1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Veverčák píše: jak myslis . A ta guma je z tech naklonu jen par stupnu pod max. naklonem GP motorky?
Problém je v tom, že si myslíte, že se při závodech jezdí na maximální náklony.
NE! Závodníci jezdí na čas! Takže potřebují mít v zatáčce co možná největší rychlost která je dána zachováním velikosti gripu. A proto z toho visí jak opice, aby ta motka měla náklon pokud možno co nejmenší a oni tím pádem jeli co nejrychleji!
Takže já nejedu jak v MotoGP, protože se vykláním minimálně, naklápím hodně motku a tím pádem nemůžu mít takovou rychlost!
1 reakcí na tento příspěvek Schody na zadní pneu
ramlik píše: Problém je v tom, že si myslíte, že se při závodech jezdí na maximální náklony.
NE! Závodníci jezdí na čas! Takže potřebují mít v zatáčce co možná největší rychlost která je dána zachováním velikosti gripu. A proto z toho visí jak opice, aby ta motka měla náklon pokud možno co nejmenší a oni tím pádem jeli co nejrychleji!
Takže já nejedu jak v MotoGP, protože se vykláním minimálně, naklápím hodně motku a tím pádem nemůžu mít takovou rychlost!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Já těm naměřeným hodnotám věřím, testoval jsem to týden v autě s úhloměrem.
...na 46° se člověk dostane celkem lehce, na těch 52° už jsem se musel pořádně snažit, ještě k tomu v provozu.
...jestli chceš psát něco o tom cenťákovém poserpruhu, šetři klávesnici a počti něco zpět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
ramlik píše: RoumenS> no, můj styl určitě není nic, co bych jiným doporučil, ale zajímalo by mě, co jsi z těch fotek vyčetl.
Já těm naměřeným hodnotám věřím, testoval jsem to týden v autě s úhloměrem.
...na 46° se člověk dostane celkem lehce, na těch 52° už jsem se musel pořádně snažit, ještě k tomu v provozu.
...jestli chceš psát něco o tom cenťákovém poserpruhu, šetři klávesnici a počti něco zpět.
Pojd se projet ;). A aby byla prdel, vyber si zatáčku, natocime video a zacnem merit. Jestli das 50 stupnh aniz by sis rozbil hubu, vymysli si rozumnou odmenu ;)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
...dojeď, nemám problém ti to ukázat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Chtěl jsi odezvu, tak tady je. V pravém náklonu taháš o kus dříve a více (možná jen více pravotočivých zatáček). Chtělo by to vyrovnat a nebát se jít na plyn dříve.
2 reakcí na tento příspěvek Schody na zadní pneu
Naposledy editováno 31.07.2017 07:23:41
assassin píše: ramlik: me to prijde naky divny, ja zadny velky naklony nejezdim a vzadu jsem mel do kraje kazdou pneu. Ale klidne se spokojim i s tim, ze jezdim vic jak 50stupnu naklony to ze v motoGP jezdi mensi naklony nez my na cestakach v provozu, protoze to je rychlejsi je taky dobra teorie
ale no tak!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
...gumu jsem lehce umyl vodou, rukou, kvůli fotce. A ten zadní centál není na max., 6 ze 7mi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
6 ze 7mi je imho moc. Po 50ti pružina nezměkne natolik, abys musel mít tohle. Static sag musíš mí někde okolo 3cm, free skoro žádnej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
ramlik píše: RoumenS> no, můj styl určitě není nic, co bych jiným doporučil, ale zajímalo by mě, co jsi z těch fotek vyčetl.
Já těm naměřeným hodnotám věřím, testoval jsem to týden v autě s úhloměrem.
...na 46° se člověk dostane celkem lehce, na těch 52° už jsem se musel pořádně snažit, ještě k tomu v provozu.
...jestli chceš psát něco o tom cenťákovém poserpruhu, šetři klávesnici a počti něco zpět.
