AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
milan1963 píše: pech.> Jen k té kovomorce : autu dávám pořádnou údržbu vždy na jaře, potom jen jezdím a nestarám se. Koroze je ale prevít, po každé zimě se objeví někde jinde, než předtím. Letos rohy levých dveří...
Otec má Fabii, 17 let mladou. Neprošel STK. Důvod ? Koroze podlahy a spojů blatník - práh.
Klasická vada, tohle místo je problém u všech aut, u fábie se tomu snažili zabránit montáží plastovýho nadkolí, nicméně tím odstranili to, že se tam neodírá plastizol štěrkovým posypem, ale zase vytvořili prostor kde se zachytává jemné blátíčko, které tam působí tak dlouho až to shnije... Pečliví majitelé to s výměnou kol čistí, vzadu je to to samé v bledě modrém,a le není tam ten spoj, tak se to tam neprojeví tak brzo (po 10 letech,když na to celou dobu nikdo nesáhne) nicméně zrovna první fábie je co se ýče odolnosti kareserie proti korozi poměrně slušně provedená...... Horší je to s motory, tam jsou většinou líné, protože ta kastle váží jak kdyby byla z olova... dobrý je původní 1,4 OHV, trochu lenoch, protože ač v lehké felicici platil za svižné poježdění, ve obézní fábii je s přihmouřenýma očima dostačující, ale jsou spolehlivé a trvanlivé 400-500kkm , pak je tu 1,4 16V - žánbý zázrak, hezky to jezdí, ale už při 200kkm jsou problémy typu opotřebené hlavy válců, takže leda s nízkým nájezdem, ztráty koprese apod, pak je tu HTP - problémy s hlavou válců, katalyzátorem, kompresí.... Soukromé kusy conebyly denodenně honěné po dálnici se klidnějším řidičům s převahou krátkých tras můžou vyplatit i za cenu opravy té hlavy, ale jinak to za moc nestojí... Nakonec zbývá Dvoulitr.. spolehlivost celkem dobrá, výkon bez diskuzí ideální, spotřebou příliš nepřevyšuje 1,4OHV,ale je jich hodně málo, protože nové auto s ním bylo drahé skoro jako slušně motorizovaná octávie v základní výbavě, takže si to skoro nikdo nekoupil....
Vzpomeňte na felicii, ta, pokud se na ní majitel vysral stejně jako na výše zmíněnou fábii neměla lokální problém, který vyřeší nový blatník a oprava prvních 5cm prahu, ale byla na shnilá tabák.... tas potřebovala péči jinou, pokud tu péči dostane, i ona je schopna vydržet 20 let ve slušném stavu, bez péče o karoserii už je po této době dávn o zralá na magnet....
Kafi píše: Někdo nějaký nápad kam vyrazit pa-so-ne(dopo)? Mám půjčenou na test KTM 390 Duke a chci se projet, ale nenapadá mě kam...pojede i Týna a Viki...nemá někdo volno? Rád bych někoho z Vás i viděl...pokud by bylo dobré útočiště, můžu vzít disk s fotkama, videama a povyprávět o cestě....někdo nějaký nápad? :)
K té nerozhodnosti mei KTM390 versus XJ... srovnáváš nesrovnatelné, každá z těch motorek je zaměřená zcela jinak.... Je to jako bys srovnával rallyové auto (KTM) s nějakým GTčkem (XJ)... jako srovnávat imprezu WRX s Mercedesem CLK....
Je otázkou co chceš... chceš lehkou, výkonnou motorku pro zábavu, nebo pohodlného parťáka pro každý den, co zvládne i dlouhé cesty a výkon mu také nechybí?
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Vlasťák1973 píše: Milane to je docela pikačovina,Fabia má podlahu celou zakrytou plastem(i muj junior ji měl) a navíc koroze není závada která neprojde STK,to je normálně Ačko a píšou to i u zanovních aut,pokud není v prahu,dveřích,blatnících díra což by se dalo oznařit jako ostré hrany,tak Tě nemůže dát nikdo stopku za korozi,to je kravina,to neprošel kvuli něčemu jinému a ikdyž se na STK můžem setkat s dost velkejma kreténama,tak koroze je něco za co Ti ani ten největší kretén nemůže dát stopku a jestli(čemuž nevěřím)tak existují i jiné stanice STK v okolí.kde se kreténství předcházející STK budou jen smát.
