1 reakcí na tento příspěvek Lehce se vlní - tlumiče KO?
me tohle delalo 25g na zadku, ale az od 140
Navíc frekvence neodpovídá otáčení kola, nejsou to vibrace, ale jen takový fouknutí ze strany zhruba každých pár sekund.
Naposledy editováno 14.08.2017 14:34:30
a i když to jde pocitově odzadu - a nejde s frekvencí kola - zkontroluj ložiska v kolech, ložiska v krku, přední trumiče a brzdy...a koukni, zda nemáš někde prasklý rám
Naposledy editováno 14.08.2017 14:38:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehce se vlní - tlumiče KO?
KubaLC8 píše: Zacni tim, ze znovu prevazis obe kola
me tohle delalo 25g na zadku, ale az od 140
To je blbost. To si mel to kolo spis blbe nasazeny, nez ze by ti 25g rozvlnilo motorku. Kor na zadku.
Dělalo to před tím defektem i po něm, není to teď nová věc, tak jsem to myslel.
Přední tlumiče jsou po repasi, brzdy bubnové, ložisko v krku bez vůle, s rámem mě vůbec nestrašte
S těma ložiskama to je velmi dobrý tip, dokonce bych teď možná i řekl, že to tak mohlo začít před rokem, když jsem je měnil, ale zpětně člověk všechno vnímá jinak . Jsou tam dvě kuželíková ložiska, která potřebují za studena nastavit nějakou vůli, aby se to po zahřátí a roztažení vymezilo. Nedělá se to utažením kola, ale pomocí tenkých podložek, není to úplně triviální. Je dost možné, že jsem tu vůli nechal trochu větší.
1 reakcí na tento příspěvek Lehce se vlní - tlumiče KO?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehce se vlní - tlumiče KO?
seikos píše: Ty Guzziny jsou ale mrdky. 45 let a už jsou tlumiče na repasi. Zlatej japonec. Na toho nemusíš 150 let sáhnout
Pokud je to těma ložiskama (mám dojem, že i Ty jsi mi tenkrát radil - když už to máš venku, tak je vyměň. Fakt díky ), tak tlumiče ještě dalších 45 dají. Ty přední jsem repasoval kvůli ohnutejm vidlím, dával jsem tam progresivní pružiny a je to kurevsky znát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehce se vlní - tlumiče KO?
Redguy píše: Pokud je to těma ložiskama (mám dojem, že i Ty jsi mi tenkrát radil - když už to máš venku, tak je vyměň. Fakt díky ), tak tlumiče ještě dalších 45 dají. Ty přední jsem repasoval kvůli ohnutejm vidlím, dával jsem tam progresivní pružiny a je to kurevsky znát.
vždyť víš jak to je. Tonoucí se stébla chytá a obvykle se jde cestou nejmenšího odporu. Ty ložiska asi byly jedna z nejsnažších možností. A už ani nevím jestli jsem ti radil já. Italkám vůbec nerozumím :-p1 reakcí na tento příspěvek Lehce se vlní - tlumiče KO?
Rafky jsme kontrolovali u jednoho typka, co vyplejta kola a ackoliv to neni uplne echt rovny, tak je to v toleranci.
Silentbloky zvenku zpuchrely, ale na pohled vypadaji funkcne. Kazdopadne to asi bude chtit casem zainvestovat do novejch IKONu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehce se vlní - tlumiče KO?
seikos píše: vždyť víš jak to je. Tonoucí se stébla chytá a obvykle se jde cestou nejmenšího odporu. Ty ložiska asi byly jedna z nejsnažších možností. A už ani nevím jestli jsem ti radil já. Italkám vůbec nerozumím :-p
Smarja, ja se omlouvam, Ty jsi byl prvni, kdo mi radil se na to tenkrat vysrat
http://www.motorkari.cz/tema/?t=183954
Naposledy editováno 14.08.2017 22:24:45
Redguy píše: Smarja, ja se omlouvam, Ty jsi byl prvni, kdo mi radil se na to tenkrat vysrat
http://www.motorkari.../?t=183954 [/quote]no vidíš co děláš 😃
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava izolace cívky Moto Guzzi V7 Special | Redguy | 12 | 15.3.2024 v 08:52 xb |
Enamel barvy na motor zkušenosti Moto Guzzi V7 Special | Redguy | 19 | 26.1.2024 v 08:53 ktm525smerák |
Moto guzzi Special 2013 - převodovka Moto Guzzi V7 Special | Ferino99 | 12 | 7.5.2023 v 11:16 krokoš |
Moto Guzzi V7 Special r v 2016 rozm... Moto Guzzi V7 Special | jarda24 | 14 | 2.1.2023 v 13:27 chabm |
Olej s vysokým obsahem zddp [1, 2] Moto Guzzi V7 Special | Redguy | 38 | 16.9.2022 v 10:45 Midloch2 |