AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
milan1963 píše: MartinED250> Martine, díky za morální podporu. Ty fotky jsou moc hezké. Já budu vyjíždět příští pátek. Mám přes internet už zamluven nějaký pension. Na pérákovi určitě nepojedu, ten potřebuje ceklovou repasi ( už jsem domluven se Čmoudem, je to hodný hoch, sám se mi nabídl ), Adenium je v Týnci a jestli bude doma, nevím. Takže asi stejně zbyde Š 120. Proti Š 1000 MB je to moderní auto, i když ta moje není v úplně perfektním stavu. Airbagy nepotřebuju, posilovače taky ne, beru to asi jako Bimbam. Co v autě není, to se nepokazí. O to ale nejde, hlavní jsou zážitky a ty - doufám budou jen dobré. I když stodvacítka je pro mně normální běžné auto, jako třeba pro Petra Passat, tak na tuto cestu se opravdu těším.
Milane užij si to.Doufám hlavně ,že nebudeš v Alpách vařit.....máš tajný spínač???
už jsem domluven se Čmoudem, je to hodný hoch, sám se mi nabídl :musíš slovy klasika....byl to chytrý hoch....byl z Prahy.....
Dobře dojeď a užij si to....
http://www.znojemsko...-leta-za-riditk/5259
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Přesně jak říká kámoš.
Zvedni pr.el a mozek se přidá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Verdom píše: Stačí vyrazit.
Přesně jak říká kámoš.
Zvedni pr.el a mozek se přidá.
Nej recept na cestování.
Naposledy editováno 08.08.2017 10:58:13
Od pátku jsem doma a krom toho že jsme dnes vykopali a zaházeli 50m příkop pro vodu a elektriku se nějak nenudím. Ty fotky jsou mimo jiné z muzea Kočárů a hasičského muzea Čechy pod Kosířem. Zajímavý výklad, dávám jedničku s hvězdičkou. Klobouk dolů před panem průvodcem !!!
Ukázal dětem co všechno dokázali naši předci v české kotlině vyrobit spolu se slovy že kdo nosí na triku jinou vlajku než českou dělá chybu! Děcka zaujal jeho obsáhlý výklad že ani nemukali.
Naposledy editováno 09.08.2017 00:08:49
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Co ta Š 110 R ? Budeš renovovat ? Za mnou zrovna včera přišel do práce člověk, že má Rapida 130 , jestli ho nechci. Auto prý jedna velká koroze, nutno vše postavit znovu. Nechci. Být to auto do roku výroby 45, bylo by to možná jiné. Včera a dnes připravuju svojí 120 na tu zahraniční cestu. Je na ní práce...jenom jezdím, moc se nestarám, je to vidět. Teče z ní olej, špatně brzdí, nesvítí jak má, jedno kolo má vzorek pneu asi 0, 01 mm atd. Dělám malou GO
tak to může vyjít celkem na kotel peněz.
Malou GO ti schvaluju, jinak by sis musel hodit do tlumoku i jízní řády zpátky,
kdyby mobilní STK nedovolila pokračovat v jízdě.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 09.08.2017 12:15:40
Jinak troufám si říct že při naší návštěvě muzea kočárů kdy bylo asi třikrát tolik dětí měl pan Václav Obr měl přednášku ještě zajímavější. Je to opravdu persona grata! Víc takových. Největší smuteční kočár z Plzně stál roky u nás v Napajedlích městě chovu koní !!! Je obrovský ,zrestaurovali ho na jedničku. Stál v lidovém domě kde manželka pracovala v restauraci asi 3minuty jízdy autem od našeho RD.
Milane přeju hezký výlet. Já mám s klukama na čezetách a jawě naplánovaný Vranov tour. Zítra máme vyrážet ale pořád ještě dodělávám pozemek po výkopových pracích a mají mě dělat základy na garáž-dílnu, tak bojuji mezi tím jestli jet nebo dělat dál. Letošní týden dovči nejni nic moc.
Naposledy editováno 09.08.2017 15:06:27
K Astře - stojí ve stodole, nějak jsem si na ni nezvykl. Je to asi divné, ale to ticho v ní, vše šlo skoro samo - nesedlo mi to. Za 35 let v Popularu a stodvacítce jsem zvyklý na něco jiného. Opela dostane dcera, už má v Praze garáž.
