přítelkyni jsem koupil skútr jako překvápko až se vrátí ze světa. Musím ale před tím vyřešit problém se startováním - baterie se nekontrolovatelně vybíjí, vyjedu třikrát a pak už nenastartuju a baterku po pár dobitích můžu vyhodit.
(jen pro pořádek - nemám skútry rád, je to dárek, takže pokud na ně budete nadávat, jsem na vaší straně )
Díkas za jakoukoliv odpověď/diskuzi.
Jedná se o Baotian 50tka takovýretro skútr.
http://databikes.com...retro_2009_1_lgw.jpg
1 reakcí na tento příspěvek Baterie se neskutečně rychle vybíjí až zhyne uplně.
1 reakcí na tento příspěvek Baterie se neskutečně rychle vybíjí až zhyne uplně.
ano, baterka je po smrti, ale to uz je tak pata za dva roky.
Lopri posles mi prosim odkaz na regulator, ktery vyresil problem na tvem priblizovadle?
Jeste bych chtel dodat, ze ma skutr alarmovy system, ktery po vypnuti problikne blinkry a zahouka. Nemuze byt i tohle jeden z duvodu vybijeni? (Mozna by odpojeni alarmutake pomohlo)
HornisGSX píše: V prve rade nastartuj a zmer kolik ti to dobiji....idealni stav by mel byt 14.2-14.5 pri rozsvicenych svetlech.... Pokud zde bude vse oka hledal bych problem nekde ve skratu v siti....pokud nebude dobijet nezbyva ti nez kontrolovat a merit vystup altiku a regulatoru napeti....
Po proměření jsem zjistil, že dobíjí 12,5 V. Takže jdu shánět regulátor. Je to ta označená součástka na fotce?
1 reakcí na tento příspěvek Baterie se neskutečně rychle vybíjí až zhyne uplně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie se neskutečně rychle vybíjí až zhyne uplně.
janstr píše: ...Ale když jsem odpojil baterku po nastartování...
...tak jsi tím regulátor možná odvařil. Potřebuje totiž baterii jako zátěž, aby nemusel veškeré protékající proudy zkratovat na kostru.