Verdom-- souhlas,taky když jsem kupoval loni větší auto,tak úkol zněl jasně,klasická atmosferická 1.4 až 1.8,jediná vyjímka byla jedničková Octavia 2.0 MPI,to je asi ten nej držák v benzínu něco jako milované staré TDI. ,ale tu jsem s nájezdem do 150tis nesehnal a když jo tak zas byla nesmyslně drahá,asi jako každá Škodovka.
Vlasťák + Verdom: pokud mu dal stopku muselo to být fest shnilé, to se u dnes 15 let starého auta nedá vyloučit, neviděli jsme ho, takže nebudeme dávat technikovi psí hlavu...
Ohledně 01 - je to auto nahovno - proč? protože že je málo místa ve Fábii, to se dá pochopit, protože je to malé auto, ale 01, kde je zhruba stejně místa ale to auto je o "metr" delší, to se tolerovat nedá..... V 01 je méně místa na délku než ve favoritu a felicii, na šířku zhruba stejně a to je ve vztahu ke třídě kam patří velká ostuda a těžké konstrukční pochybení, naopak ten nadprůměrný prostor ve vztahu ke třídě kam patří FA+FE je dobrým vysvědčením jejich konstruktérovi . Že je v O1 kufr o objemu krychlového metru je zcela nepodstatná a nijak pozitivní záležitost, ten velký kufr nabídne kterýkoli z konkurentů taktéž a navíc ani není reálně zapotřebí jej mít.... O1 je prostě auto pro beznohé. Ve své třídě má konkurenty podobné spolehlivosti a trvalivosti, do kterých si můžete vzít nohy s sebou a nemusíte si je dávat za krk.... Lidi to milijí ze setrvačnosti, zaslepenosti a nedostatku rozhledu, O2 už byla co do prosotru OK řešení, ovšem výběr motorů byl horší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Proč skoro ? Protože po ujetí asi 60 km mi při rychlosti 50 a víc začala vyskakovat trojka. To je nepříjemné. Tak jsem jel 50 a méně - a je klid. Ale co s tím ? Jezdit s vyskakující trojkou se dobře nedá. Vůbec si neuvědomuju, jak tam rychlosti drží - motor pionýra jsem viděl rozebraný před 40 lety a nikdy jsem se v něm nevrtal.
Kafi píše: Někdo nějaký nápad kam vyrazit pa-so-ne(dopo)? Mám půjčenou na test KTM 390 Duke a chci se projet, ale nenapadá mě kam...pojede i Týna a Viki...nemá někdo volno? Rád bych někoho z Vás i viděl...pokud by bylo dobré útočiště, můžu vzít disk s fotkama, videama a povyprávět o cestě....někdo nějaký nápad? :)
zajet na šumavu můžeš, ale budu spravovat traktorový valník a to tě asi nebude zajímat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
milan1963 píše: Od aut a KTM k něčemu menšímu : dopoledne jsem na pionýru ujel 102 km, po silnici 1. třídy 34 směr ČB. Až na některé kamiony, které mi "lízaly" bok a tlačily mně mimo silnici, skoro dobré. Jenže - pionýr jim neujede.