Jestli to lze pochopit, v Astře se cítím nesvůj, nejistý, bojím se jet víc než osmdesát...asi bych si zvykl, ale trvalo by to. Starýho psa novým kouskům nenaučíš...
PetrL3 píše: Pech.> Já právě o něm uvžval jako o jedné z motorek za málo peněz, které můžou i do pole, bláta, ale to zrychlení na první a druhej kvalt mě definitivně odradilo. Tohle já prostě nemůžu. Sám mám 100 kg, to je taky znát. I když ano, raději alpa, než jawu. Jawu bych si opravdu nekoupil jinak, než jako "veterána".
quote=milan1963]
Tak čtu o TA. Čekal bych jen a jen chválu. Ode všech, bez výjimky. Z Hond mi TA přijde nejlepší. Sedmistovku jsem vyzkoušel a ač velice nerad, musím přiznat, že Jawa 650 ani 660 na něj nemá. Motor nemá vibrace a tím je jiné pohodlí. Lépe brzdí. Škoda, že na nádrži není znak Jawy. Přesto vidím, že i TA má odpůrce. Ale jo, nemůžeme být všichni stejní. [/quote]
Nikdo neřekl že TA600 je špatná motorka, naopak je příkladně spolehlivá a neobyčejně všestranná, jenom to není pro milovníky dynamické jízdy (nicméně výkonem zhruba odpovídá J650/660) ... TA700 má právě těch 10 koní navíc, které jeho předchůdci chyběly...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Bimbam píše: PetrL3 - no, já i když jsem jezdil v životě s lecčím ................., vše jak má být. Tak koukám na baterku a ono už to není že jsou tam jen dva kabely, plusovej a mínusovej, od každýho pólu prostě několik drátů. Kontakty volný, jeden kábl i vypadlej z fastonu. Naštěstí šlo najít kam patřil, dotáhli jsme koncovky kabelů, natáhli startovací kabely a chvíli oživovali novou baterku v novým autě. Pak se podařilo nastartovat a domů těch třicet kiláků dojela už bez problémů. Nevím co by jsme dělali, kdyby ten nějakej kablík byl rozpojenej kdesi ve svazku nebo v hlubinách motorovýho prostoru. Takhle to aspoň bylo patrný. Naštěstí. Jo, je to prkotina, volný tohle, volný tamhleto, na to se dá přijít, ale kurnik u novýho auta? Co v tý fabrice nebo u prodejce dělaj? Nebo tím dělají úmyslně zakázky odtahovkám ?? Sorry na jawapokecu za autostory, ale Petr mi nahrál.
To se prostě stane, stejně jako my vyrobíme zmetek ve fabrice, jako vyrobí zmetek v pekárně, na jatkách.... tak se vyrobí zmetek v montovně..... Je to samozřejmě ostuda a velké riziko že podruhý už si tímto postižený uživatel stejné auto nekoupí, ale je to vesměs stejná situace všude, protože přísné restrikce na všechno co se automotive týká, společně s globalizací ohledně sdílení vývojových a výobních nákladů na montážcí celky jako je skelet, nápravy, včetně agregátů, v koncernech i napříč jimi způsobuje, že jsou auta čím dál stejnější.... Jak co do vlastností, tak i do spolehlivosti.
Za komanče jsi měl na výběr škodovku, která měla obyčejnější a výkonnější provedení, stejná sitoace u žigula, pak waran, obyč a kombi, trabant, obyč a kombi, volhu obyč a kombi, k tomu nějaké malé serie dovozů.... zdálo se to málo? možná ano...
Dnes máš na trhu když vezmeme například menší auta velikosti Fabie - na trhu cca 15 typů aut, kterých je vlastně jen několik, jen je každé 2x-3x převlečené do jiného designu pod jinou značkou, sdílející většinu zásadních komponent jaok je hnací agregát, nápravy, podvozková plošina, základní skelet....... a mezi nimi je rozdíl zjednodušeně vzato asi jako mezi škodou 1000 a 100, nebo jako mezi felicií a favoritem....
