Papírově je například MV A 910R podobně výkonná jako např. GSXR-750, litr je ještě dál.
Jaký je tedy důvod toho že je Brutálka tak vychvalovaná? Váha, výkon, sportovní podvozek - všechno je relativně podobné se supersportem. Proč je tedy s Brutálkou větší sranda? Nebo není?
Díky.
Naposledy editováno 11.08.2017 10:31:18
1 reakcí na tento příspěvek Naháč vs. Supersport
až na endura, kterými jsem dříve opovrhoval
Moje CBR je ještě kompromis - sport, na kterém se dá ještě cestovat. Akorát má menší dojezd kvůli spotřebě, ale člověk se co 200kmh stejne chce protahnout...
Naposledy editováno 11.08.2017 11:00:42
1 reakcí na tento příspěvek Naháč vs. Supersport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč vs. Supersport
Někde jsem na nakedu rychlejší jak SS....přijde mi to hlavně víc takové kontrolované když fakt jedeš palbu...sedíš skoro rovně, motorka hbytejší. Projeď si SS a pak nakde a hned budeš vědět o čem to je.
Tohle jsou "supermotardy" níc jineho by lepe na stupacku jit nemelo, ovladatelnost daleko nejlepsi, vzprimenej posez u riditek, siroka riditka a motor kterej dava dost vykonu pri vyjezdech ze zatacky a nemusi se vytacet do stratosfery. Motorky jsou to docela nizke, kdyz tak se daji pusiti jeste dolu.
Pokud jsi na tom nejel, doporucuju si to dukladne vyzkouset.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč vs. Supersport
Smith135 píše: KubaLC8> Jako nikdy jsem na tom nejel, ale kromě toho že mám obavu že bych nedosáhl na zem, bych se asi bál s tím pořádně najet do zatáčky. Já si rád zatáčku užiju, trochu se položím... (koleno zatím bohužel nebylo). Tohle mi přijde takový motocross na silnici. Na cestování asi OK, i když bych si vzal asi spíš GSo. Ale je to mimo můj styl. I když věřím že se s tím dá užít spousta zábavy...
SMT je ideální kompromis mezi cendurem a naháčem. S tím se projíždějí zatáčky s rohlíkem na hubě. Vyzkoušeja kdyby jsi se svezl na smt nebo smr asi by jsi mluvil jinak a nemusís se bát že by jsi si zatáčku neužil a nepoložil to na zem, náklon tam uděláš větší nak na Zedu sám sem s ním najel 40 000km tak vím kde ta motorka má limity
Každopádně o moc jasněji teda zatím nemám.
6ka SS - slabej spodek, na okruhu si s ní asi člověk výborně vyhraje
litr SS - dobrej spodek, na okruhu za mýma schopnostma, na silnici nevím
brutalka - na naše silnice škoda?
Tak potom co? Škoda že speed 11 výš je tak drahej, ten s kulatýma světlama a přístrojovkou z jawy se mi prostě moc nelíbí...
1 reakcí na tento příspěvek Naháč vs. Supersport
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč vs. Supersport
R1 je krásná, ale má za sebou spoustu křížků. Mám pocit že kdyby se dělala statistika umrtí dle moto, tak R1 vyhraje. U mě z finančních důvodů max 06 rok.
a Superduke 1290 je moc krásnej, ale to už jsme úplně někde jinde.I když dle recenze není tak ostrej jak vypadá.
Naposledy editováno 11.08.2017 13:55:15
Smith135 píše: Sonicek> FZ1 mi příjde takovej cestovní a příliš se mi nelíbí design - napůl naháč napůl SS ale souhlas s tím že je za super prachy. 2V tak nějak asi nechci. Líbil by se Streetfighter - ale tam je cenovka jiná a z ducny bych měl strach ze servisu a spolehlivosti.
R1 je krásná, ale má za sebou spoustu křížků. Mám pocit že kdyby se dělala statistika umrtí dle moto, tak R1 vyhraje. U mě z finančních důvodů max 06 rok.
a Superduke 1290 je moc krásnej, ale to už jsme úplně někde jinde.I když dle recenze není tak ostrej jak vypadá.
Fz1 je raketa ať si každej říká co chce mám 165 koní na motoru, udělané předky....a spoustu věcí, a cestovní mi nejpřijde. Nastaveno ideálně pro mě, a s porovnáním s kamošovou R1 06 ji FZ1 celkem slušnej nástroj na posekání SS. Do 220 to fakt jede jak R1. A ovladatelnost za jízdy super, na místě je tam cítit váha, ale i tak na svoji dobu dost slušná motorka, rozhodně lepší třeba jak Z1000,Speed, apod., vyzkoušej a uvidíš. Pokud Ti navadí motor vytáčet a jezdit cca. 8tis. ot/min tak je co hledáš