Proč skoro ? Protože po ujetí asi 60 km mi při rychlosti 50 a víc začala vyskakovat trojka. To je nepříjemné. Tak jsem jel 50 a méně - a je klid. Ale co s tím ? Jezdit s vyskakující trojkou se dobře nedá. Vůbec si neuvědomuju, jak tam rychlosti drží - motor pionýra jsem viděl rozebraný před 40 lety a nikdy jsem se v něm nevrtal.
trojka tam drží samosvorně v bočním ozubu kolečka a výtupní hřídele, jakmile se ozub opotřebí a začne tlačit na vidličku, tak e vidlička spálí a je konec... Občas bývá volný nebo vadný řadící mechanismus, ale to většinou nejde zařadit.... V první řadě zkontroluj, zda nejsou volné sšouby co drží řadící mechanismu na horní straně motorum shou dva, jeden je vedle rámu druhý uprostřed oka pod rámem a má vybranou hlavu aby to chodilo, musí být oba fest utažené, na ten pod rámem si musíš buď udělat nějaký L šroubovák, kterým to utáhneš, a nebo spustit motor z rámu. až to budeš mít utažené, vyzkoušej a poreferuj. Je to častá drobná vada, která už při malinko méně utažených šroubech způsobuje problémy s řazením..
Naposledy editováno 10.08.2017 13:58:40
Milan: To asi bude omletý ozub. Pokud nebude povolen ten mechanismus, co píše pech. tak tě půlení asi nemine. Naštěstí ten motor je na manipulaci celkem lehký, tak se dá. Nicméně nevím jak je to s replikama dílů převodovky na fichtly. Pokud bys neměl origo a neopotřebovaný, je s tím trochu problém. Neslyšel jsem na ty repliky moc chvály. Já svýho fichtla zrepasoval a dal zadarmo loni ségře. A až si ho synovci užijí, půjde asi do šmelcu. Nějak k tomu slovenskýmu zázraku nemám vztah. A to jeho uííí...ýýýaaa mi nějak nechybí. Svoji službu udělal, naučil jsem se na tom prakdysi já, pak dcera i syn nyní snad i synovci a jeho doba je pryč. A unikát na to, aby mi překážel v garáži jiným motorkám to teda jako není.
Mimochodem, budu kupovat pro ženu od kamaráda fabii 1,2HTP (to míň špatný provedení), protože je krásně zachovalá a budu mít konečně auto s koulí a bude to kombík za přátelskou cenu. To auto znám cca 10 let. Byla na něm měněna převodovka, když mělo najeto pře 100 tisíc. Ulomil se jeden zoubek a pěkně to za jízdy cvakalo.
Edit: jo a taky plně souhlasím s tím, že na to, co je O1 za auto a co nabízí je neskutečně předražené. Když si vezmu, že slušná fabie stojí půlku...
Naposledy editováno 10.08.2017 15:01:19
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
bimbo750 píše: Jaký je Váš názor na Oktávii na CNG??
Nákladově dobrý, výkon normální, ale zvaž jaký trasy jezdíš a kde jsou na trase plnicí stanice, pokud vůbec jsou........ Dělala se i origo LPG, ale s lenochodem 1,6mpi aktuální cng má výkonnější motor.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Dan250 píše: Mám dotaz, asi nejspíš pro Milana? Jak je moc těžký dostat traktor na véčka? Rok 1974(?), po generálce.
www.ams-classic.cz/40724-jak-na-veteranske-doklady1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
milan1963 píše: Dan250> Jeden Zetor 25 jsem vyhodil, měl velkou vůli v zavěšení přední nápravy. .
Kovářova kobyla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 11.08.2017 11:04:07
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jinak pan Pavelka z Uh. Hradiště má parní automobil DORA a parní motocykl, s oběma jezdí na veteránakce a když jednou v Olomouci vjel na kruhový objezd, veškerá doprava se zastavila. Kvůli množství kouře z kotle a asi i údivem.
....a já odjíždím na sraz starých vehiklů...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
V Plzni se dnes 12. 8. 2017 koná večerní projížďka - od 21 h. na parkovišti u Globusu sraz a pokec.
Na projížďku se vyjíždí se ve 22:30h..
Pořádají Divočáci z Třemošné.
BMW 200, rok výroby 1937
Ogar 4, původní, patina !
Pěkná, málo vídaná...
Bimbo, podívej se . Parádní !
Moje Š 120 nebyla nejmladší, ale jediná "úzká"
Škoda 1102 tudor , původní stav
...a nakonec---
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |