Myslím, že nízkootáčkový motory by klidně mohly ty tři kila dát ?
Měl jsem kdysi CBR 600F a podle servisáka, který ji poznal už musela mít hodně přes 100tisíc(na tachu samo nee )a šlapala jak víno...A to jde do sakra jiných toček než třeba velkoobjemový véčkový choppery, cruisery a nebo velký naháče...
Všude je plno motorek s nájezdem kolem 30 000km ...
Zajímalo by mě kolik má kdo přes 100 000 najeto?Na jakým motoru?jak se to chová?
Případně v kolikati kdo "dělal" motor?
Jen mě to tak zajímá! Ode všad slyším jenom:" to najede mraky"!Kolik to je?
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
přidám taky svou trošku do mlýna
Mám Suzuki DR 650RS rv.1992, údajný nájezd při koupi 7000km.
Neveřil jsem tomu při stáří stroje, ale byla moc pěkná, tak jsem ji koupil. Po čase jsem zjistil, že má ráda olej, nejdřív tak 0,5 l na 500 km, během 3 sezon a 10 000km došplhal až na cca 1l na 100km.
Bylo mi jasné, že musí mít najeto určitě kolem 50 000km.
DR je supr stroj, tak bylo rozhodnuto-udělat celkovou GO motoru, víc v odkazu na deník:
http://www.motorkari...etail&ddid=65197
Teď zajíždím, najeto 450 km a je to čistá radost
Vzal jsem si z kupu a následného vývoje ponaučení- tachometru nikdy nevěř, sleduj detaily na motorce, ovládací prvky, jejich stav. Hodně to napoví o skutečnosti.
Měl jsem např. uplně ošupané originál rukojeti(za 10 000km se takhle nezhuntují), úplně prodřený gumový kluzák řetězu na zadní vidlici...
Dneska vím, co to znamenalo
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
VN 900 Classic , r.v.2008 se 115000km...
http://www.motorkari...classic-1109939.html
Závidím majiteli ten čas na ježdění ...
Naposledy editováno 16.05.2017 08:49:34
(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Marťas650 píše: Ahoj kolegové,
přidám taky svou trošku do mlýna
Mám Suzuki DR 650RS rv.1992, údajný nájezd při koupi 7000km.
Neveřil jsem tomu při stáří stroje, ale byla moc pěkná, tak jsem ji koupil.
Dneska vím, co to znamenalo
Já to vím také, tehdy měla 107.000 km...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
fatman píše: Pěkný poctivý inzerát:
VN 900 Classic , r.v.2008 se 115000km...
http://www.motorkari...classic-1109939.html
Závidím majiteli ten čas na ježdění ...
Hmm, to se u Tasse něco změnilo. Donedávna měl jenom motorky s nájezdy do 40000. Teď je to tam 52000, 84000 a i 115000km. Tak snad to lidi pochopí a trh se zbaví stočenin a stáčečů.
(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
PetrXIX píše: Hmm, to se u Tasse něco změnilo. Donedávna měl jenom motorky s nájezdy do 40000. Teď je to tam 52000, 84000 a i 115000km. Tak snad to lidi pochopí a trh se zbaví stočenin a stáčečů.
V zimě jsem "tam" koukal na VN 1500 Classic Tourer...Pěknej kousek s více jak 100 000 přiznanými km na tachometru
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
2 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Naposledy editováno 16.08.2017 05:48:35
(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Sete píše: Tady je jedna s pěknou porcí km
Vkládám znění inzerátu ( po pár měsících nebude nikdo vědět, o čem se tu bavíme):
"Prodám KTM 990 Adventure R, r.v. 2009, 2.majitel, najeto 249000km kompletní servisní historie do posledního kilometru (spousta nových dílů, je to kladivo, které toho ještě spoustu nalítá! :) ). Servisováno jen v KTM Mladá Boleslav!
Enduro blatník, navigace, alarm, zvýšená řidítka, výfuky Akrapovic, větší plotna, vyhřívané hefty, přídavný větrák, atd."
No, nevím...Neuklepl se někdo?
Pokud ne, tak je to hodně zajímavý a něco to vypovídá...
Naposledy editováno 19.08.2017 14:51:27
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
skutečnej nájezd taky nikdo neví, ale už roky je používaná na denní dojíždění do práce
trochu to rachtá, občas blbě řadí, někde něco kape, ale nekouří a chytá pěkně
nejhorší problém je že se budou muset vyrobit nový svody, prorezla v nich díra a dělá to příšernej bordel a fouká
ale jinak ještě hodně let bude sloužit
Naposledy editováno 19.08.2017 18:59:37
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Takže se stočí "jen" o dvě kilíčka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
VlaHa píše: Sete> tenhle klump?Bud si přidal nulu,nebo je tam originál jenom tachometr,jiná verze není
Pán je patrně odborník na KTM s dlouholetými osobními zkušenostmi
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
http://www.motorkari...tx-1300-1212381.html
VTX 1300 s přiznanými 144664km z roku 2004.
A druhá VTX 1300 z roku 2005 se 79757km.
Potlesk pro prodejce CC Moto Plzeň !
A pak, že to nejde
Tak kdo další ?
Naposledy editováno 03.01.2018 10:04:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
2 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Naposledy editováno 03.01.2018 19:04:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Hnilda píše: 130 tis. najeto za 10 let moto koupená nová jsem první majitel jen dělaný ventily rozvody a kontrola spojky ta je původní dle servisu vydrží ještě 50 tis. jezdím okufrovaný a s batohem Kawasaki er 6n nesmrtelná motorka
A to jdou o ní fámy, že baští olej a ho.no vydrží
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
1 reakcí na tento příspěvek 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Kromě všech řetězů v motoru a volnoběžky startéru (několikrát) jsou všechny díly původní. Ale všechno už je hrozně vyběhané, jediným zdravým dílem je klikovka. Ventily a vodítka překračují maximální vakl asi 10x, jeden ventil se drolí na dříku, soukolí 6. kvaltu hrozně hučí, protože povrch zubů je vydrolený do hloubky. Karburátory jsou vyběhaný neuvěřitelně, kolem všech pohyblivých dílů proudí nechtěný vzduch, všechny membrány jsou už lepené (nedají se koupit). Pro malej točivej vzducháč je čtvrt mega prostě moc, je to opravdu už motorka před smrtí. Velký cestovní vodník by půl mega měl dát.
(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Kov píše: Na youtube je video, kde varaderu naskakuje 400tis. Znam chlapika, ktery na nem ma 200. Takze pri slusnem zachazeni a udrzbe je 200tis v pohode.
Je to hned na začátku tohoto vlákna...
Naposledy editováno 06.01.2018 15:59:46
(reakce na) 100 000km a víc! Kdo má motorku s tímto a vyšším nájezdem?...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou Harley Davidson [1 ... 9, 10] Harley Davidson FLHS Electra Glide Sport, Harley Dav... | Mufiozo | 290 | 24.8.2023 v 14:17 -HAD- |
Technické údaje do TP Harley Davidson FLHRC Road King Classic | Strejdaradim | 8 | 31.10.2019 v 18:46 Strejdaradim |
Spotreba Road king flhrci Harley Davidson FLHRC Road King Classic | sisko | 14 | 5.3.2019 v 02:03 hondaman1 |
Český manuál Harley Davidson FLHRC Road King Classic | Ňumis | 20 | 26.10.2018 v 06:12 Ňumis |
Umisteni spz road king Harley Davidson FLHRC Road King Classic | Dykouš48 | 9 | 9.5.2018 v 20:45 Dykouš48 |