnitř očistit a nějak jinak ošetřit, ale rozhodně ji nechci nechat po odrezení jen tak, protože vím, že bych to za pár let dělal znovu a to se mi moc nechce
1 reakcí na tento příspěvek Ochana vnitřku nádrže před korozí
Pry to pouzivaji leta a OK.
Su_mi
1 reakcí na tento příspěvek Ochana vnitřku nádrže před korozí
Nevím co se vám nezdá? Kdyby to byla nádrž z motorky třeba za 100tis, tak tam nemá cenu nějakých 1000,- řešit, ale u nádrže z pionýra, která se dá sehnat odhadem za 500,- nemá cenu řešit opravu za 1000,- (možná i víc), proto pokud dojde na tu barvu, tak se budu přiklánět spíš k tomu dvousložkovýmu epoxidu.
Když jste teda tak chytří, tak mi poraďte i něco jinýho, než nechávat nádrž pořád plnou, která asi stejně moc nepomůže?
1 reakcí na tento příspěvek Ochana vnitřku nádrže před korozí
...právě že pomůže a věř, že dolph a lukybandit ti raděj dobře a maj pravdu
osiris> Vím, že by nádrž měla být pořád plná, ale v praxi to prostě není možný, protože to bych po každé jízdě musel dolévat benzín a když si vemu, že za rok vyjedu tak 2 nádrže (teď už na ježdění není moc čas), tak taky není dobrý, když tam v podstatě bude pořád starej benzín, který stejně bude plný vlhkosti...
Chtěl bych zkusit tu barvu, ale pokud v okolí nic neseženu, tak to asi stejně dopadne tak, že nadrž jen odrezím a za pár let si to budu muset znovu zopakovat.
Naposledy editováno 25.07.2017 14:04:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava tachometru Jawa 50/20 Pionýr | Tomid23 | 10 | 14.10.2024 v 08:10 1100Virago |
jawa21 nastertuje perfektne ale vyn... Jawa 50/21 Pionýr | máťa_moto_blázen | 13 | 9.10.2024 v 16:47 pitbikeros |
Startování Jawa 50/21 Pionýr | GreenBean | 10 | 10.9.2024 v 19:26 Kohlstein |
Motor Jawa 50/21 Pionýr | ddavča | 3 | 9.9.2024 v 11:58 Frantas |
Nasazení řídítek do představce - Ja... Jawa 50/21 Pionýr | VojtaSteiner | 2 | 9.7.2024 v 22:33 Kohlstein |