Jak uz bylo psano, asi vic pravotocivych zatacek, tahas hlavne kdyz uz je motorka dost narovnana a to se moc neshoduje s tim co si psal, ze z motorky nevysis, ale spis vic klopis, to ty okraje. Ja se snazim jezdit stejne, abych motorku co nejmene naklanel a v zatacce mel co nejvetsi stycnou plochu pneu. Tak ze pracuju hlavne vrchni casti tela a stejne mam gumu az do kraje. Ale tim te nechci nijak kritizovat, jen mi neprijde, ze bych pak musel jezdit naklony xx stupnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Krejza píše: ramlik> To nejsou jen tři zatáčky
6 ze 7mi je imho moc. Po 50ti pružina nezměkne natolik, abys musel mít tohle. Static sag musíš mí někde okolo 3cm, free skoro žádnej.
no, origo je na 68kg na 5. já mám 82kg
U cestování, což u Tebe předpokládám, lze nastavit, resp. už máš tlumič nastaven, pouze nějaké obecné univerzální nastavení. Takže pokud Tě tohle neomezuje, tak bych to neřešil. Nebo neřešil nijak moc. Bez možnosti nastavení odskoku můžeš maximálně nechat předělat planžety nebo koupit jiný tlumič. Zda se to vyplatí je na Tobě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Jezdil jsem Q1 ,Q2, Roadsmarty 1 a 2 a všechny jsem bez problému sjel až do kraje, aniž bych škrtal stupačkou.Shodnem se na 45° náklonu? Versys má stupačky výš než většina nakedbike.
Letos Sportsmart Max2 a hned od začátku obrovský rozdíl při jízdě! Taky běžné broušení stupačkou. Na okruh jsem už hlásiče dost zkrátil, bo mě to už vadilo. A stejně jsem zase brousil.
Myslím, že ta guma má podobný profil jako Pirelli SC. A na tom Tuonu, aby ji sjel do kraje, musí klopit určitě kolem 55°.
...nejsem turista.Na moto mám velmi málo času, a tak se ho snažím využít tak, jak mě se líbí. A naštěstí mám pěkný úsek blízko.
ramlik píše: Veverčák> jaké jezdíš pneu, dáváš je do kraje? kolik myslíš, že máš náklon? myslíš, že to Tuono to taky měří blbě?
...dojeď, nemám problém ti to ukázat.
ja jezdim na silnici jak posranej (nekteri tady muzou potvrdit ), takze se naklanim jen trochu a moje gumy vypadaji obvykle jako ty tvoje . A rozhodne se nenaklanim pres 50 stupnu . Na okruhu samozrejme sjedu gumy do kraje hned v prvnim kole, to je jina story, ale i tam to vidim sotva na 45 stupnu ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Proto mi dost nesedí tvrzení, že Sportsmart 2 max bude mít podobný profil jako SC. Ostatní kluci z MG jezdí dunlopy už dlouho a všechny nižší řady pod tyto Alphy jsou podle nich ještě kulatější. Nevím, jak špičatá je SC, ale RC je relativně dost.
Takže tohle srovnávat je dost hovadina.
Naposledy editováno 31.07.2017 10:59:41
1 reakcí na tento příspěvek Schody na zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek Schody na zadní pneu
Krejza píše: ramlik> Dunlopy jsem nasadil první teď, Alpha 13, ekvivalent SC. Kulaté jak svině. Předtím Rosso Corsa, 2x, špičatější, Rosso 2, 2x, kulaté.
Proto mi dost nesedí tvrzení, že Sportsmart 2 max bude mít podobný profil jako SC. Ostatní kluci z MG jezdí dunlopy už dlouho a všechny nižší řady pod tyto Alphy jsou podle nich ještě kulatější. Nevím, jak špičatá je SC, ale RC je relativně dost.
Takže tohle srovnávat je dost hovadina.
Hovadina je chytat mě za slovo aneb technické výkresy výrobce gum fakt shánět nebudu.
Já porovnávám jen to, co znám, takže pouze říkám, že na MAX2 lze jet větší náklon než na Q1, Q2, R1, R2, a ostatních gumách, které mají podobný profil. (GT,ST, Power,Pilot Road,RoadAttack)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
ramlik> No vidis, tys nejel SS2 do kraje a ukazuje ti to 53°. Ja jo (teda zadni, predek do kraje nejde, jelikoz hranu vlastne nema), takze sem jezdil vetsi naklon?:)
SS2 ma samozrejme lepsi profil nez cestovni RS apod. Ale SC je zas este dal...
...ale ty mas na versysu 160ku asi co?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
SS2 myslíš SportSmart2, tu jsem taky sjel na hranu. Řeč je o SportSmart MAX2.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |