Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
SniperFM píše: A v čem je problém,co tě sere?! Oni nic nezazdili,udělali dobrou práci a zbytečně neprudili,tak se hod do klidu
Tak me nesere nic,ale aby si to tady nečetl někdo kdo by mohl závidět a začne jim tam posílat kontroly.
Jedina priprava, kterou jsem podstoupil byla, ze jsem to vcera vecer prezul z nehomo chlupatejch gum na homo silnicni, 10 let stare Metzelery Tourance a drcpaskou jsem priheftnul chranic retezu, ktery normalne nevozim.
Kde jsem byl vam nereknu . Jedine PM tomu, koho znam a komu to k necemu bude.
Prasklé pravé zpětné zrcátko
Poskákaná přední guma se vzorkem "na hraně"
Chybí osvětlení SPZ (je to sice originál z výroby,ale není zapsána vyjímka v TP)
Prošlá lékárnička
A jako nádavkem mě jako na sviňu na STK odešla baterka,takže když chtěl zablikat blinkrama,tak jsem to musel nahodit nakopávačkou,trošku to podržet v točkách a blikat.
Vzhledem k tomu že je to 2takt,tak jsem to to tam krááásně zavoněl...
Přesto všechno jsem prošel,i když tam nemám "známého".
Nejdýl trvalo technikovi najít STK známku na 4 roky
Pochopitelně to chtělo trošku pokory a lehce ohnutá páteř k zemi,když mě to technik říkal. Píšu "ŘÍKAL NE VYTÝKAL". V jeho hlase nebylo znát žádné machrování,povýšenectví a pod. Prostě mě to řekl a já to přijal bez nějakého vyřvávání o darmožroutech....zkurvených předpisech....zhovadilých dobytcích a pod.
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Vážné závady :
Laděný výfuk
Chybějící štítek s udajema o vaze hluku atd.
Cnc páčky
Chybějící osvětlení spz
Modré plexi :
Po hádce sem odjel. Minulý týden jsem tam jel znovu, bez kamarodovi pomoci jen tak jako "cizí" člověk. Na mašinu jsem dal štítek, osvětlení rz a to bylo vše poněvadž to ostatní už nemám a kupovat to nebudu kvůli deseti minutam na stk. Přišel technik, starší pán od pohledu sympaťák, kouknul na štítek a na osvetleni a nad zbytkem zakroutil hlavou a pousmal se. Nakonec mi říká pane a co ten vyfuk yoshimura to asi neni originál že? Říkám že ne a on se mě s úsměvem zeptal jestli to aspoň pořádně řve, říkám nee a on odvětil že to je chyba že takhle mě nikdo neuslyší. Prekvapil mě natolik že sem za budíky strčil opět 300 a říkám mu, ty tachometry tam, to je pro vás. A on mi řekl že nevidi důvod proč by si to měl brát, ať si za to natankuju, popřál mi hezkej zbytek dne a technická byla na světě...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Každopádně zajímavá situace, to " jak já to mám vědět je to vaše motorka nebo moje?". Na jedné straně jsou uživatelé motorek (anebo i aut), kteří jen ví, jak na tom jezdit a víc ani ťuka, natož, kde je nějakej štítek. Nadruhé straně požadavek zákona ohledně toho, co má na vozidle být (viz štítek), ale zákon neřeší, kdo má vědět, kde je. Možná, že současná legislativa už myslí i na umístění stítku (to nevím) a technik pak díky tomu ví, kde by měl být. Když uživatel neví, kde je štítek, tak nezbývá než aby technik hledal. Zajímavá situace by mohla být, když na TK nejede majitel motorky, ale např. servisák placený majitelem. Toho se pak asi nezeptá, jestli je to jeho motorka
Já když byl s VORem na STK, podle rámu je to rok 2001, podle TP 2002, takže zrovna takovy mezidobí, řekl bych, kdy to talijáni valili stejně podle sebe. Zároveň jsem byl na TK v době, kdy se tohle začínalo kontrolovat, takže povědomí o tom, jak se zrovna kontroluje ještě úplně nebylo. Origo je štítek na té motorce až pod nádrží. V mém případě nebyl ani tam, protože zahučel při opravě laku rámu. Takže jsem řekl, že štítek nemá. TK na měsíc a musel jsem nechatštítek udělat. Při další návštěvě jsem ho s technikem nalepil, dostal plnou TK a byl jsem OK. Ještě jsem se ho zeptal, jak by TK probíhala, kdybych mu řekl, že štítek je pod nádrží. Prý stejně. Jako by na motorce nebyl. To by teprve bylo k nasrání ale asi bych prostě šel pro šroubovák a nádrž sundal.
2 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
...vyfotil si štítky, zablikal jsem blinkry, brzdové předek zadek, zeptal se na laďák, za poškozenou spzetku dal Ačko a nashle za dva roky.
Plexi, bástry, přídavné čínoidy, gumy, padáky, nic.
Vedle ještě mladá s mým autem, na hale jsem vyměnil prasklou přední obrysovku, sviňu jednu a fertig.
Takže suma sumárum, žádná buzerace, oba technici v cajku, kouřivost povolená 0,25, naměřená 0, to mě fakt pobavilo, holt FAP je prevít.
A já blbec ještě evidentně zbytečně sundaval topcase, aby nebyly nějaký dohady.
Takže STK v Kralupech n. Vltavou můžu s klidem doporučit, naproti tomu v Roudnici n. Labem byl před čtyřmi roky takový buzerant, že jsem si dal od ježdění na STK do dneška pauzu.
Naposledy editováno 25.07.2017 20:09:43
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Naposledy editováno 12.08.2017 20:56:44
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
mito7 píše: Vzhledem k tomu, jaké tu lidi popisují problémy, tak jsem očekával nějaký zádrhel.
Problémy byly hlavně v "přechodném období", kdy byli technici více vynervovaní, teď už si to trochu sedlo.
Nicméně vůbec by neškodilo dát dohromady seznam STK, kde se chovají jako arogantní kreténi bez příčiny po pouhém překročení prahu. Určitým vodítkem může být i tento článek: http://www.ceskatel...ilnice-skoro-kazdeho
Nejmírnější: Bruntál, Brno a další tři STK na Moravě-které? o_O
Nejpřísnější: Hořovice, Třinec, Aš, Moravská Třebová, Šumperk
Celkem by se hodila ta statistika úspěšnosti na první pokus a i seznam těch 80 STK, kde mají max 2 vozidla za den by nebyl od věci