Prosím o radu, jak si zvyknout na dření stupačky a boty o zem? V náklonu je to v pohodě, pořád se učím a trénuji, ale jakmile se dostanu do velkeho náklonu a čárnu o zem, leknu se toho pocitu v noze a uvědomění si a trochu rovnám, automaticky. Dnes mě to díky tomu vyneslo ze zatáčky a nedobrzdit, tak letim srázem dolů, chybělo půl metru, naštěstí auto v protisměru bylo daleko. Tolik dnešní štěstí, díky Bohu, teď k otázce, jak jste si zvykali vy?
Krovak píše: Na tomto typu motorky pokud nevysedneš minimálně na půl prdele, tak to ani nepoznáš. Tím že pořádně vysedneš a zalezeš celým tělem vedle motorky ti umožní na tom vůbec rozumně jezdit, jinak to je spíš tak na rovinky
Horneta jsem nejezdil, respektive nikde v zatáčkách. Na Raptorovi mám stupny sedřené obě, slidery na botě taky a nějak to neřeším...
1 reakcí na tento příspěvek Nezvyk při dření stupačky
Naposledy editováno 29.08.2017 15:56:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezvyk při dření stupačky
Smrči-GSX-F píše: Nečetl jsem to tu celé, ale jen bych rád poznamenal, že mě taky to škrtání trochu trápilo a vlastně někdy i bavilo. Průser je, jak začneš dřít pevnou částí stroje. Zprvu to jde a jde se tomu trochu podvolit, ale jak si začneš troufat víc a víc, je třeba změnit styl jízdy nebo optimálně typ stroje. Já pravidelně škrtal bočním stojánkem a výfukem, v extrému motorem. Vydrželo mi to 90.000 km, do doby, než to jednou nevyšlo. Asi už stárnu, ale ono se to v tom běžným provozu často nevyplácí...
Nic ve zlým, ale ta fotka mi přijde z kategorie "Koukejte jak jsem to pěkně rozmrdal a nic mi není, heč!"
Kdybys tam neměl naaranžované všechny části, co z toho cestou odpadaly, včetně sebe, tak neřeknu ani slovo
edit: Chybí ti tam přední kolo, tos už nenašel?
Naposledy editováno 29.08.2017 15:01:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezvyk při dření stupačky
Krovak píše: Nic ve zlým, ale ta fotka mi přijde z kategorie "Koukejte jak jsem to pěkně rozmrdal a nic mi není, heč!"
Kdybys tam neměl naaranžované všechny části, co z toho cestou odpadaly, včetně sebe, tak neřeknu ani slovo
edit: Chybí ti tam přední kolo, tos už nenašel?
K tomu nemá asi smysl se moc vyjadřovat, vážně jsem tam ze sebe nedělal modelku - popravě k tomu nebyla ani nálada, protože to byla havárka s vážným zraněním. Kolo bylo daleko za tím plotem, kam se nedalo dostat. Ten plot totiž většinu těch dílů pochytal. V těch troskách jsem hledal doklady pro potřebu PČR, vozívám je pod sedlem.
Ale máš pravdu, můj příspěvek je mimo zakladatelovo téma, tudíž se omlouvám.
Smrči-GSX-F píše: K tomu nemá asi smysl se moc vyjadřovat, vážně jsem tam ze sebe nedělal modelku - popravě k tomu nebyla ani nálada, protože to byla havárka s vážným zraněním. Kolo bylo daleko za tím plotem, kam se nedalo dostat. Ten plot totiž většinu těch dílů pochytal. V těch troskách jsem hledal doklady pro potřebu PČR, vozívám je pod sedlem.
Ale máš pravdu, můj příspěvek je mimo zakladatelovo téma, tudíž se omlouvám.
Nemusíš se urážet jak malá holka, na mě to prostě takhle zapůsobilo a co na srdci, to na klávesnici, jelikož mluvit nemůžu, bo mám zánět nosohltanu a docela kurevsky to bolí
Mr.Dreamer píše: Najeď si na nějaký známý úsek a projeď si ho několikrát tam a z5 s tím, že si pokaždé škrtneš, zvykneš si pak velmi rychle (nebo ještě lépe okruh).
Pokud jde o škrtání nohou, to je špatnou pozicí na stupačce, stačí to dělat jako pacient tady:
PS: Myslím pozici nohy na stupačce, ne použití zadní brzdy nebo tu svižnost .
Více na: https://www.motorka...p;pgr=2#goto10194235
Copyright © Motorkari.cz
E: váha jezdce hraje taky svou roli - lehčí jezdec může víc klopit, tlusťoch jede zatáčku na dorazech..
Naposledy editováno 19.02.2021 14:14:32