Jak tu někodo zmiňoval, trvalnlivost dnešních aut není úplně špatná, jen se zapomíná na to, jak se k tomu uživatel chová..... š120 nebyla špatné auto, fungovala dlouho a zcela spolehlivě, stejně jako její konkurenti, ale pod jednou podmínkou... občas si pod ní majitel lehnul, promazal čepy náprav, ošetřil počínající snahy kovomorky, tu potřebné očistil, tu něco zase zkontroloval, odvzdušnil... Prostě dal tomu autu péči, která dnes není zvykem..... Takto mu vydržela nějakých 20 let dokud neshnila a najezdila za celou tu dobu třeba 150-200 000km, což byla konečná i pro její motor....
Dnešní auta jsou uživatelsky natolik přívětivá, že nechtějí nic, výměnou za to, ale chtějí občas drahou výměnu toho a onoho, co odejde proto, že to nemělo údržbu, aby nebyl majitel obtěžován, nebo zásah na něčem, co se ve starých werglech nenacházelo (komfortní funkce, bezpečnostní systémy, regulační systémy...), když navíc není vůbec nic mimořádného, že ten nájezd, který jsem zmiňoval výše to auto nahrká za tři roky, a za další tři už je na hranici půl milionu kilometrů, což je meta, kdy se přestává vyplácet to držet ať je to co je to.... To je potom skutečně snadno předvídatelné, že v takto intenzivním provozu může být destileté auto zcela bezcenný a nespolehlivý krám, ovšem proto, že za těch pár let už nadělal tolik služby, že má právo zemřít...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Otec má Fabii, 17 let mladou. Neprošel STK. Důvod ? Koroze podlahy a spojů blatník - práh.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: v takto intenzivním provozu může být destileté auto zcela bezcenný a nespolehlivý krám, ovšem proto, že za těch pár let už nadělal tolik služby, že má právo zemřít...
Přesně. Dnes se auta dělají životnostně více a více optimalizovaná. To znamená, že by měly vydržet 250-350tis. km a nebo 6-8let.
Pak se na nich má vše v uvozovkách rozbít, protože to je udělané tak, aby se to nevyrábělo drahé a na druhou stranu zase nešrotovalo funkční.
Pravda, někdy se konstruktéři dostanou na tenký led a auto se vysype dříve. Nebo někde nějaká součástka byla okradená moc a nedala to a je pak achylovou patou modelu. Auta všude ve světě jsou spotřební věc jako mixér, pračka nebo lednička. Prostě to najede co má a jde do šmelcu, protože si na to vydělají za pár měsíců. Ale pokud tady na to někdo šetří pár let, je nasr.. že to po 8 letech začne být pokladničkou a strká do toho jen peníze. A kdo si koupí třikrát stočenou mršinu ze západu, svařenou Turkama ze tří půlek a tady prodávanou jako takřka nejetou se servisní knížkou, tak ten se teprve diví. A vláda si myslí, že když zavede ekovýpalný, že lidem naskočí na kontě ročně čtvrt mega, aby si koupili ten nejlepší českej kombík Hnůjdaj. Ono paradoxně auto před rokem 2008, než vypukla krize a začalo se šetřit na všem, vydrží víc jak plastová paštika, stará pár let, s dvěma turbama a litrovým benzíňákem, honícím tunu a půl těžkou káru, naloženou drátama k pěti řídícím jednotkám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3> právě kuli tomu turbu,jednak ho nepotřebuju a druhák je to častá závada a drahá závada.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Verdom-- souhlas,taky když jsem kupoval loni větší auto,tak úkol zněl jasně,klasická atmosferická 1.4 až 1.8,jediná vyjímka byla jedničková Octavia 2.0 MPI,to je asi ten nej držák v benzínu něco jako milované staré TDI. ,ale tu jsem s nájezdem do 150tis nesehnal a když jo tak zas byla nesmyslně drahá,asi jako každá Škodovka.
Naposledy editováno 10.08.2017 09:26:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Brácha ho taky měl, nedavno prodal. Rok 2004 za 125.000 kč.
Jednu věc musím uznat. Sběratelsky bude jednou zajímavé to bez turba, protože je jich málo. Shání se snad ještě hůř.
Naposledy editováno 10.08.2017 09:28:53
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 3 | 24.9.2024 v 19:52 vasik006 |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka | Japonica666 | 27 | 2.8.2024 v 10:14 Deadman |