kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Na M1200 jsem neseděl, takže nemůžu porovnat. Ale oproti TnT je Corsaro určitě divočejší, Benelli zas byla asi trochu ovladatelnější. Corsaro je fakt super zábavná věc, i celkem za slušný prachy. Je to takovej zmrd divokej
Motorka pro holky to ale asi bude, i když bych řekl, že jich moc není Já jsem se na GPP nenominoval, navíc asi nejsme úplně ve stavu, že bych si to od ní půjčil, takže si spíš budeš muset pozvat ji
Ja jsem na m1200s jel a mam prime srovnani. Motorove to bylo srovnatelny (ja jel na tehdy 145k esku), ale pocitove rozdil jako prase. Aspon pro me. Na vine je elektronicky plyn u monstra, ktery proti lanku u corsara pusobil dost neprijemne. Corsaro bylo takovy bezprostredni, okamzity. Monster mel diky tomu zas lepsi spotrebu a jizdni rezimy . Na testovacku jsem na monsteru vyjel s rezimem urban a na prvni krizovatce jsem honem lovil plnotucnej mod. Jelo to jak simson. Ale trrba to u novejsich monsteru uz doladili.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pro me je podstatny jak motorka cuka pri pridani nebo ubrani plynu, jak vypada a taky je zasadni zvuk, co se line z koncovek. To ze to musi dobre fungovat je vec samozrejma
To ze bych na japonsky sestce s polovicnim objemem byl asi rychlejsi me vlastne nikdy ani netrapilo.
Mas pravdu v tom, ze zkusit se ma vsechno. Me to treba ujistilo v tom, ze corsaro je pro me idealni volba.
Jindřej píše: dewwil> noo teď o víkendu jsem byl jezdit. Už popátý letos Fizzer dosvědčí, včetně přítomnosti mojí Miluny, takže žádnej japonec
Problém je, že už ani nejsem v Praze momentálně, takže nemá ani kdy se stavit jen tak. Ale nějak to naplánuju, když jsou takový změny jak tak slyším...
Však jo, milluna je italskej japonec, to ví každej
Takže kuli Jindřejově nesnášenlivosti se budu muset nakonec skamarádit s Jindřejovou asiužbejvalkou,která je doufam hezčí než on,aby mě nechala trošku povozit,abych měl jasno úplně
....no a pak si koupim 999
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 15.09.2017 17:20:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: lubbek> ty máš taky bipolární poruchu.. Co?
"I hate being bi-polar, its awsome"
strakon píše: Krasavice, co? Assassine, tohle musíš chtít, i kdybys nechtěl www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-1098-s/ducati-1098-s-tricolore-1202909.html
Pekna ale neni to 999 :) tohle uz je prilis pekny ... A 250 taky neni uplne malo :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: "I hate being bi-polar, its awsome"
Yeah baby, never!
Jako, chci jezdit svižně... Ale nějakej "dlouhozdvih" se 120-140Nm v pořádným rámu, podvozku a s dobrejma brzdama, by mě neskutečně lákal... HD asi ne... Ale ta předělaná 14ka od Guzzi, to by mohlo být ono.
Možná i motor z MT01...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 16.09.2017 13:35:14