Everts72 píše: Zdar. Nemáte někdo zkušenosti s S-maxem? Ja vim fordem tam a vlakem zpatky, ale jezdím teď 80km denně a potřebuju tu posranou naftu.
Ty prvni dvoulitry 103 kw sou prej povedené. I když už mají dpf ale ten sem vygooglil za nějakých 15tis, to by me nepoložilo. Jde mi spíš o převodovku, chtel bych automat ale nevim jestli to ma cenu u auta kolem roku 2008 a 200 tis. km v těle.
Poměrně povedené auto. Prostorné, dobrý podvozek, jelo se mi s tím dobře...Automat...víš jak...může být ok a taky nemusí. Záleží na předchozí údržbě. Jel jsem s jedním, který měl přes 250.000 a řadil furt pěkně (jen pravidelný servis, spíš o něco dřív než předepsaný interval)...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A může za to spínač turba
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Edit: Nejsem žádnej "mekánik", ale kde by ten spínač měl být? Měl jsem za to, že turbo je ovládané pod tlakem. Konkrétně, že ten podtlak reguluje naklápění lopatek.
Jo a ještě jsem zjistil, že nemám na svém autě zaslepené vířivé klapky. Jsem myslel, že každej takhle starej pekáč to má už udělaný, ale spletl jsem se. Takže jsem už objednal sadu i s novým těsněním. Budu to auto před zimou muset trochu poladit
Naposledy editováno 08.09.2017 09:04:33
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Me ta naftova hovadina zasrala podlahu garaze, tam kde mi za nekolik let u V8 nepadla kapka na zem, vyjma docasneho ustajeni dalsi naftove mrdky A6. Nafta mi fakt nesmi do garaze, o tom debilnim traktorovem chovani nemluvim, dole to tahne jak kreten a nahore to umre.
Jedina vyhoda je ze na plnou preletim cely Nemecko. Teda kdyz se ten klepak dohrabe na dve kila.
320 taky jezdi bez jedinyho problemu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Everts72 píše: Zdar. Nemáte někdo zkušenosti s S-maxem? Ja vim fordem tam a vlakem zpatky, ale jezdím teď 80km denně a potřebuju tu posranou naftu.
Ty prvni dvoulitry 103 kw sou prej povedené. I když už mají dpf ale ten sem vygooglil za nějakých 15tis, to by me nepoložilo. Jde mi spíš o převodovku, chtel bych automat ale nevim jestli to ma cenu u auta kolem roku 2008 a 200 tis. km v těle.
Mel jsem ho sluzebni - 2.0tdci 103kW - motor PSA, jede pekne, pocitove vic jak v70 se 120kW co mam ted. Ja jsem ho předával s 350tis, ted ma to auto 420 a porad vrni jako novy. Zadny zásadní problemy. Prostor o kus vetsi nez velky kombiky, jízdní vlastnosti osobaku. Podvozek fakt parádní (Mondeo, v70, evoq). Zadny zásadní problemy. Automat se tam dával nakej starší (v tom faceliftu je asi lepsi, ale tam zas nevim jaky jsou motory) a me teda moc nezaujal, asi bych ho bral radeji s manuálem. Me to uplne zmenilo pohled na značku ford, fakt super auto.
Za me se tam měnila jen dvouhmota (autorizak ford cca 26tis) a zadni brzdic. jinak vim ze jednou se řešilo dpf a naka hadice k turbu. Na to co to auto najelo a v jakym rezimu (svizna jízda, ne naky týrání studenyho auta)
Spotřeba 7-9 podle stylu, 9 pri dálničních 160+ a okresky co dovolí strach :)
Naposledy editováno 14.09.2017 23:40:51
shewcza píše: FiZzeR> díky. Mrknu na to
Edit: Nejsem žádnej "mekánik", ale kde by ten spínač měl být? Měl jsem za to, že turbo je ovládané pod tlakem. Konkrétně, že ten podtlak reguluje naklápění lopatek.
Jo a ještě jsem zjistil, že nemám na svém autě zaslepené vířivé klapky. Jsem myslel, že každej takhle starej pekáč to má už udělaný, ale spletl jsem se. Takže jsem už objednal sadu i s novým těsněním. Budu to auto před zimou muset trochu poladit
Hele, u bývalé e46 (330d 150kw) jsem tady řešil vše a nakonec vyřešil repasem turba.
Pokud netáhne dole, ale nahoře ano, a vše ostatní je udělané, tak to může být tím. Musím tedy říct, že před opravou to paradoxně nahoře táhlo velmi dobře, se to chovalo jak benzín...
Jinak kdyby někdo sháněl e91 330xd v M paketu, tak bych o jedné věděl, pěkně servisovaná atd...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Budu se muset podívat, kam jsem dal páječku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
maras píše: FiZzeR> Zeptám se znova, má cenu to pájet, když se ten problém objevuje rok co rok?
Ma, jen to musis udelat lip nez Fizzer :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Ma, jen to musis udelat lip nez Fizzer :)
Tak nějak to bude
Ale spíš asi né, on se ten ježek dost zahřejvá, plus vibrace atd - ten bezolovnatej eurocín je k ničemu... (Ale našel jsem ve sklepě štangli starý komunistický cínový pájky, tak tomu asi ještě jednu šanci dám).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Tak nějak to bude
Ale spíš asi né, on se ten ježek dost zahřejvá, plus vibrace atd - ten bezolovnatej eurocín je k ničemu... (Ale našel jsem ve sklepě štangli starý komunistický cínový pájky, tak tomu asi ještě jednu šanci dám).
jo tak tim bez olova by me nenapadlo pajet no a pak uz jen nejak prevymyslet, vyztuzit cesticky dratkama , polepit nakou tlumici folii/lepidlo apod
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
majitel novyho tohle neresi, protoze tech par let to vydrzi, ale pak se z toho stava prakticky neopravitelny auto.. resp vecne se serouci s naklady na servis jako prase
samo je to dost dany i jako dan za eko-ficury, motor je vysvihanej na maximum a zaroven musi splnovat nejprisnejsi eko, coz velka atmosfera tak nejak uplne neresila, ze..
135 vypada bozsky, celkove design F rady je posunutej uplne na maximum, bohuzel kvalita odrazi pozadavek trhu kde se predpoklada pravidelna obmena auta za novejsi kus, doba aut "pan doktor si koupi BMW pro radost a necha si ho patnact let" je nejspis minulost