Jsem se chtel zeptat ohledne oilmasteru na Jawe 350 634 (rv 1979). Cetl jsem ze nekteri s oilmasterem nemaji dobrou zkusenost ale u me v pohode... Je to super prijet k benzince a jenom natankovat. Clovek nemusi myslet na olej atd. Jednou za cas dolije olej a jezdi...
Ale proc tu jsem. Nedavno mi z toho cerpadla zacal prosakovat olej (kde ukazuji cervene sipky)... Tece to kolem te osky ktera se toci.. Po skoro 40 letech jsou asi gumove casti ztyrele.
Nemate nahodou nejakou zkusenost s rozebranim? O vikendu se do toho pustim, tak jestli nahodou nekdo nemate nejakou dulezitou informaci.
Urcite to musel nekdo uz resit. Pochybuji ze budu prvni... Jinac to me cerpadlo je pro Jawu 350 634, na cerpadle je stitek s timto cislem: 591 15-200Cg
olej prosakuje kolem osky kde ukazuji cervene sipky
Jsou tam 3 gumove casti. 2 gufera 8-16-7 ktere se daji sehnat lehce a jeden gumovy krouzek (v prurezu hranaty - ne klasicky O krouzek). Rozmery jsou vnejsi prumer 9mm, vnitrni prumer 4mm a tloustka 3mm. Podivejte se tady na fotky (11 and 12). NEVITE KDE BY SE TENTO KROUZEK DAL SEHNAT???
Udelal jsem si tam par znacek at vim jak to poskladat.
Foto 1- Povolit maticku a vybrat silonove kolecko.
Foto 2 - Tady je vymezovani podlozka a prvni gufero 8-16-7 (potreba vymenit)
Foto 3 - Bez vicka s guferem
Foto 4 - Podlozka - je ji treba vyjmout
Foto 5 - Plechovy ring s 6ti dirkami - vyjmout
Foto 6 - Odhali se vam ozubene kolecko. Je to potreba z celou oskou vyjmout
Foto 7 - Je tam pruzna vlnita plechova podlozka, musi byt usazena tak at nezavazi pohonu sneku
Foto 8 - Z druhe strany je treba sundat tahlo... Zase jsem si to poznacil at vim jak to poskladat.
Je potreba vyjmout pruznou zavlacku a opatrne vytahnout plisek (s 4 dirama). V jedne dire (v levo nahore) je pruzinka. Tak opatrne at vam to nevystreli. Pruzine neni zas tak silna. Ale plisek se blbe drzi a muze to vystrelit....
Foto 9 - Tady je plisek s 4 dirami sundany.. Uvnitr tahla jde videt pruzina, v popredi 3 vymezovaci podlozky...
Foto 10 - Tahlo z druhe strany, taky tam jsou vymezovaci podlozky... tak opatrne.
Foto 11 - Po sundani tahla a vymezovacich podlozek se nam odhali ten tesnici (netesnici) gumovy krouzek... Rozmery jsou vnejsi prumer 9mm, vnitrni prumer 4mm a tloustka 3mm. OTAZKA JE, KDE TO SEHNAT???
Foto 12 - Tady je pohled zhora. Tesnici krouzek je na regulacni tycince. Ta se da jednoduse vytahnout.
Foto 13 - Tady pohled nahonu sneku ze strany klikovky... Je to gufero 8-16-7, levne a da se jednoduse sehnat...
Tak to je vse Jawari... Kdyby nekdo vedel kde sehnat ten tesnici krouzek, prosim dejte vedet.
S pozdravem
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 634 oilmaster
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 634 oilmaster
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 634 oilmaster
Naposledy editováno 03.09.2017 13:58:09
Teď podle tvého návodu vymenim i toto, protože to pořad teče. Myslím, ze by to mohlo byt stejne. Ještě se pokusím ověřit.
Naposledy editováno 13.06.2023 12:45:18
Další chyba co tam máš je ta, že máš tu výtlačnou hadici příliš dlouhou.
Zkrať jí tak, aby byla napnutá mezi těma dvěmi nátrubky nejkratší možnou přímkou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukrajinské VAPE [1, 2] Jawa 350/634 | Lu-boš | 45 | 9.8.2024 v 09:05 pavel5168 |
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | 20.5.2024 v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |