Takže se tu pokusím držet plán svých akcí, ale pište sem prosím i ostatní kdo kdy kam jedete, zajímavé akce a ceny, nabídky spoludopravy atd. Prostě vše co patří k okruhové sezóně a chcete vyřešit přes net. Vypadl Vám parťák a máte volno v dodávce, potřebujete prodat jízdy protože mašina stávkuje, atd. atd. všechno sem !
TABULKA CASŮ - ZNOVU ZPROVOZNĚNO !
Pokud zapomenete heslo, dá se snadno zresetovat přes webové rozhraní. Pokud zadáte špatně nějaký čas, není problém mi poslat PM, a já Vám to odmáznu z databáze. Pokud potřebujete přidat nějakou trať, taky není problém. Zapisujte, je to potom skvělá reference za pár let. Nad svýma časama z roku 2010 se fakt bavím. A zároveň je fajn si vzpomenout že to tenkrát byla stejná palba jako dnes.
Kdo by neznal, německý server na plánování co kdy kde Gaskrank.tv nebo Racing4Fun .
Kalendar okruhovych dni ve Francii a okoli
Návod jak na zelené peklo aka Nurburgring najdete tady.
Doporučené tlaky v gumách (je třeba vybrat příslušnou gumu/rozměr/směs a pak se dole na stránce ukážou parametry včetně doporučeného tlaku http://www.gp503.de/
Oboard videa co máte, klidně už na Youtube linkujte pres onboard-video.com. Umožníte tím ostatním jednoduše najít a vyhledat video ze závodu který s Vámi třeba jeli, a třeba na Vašich záběreh i jsou.
Krátkodobé cestovní pojišttění na rizikové sporty či úrazové pojištění lze snadno sjednat a zaplatit online.
Odkazy na nastaveni podvozku:
Stev, Ohlins, Racetech
Nějaké čtení anebo zápisky z akcí které se obvzláště vyvedli, nebo naopak
LE-Most 2013 - osmihodinová endurance (c) Ozzy
Misano velikonoční výlet (c) Kamikaze-Ace
užitečné odkazy
Slovenská dálniční známka - nákup online
Maďarská dálniční známka - online nákup. Je potřeba registrace.
Rakouska dalnicni znamka a tunely online.
Termíny kdy někdo někam jede, pokud se chce někdo přidat tak ať ví:
===========================================
Říjen:
28.-30.10 Estoril No Limit
Účast: Ozzy?
Listopad
2.-3. 11 Estoril Motoval
Účast: Ozzy?
Naposledy editováno 02.10.2024 17:37:35
Edit: jo a Nikča s Jamesem objednali parádní počasí
Naposledy editováno 29.09.2017 21:03:10
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
mike.46 píše: Hlavně pozooor na večerní kličkování...
AAAA, AAAAckovy hlas ze zahrobi. To je hovno endurance, kdyz nenastupujes s kocovinou
2 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
Nemáte někdo naší koloběžku? My ji nedovezli
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
@Ozzy, na Pannonku urcite nejedu . Nemam ted moral se v tom hrabat, i kdyz verim, ze je to prace na jeden vecer ..
Veverčák píše:
@Ozzy, na Pannonku urcite nejedu . Nemam ted moral se v tom hrabat, i kdyz verim, ze je to prace na jeden vecer ..
Ja kdyz bude alespon trosku predpoved pocasi, tak vezmu jen cmeldu, a pojedu so zahrat klickovanou a potrenovat kolena
Slovy: návrat do exilu se nesl ve znamení neskutečného štestí a slziček ...... KOPYTA RC a ostatní obyvatelé boxu č.16, Wildmotors, kluci z Brabaxu, M Style banda, díky bylo to super a příšti rok už jedem na plno, kuwa jsem z toho naměkko až mám vypůlene oči
ps.: report s eventu vč nepublikovaných high lightu dodám v průběhu týdne
ps2: v rámci zachování zdraví už nechci box č.16 a speciální poděkování Eli , že to se mnou vydrží jelikož jsem fakt horší jak dítě
Naposledy editováno 03.10.2017 09:43:41
Když se tahle sezóna blížila, měl jsem větší a větší obavy. Jak bude po dvou víceméně zpackaných sezónách fungovat moje tělo a moje hlava, a s kým budu jezdit zaplacený endurance, když můj stálý parťák Ace emigroval až za Ural.
Největší poděkování tak letí k Petrovi alias Alobalistovi, alias Pankáčovi. Odjel se mnou celou sezónu nejen endurance závodů, ale i všechny tréningy od Itálie až po Brno. Vždycky na něj byl spoleh, vždycky pomohl a podpořil, a vždycky se usmíval a dělal dobrou náladu. V závodě pokračoval i po pádu, a během téhle sezóny byl jasná teamová jednička. Děkuju. Snad i v zimě dáme jen tak pivo někdy. Bylo mi ctí že jsi jezdil za kopyta, protože kopyto teda nejsi ani trošku.
Další obrovské díky letí ke zbytku letošního teamu. Bez Majka, Roumena, a Ejse by letos kopyta nikdy nevyjela fantastické třetí mésto v sezóně. Ten výsledek nechci nijak přeceňovat. Všichni víme že se nezrodil proto, že bychom jezdili nějak zvlášť rychle, ale prostě jsme ho vyjezdili dostatkem účastí a stabilním dojížděním. Ale i o tom je endurance. I mi jsme zvládli dojet závod ve kterém se povedli dva záhozy. Ale bez ohledu na nějaké výsledky ... i kdybychom byli úplně ze všech poslední ... nejkrásnější byl ten úžasný teamový duch. Touha pomoci druhému. Starost o jezdce co polomrtvý přijel po hodině z trati. Mikovo slzy štěstí když za nás jel poprvé a náhodou jsme stáli těsně pod pódiem. Aceho skákaní okolo teamu po pitline když sám musel smutně koukat jak jezdíme a on nemohl. Roumenovo sovička s dokonalým přízvukem. A přehodnocení situace a pomoc i na Slovensku kam původně vůbec nechtěl jet. To všechno udělalo tuhle sezónu nejhezčí, jakou jsem zatím zažil.
