potřebuju zvýšit výkon u své Yamahy XT660R.
Myslíte že pomůže nějaký powercommander nebo podobná "zázračná" krabička?
A hlavně zvažuju koupit K N vzduchový filtr, to by mohlo hodit aspoň dva koníky, ne?
Zajímají mne vaše názory, jestli to není pouze značné ulehčení peněžence a výsledek ta tam.
Viz. starší téma.
http://www.motorkari.../?t=196708&pgr=1
Tak jsi to dal do rychla a teď Ti nestíhá motor?
Vždyť Ti všichni radili, ať nechceš po motorce nemožné věci.
4 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT660R - zvýšení výkonu
radíte jinou motorku ale jakou? tahle má spoustu předností, o kterých si ostatní můžou nechat zdát:
1) vyzkoušený osvědčený motor - držák
2) minimální údržba - náklady - investice
3) nízká váha - 170kg suchejch je fakt málo, oproti KTM adventure, BMW apod., takže v terénu ztrestá každé velké enduro
4) stupačky a přiměřené pohodlí pro spolujezdce
nejhorší na tom vše je, že prostě výrobci už nedělají podobná endura s vysokým obsahem 600ccm+
jediný co je drahá ktm 690, která se ještě dost sere a drahý náhradní díly
a husqvarna 701 je vlastně úplně to samé
luxy píše: převody jsem nakonec nedělal dát zase 2000kč za rozety a řetěz a mít o 7km/h vyšší rychlost mě nevytrhne
radíte jinou motorku ale jakou? tahle má spoustu předností, o kterých si ostatní můžou nechat zdát:
1) vyzkoušený osvědčený motor - držák
2) minimální údržba - náklady - investice
3) nízká váha - 170kg suchejch je fakt málo, oproti KTM adventure, BMW apod., takže v terénu ztrestá každé velké enduro
4) stupačky a přiměřené pohodlí pro spolujezdce
nejhorší na tom vše je, že prostě výrobci už nedělají podobná endura s vysokým obsahem 600ccm+
jediný co je drahá ktm 690, která se ještě dost sere a drahý náhradní díly
a husqvarna 701 je vlastně úplně to samé
Evidentne potrebuješ druhú motorku.
Chcieť od XT660 jazdiť so spolujazdcom + vysokú cestovnú rýchlosť + enduro + nízku váhu.
Proste toho chceš priveľa od jednej moto.
1.) a 2.) máš u každej japonskej moto, ktorá má normálnu údržbu.
Ešte by som to videl tak možno na nejaké SuperTenere, GS1200 a podobne
ale tam sa s nízkou váhou rozlúč.
Naposledy editováno 19.09.2017 15:31:21
luxy píše: převody jsem nakonec nedělal dát zase 2000kč za rozety a řetěz a mít o 7km/h vyšší rychlost mě nevytrhne
radíte jinou motorku ale jakou? tahle má spoustu předností, o kterých si ostatní můžou nechat zdát:
1) vyzkoušený osvědčený motor - držák
2) minimální údržba - náklady - investice
3) nízká váha - 170kg suchejch je fakt málo, oproti KTM adventure, BMW apod., takže v terénu ztrestá každé velké enduro
4) stupačky a přiměřené pohodlí pro spolujezdce
nejhorší na tom vše je, že prostě výrobci už nedělají podobná endura s vysokým obsahem 600ccm+
jediný co je drahá ktm 690, která se ještě dost sere a drahý náhradní díly
a husqvarna 701 je vlastně úplně to samé
tvoje xt urcite nema 170kg suchou hmotnost. navic xt se podle me tvari jako enduro, ne jako cestak, ktery zminujes, jako ktm adventure, nebo gs. navic ta ktm podle me v terenu na tom bude lip. a 180kg na enduro je fakt hodne hodne, takze i kdyz s tim chces jezdit po dalnici, proste to nepojede. nova ktm 690, nebo huska 701 bude uplne jinej levl, jede to jako svine, ma to supr podvozek a fakt sem nikdy neslysel, aby se to sralo, netusim kde si na to prisel uz to tady nekdo rikal. chces moc od jedny motorky..
luxy píše: převody jsem nakonec nedělal dát zase 2000kč za rozety a řetěz a mít o 7km/h vyšší rychlost mě nevytrhne
radíte jinou motorku ale jakou? tahle má spoustu předností, o kterých si ostatní můžou nechat zdát:
1) vyzkoušený osvědčený motor - držák
2) minimální údržba - náklady - investice
3) nízká váha - 170kg suchejch je fakt málo, oproti KTM adventure, BMW apod., takže v terénu ztrestá každé velké enduro
4) stupačky a přiměřené pohodlí pro spolujezdce
nejhorší na tom vše je, že prostě výrobci už nedělají podobná endura s vysokým obsahem 600ccm+
jediný co je drahá ktm 690, která se ještě dost sere a drahý náhradní díly
a husqvarna 701 je vlastně úplně to samé
ja bych sel do 701 .. da se za dobry prachy koupit i nova. ze by se to nejak zasadne sralo si nemyslim, navic dily jsou na to vsude a hned...
jinak rozhodne z tech uprav nejvice pocitis ty prevody. vykon navic bude hodne drahej, aby to bylo aspon trosku znat bude to chtit udelat nejakou kompletni upravu, tzn vyfuk, filtr/airbox, naladeni .... cca 30tis-40tis? par koni navrch...
kdybych chtel moderni moto s vyssim vykonem, musel bych bohuzel do ktm.
U XT nema krom ladaku nic smysl. Snazit se o narust vykonu je stejna blbost, jako chtit v serii vyssi rychlost, kdyz ve stavu z obchodu to 5-ka sotva pobere. mysleno investovane fin. prostredky vs narust vykonu.
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT660R - zvýšení výkonu
verim ze se dostanu na 15kg techto naplni
To nejsou nikterak slozite pocty 181-15=164kg
Ale k veci:
Ma smysl kn filter?nebo obchodni trik=podvod?
A dalsi otazkou je, pokud by jsi sel s upravama dal aby to melo nejaky vyznamnejsi narust vykonu (celkem draze zaplaceny narust) jestli by to pak jeste porad byl drzak.
luxy píše:
nejhorší na tom vše je, že prostě výrobci už nedělají podobná endura s vysokým obsahem 600ccm+
jediný co je drahá ktm 690, která se ještě dost sere a drahý náhradní díly
a husqvarna 701 je vlastně úplně to samé
kde si na tom byl že se 690E sere? znám dost lidí co ji má, včetně mě, chovají se k tomu sviňsky, včetně mě a neslyšel jsem nikde od nikoho že by to hanil
mám ji dva roky,, 20t km najeto, offroad i silnice
Naposledy editováno 20.09.2017 13:15:14
Co se ti proboha líbí na stupačkách? Myslíš ty pogumovaný mrdky? To byl hodně velkej přešlap od yamahy...
Chceš cestovat -> cestovní motorka, chceš jezdit rychle okolo komína -> SM, enduro -> ktm
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT660R - zvýšení výkonu
Když srovnám, že podobné jsem řešil na crf250L a krabička to dokázala celkem pěkně očarovat.
Když se ještě přidal laděný výfuk dokázal tento přídavek dělat v rámci možností divy.
Takže si myslím, kdyby vykostil katalyzátory z výfuku(případně dal laděný/é) a přidal powerC, tak to bude jiná motka.
U 660 obsahu to bude sakra znát
Jediný problém je pořizovací cena
Naposledy editováno 09.12.2017 06:56:03
luxy píše:
Ale k veci:
Ma smysl kn filter?nebo obchodni trik=podvod?
Obchodni trik to urcite neni, ale clovek si musi uvedomit, co otevrene sani provese se smesi.
Clovek, co jezdi kn se seriovou elektronikou (nebo karbcem), nici motor. Chuda smes => vyssi teplota.
Kn ano, ale urcite pwc/ignitech, k tomu komplet exhaust system (krom vykonu znatelne nizsi hmotnost) a nechat odladit.
XT660 vubec neznam, ale na litrovym sportu jde takto nabrat i 20K.
Pak ty prevody delaji hodne...
Takze kn ano, ale jen s komplet "balickem", pak uz je na jezdci, kolik do toho chce investovat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dají se použít kola z xt 660x na xt... Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 R | diskoun-1 | 16 | 18.6.2024 v 13:15 davidas |
XT 660 r - kryt motoru. Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | sniper931 | 5 | 13.5.2024 v 09:08 svobodik |
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | johan6 | 0 | 20.12.2023 v 09:21 johan6 |
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere | Laz5 | 29 | 13.1.2023 v 21:28 Laz5 |
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... | ZdendaZB | 135 | 10.11.2022 v 08:49 Gahan37 |