A přispěla k tomu i druhá stálá i méně stálá část boxu, jmenovitě Veverka, Kitty, Rossinka, Lukáš, Kuba, Mazzda, Elfmen, Nori, Mrcha, Kafka, Majka, a další a další.
A pak mám dvě speciální poděkování. Jedno celému teamu Wildmotors, že pro nás jako jediná agentura endurance šampionát pořádá.
A našim soupeřům, protože bez nich by nebylo "o co se poprat", a nebyla by ani žádná sranda. S přáním "příště si s Vámi vytřeme prdel, a když náhodou ne, tak se z toho neposerem ...", Váš lehce dojatý Ozzák, sova hlůpá s vypůlenýma očima z teho pádu.
PS: Report z víkendu, se všema perlama co jsem posbíral, bude až nebudu tak naměkko, a až mě v práci nechají alespoň chvilku nadechnout.
Moje první myšlenka vždy při výjezdu z depa dromu na domov je poděkování andělu strážnému, že si odpustil seznámit mne s personálem nemocnice v Dunajské Strede. Chudák se už se mnou také nalopotil .
Čas od času se mi už objevuje vnitřní (ale i vnější hlásek:"...neříkal jsi už předloni, že s okruhy přestaneš....?!" ), že jako už jsi se nakroužil dost na jeden život, a že už je na čase podívat se do občanky na rok výroby (než si někde pořádně nabiješ kokosku....).
ALE potom se ale zase potkám s VÁMI VY BANDO , NAJDU SE a podobné nesmysle jsou ihned v prachu!
S klapnutím plexi se přeci jen dostavuje ta pravá nefalšovaná radost! A po vyklapnutí plexi jsem prakticky vždy nabitý a usměvavý jako měsíček na hnoji .
A to teprve přichází TEN DALŠÍ LEVEL = a to je blízkost, pokec, prostě užití si Vás BANDY BENZINOVÝM BACILEM STEJNĚ POTREFENÝCH JEDINDŮ A JEDINEK !
Kam se ser....alkohol nebo drogy !
P. S: Veverko, já vždy rád čtu Ozzyho pohled, či pohled Martina Duchyho, či kohokoli jiného. Takže se neboj připojit také svůj pohled = kdyby nikoho, tak mne zajímá!
Naposledy editováno 03.10.2017 10:29:28
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
V neděli 1.10.2017 jsme jako tým SUBRAMI(já,Jiří Šustr,Martin Mickey) absolvovali 4-hodinový vytrvalostní závod na Slovakiaringu s agenturou Wildmotors.Byl to Zážitek.
Počasí optimální.
K kvalifikacích zajelo naše eso Jura Šustr čas,který znamenal 4.místo na startu.Musím zde napsat,že nikdo z nás nemá závodní licenci,na rozdíl od konkurence na předních pozicích.
Po startu se Jura propadl na 8.místo,v průběhu dvou kol už byl na 5.místě.Best zatím 2:12,8 na zatím volné trati.Zcela nečekaně po 6.kole Jura zajíždí do boxu.Problémy se spojkou...Poplach!Nejsme připraveni.Místo Martin Mickey vyrážím na trať já,když mám na sobě alespoň kombinézu.Fofrem přilba,rukavice,sundat nahříváky,stojany,přehodit transpondér.Tímto jsme ztratili navíc přes 30 sec. a propad na 26.místo.Od začátku jedu na max.Tolik motorek jsem nikdy nepředjel.Po 43 minutách už toho mám dost a na cílovce dostávám i křeče.Best lap 2:15,9 u neustálého předjíždění.Posouvám nás na 6.místo.Naše konkurence Mimoni s Milošem Čihákem má technický problém s rozetou a velký propad.Vyráží Marťas.Po dalších 7 kolech stop závodu.U jedné Kawasaki(btw.z našeho boxu-jiný team) zkolaboval motor,zanechal na trati olej a následoval ošklivý pád prvních 2 jezdců a příjezd sanitky...(Maco Racing a Extéria?).Po necelé půl hoďce je závod restartován.Na trať vyráží opět Jura po profi rychlé výměně lamel Jiří Navrátil (Moto XN).Posouvá nás na 3.místo s nej časem ve stintu 2:13,7.Pak jede Marťas,poté já(2:16,7),bylo supr se držet Richarda Balcara téměř 2 kola,-udržel jsem 4.místo,a na poslední stint vyráží opět Jirka Šustr.Jede naprosto fantasticky.Vydrží na trati cca 46 minut,v endurance závodu se spoustou předjíždění zajede dokonce osobák!(2:11,6).Předjíždí James Dexter s Wildmonkeys,jsme na 3.místě a poté i další team(licencovaní supersport) a v cíli je na fantastickém druhém místě.Palivo vyšlo tak akorát.Vyhráli místní střelci Veteráni,na které jsme ztratili 1 kolo.
Naposledy editováno 03.10.2017 18:37:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruhová sezóna 2024
Veverčák píše: Nori> s tema licencovanyma jezdcema je to takove divne. Ja bych je vyhazel do zvlastni kategorie, proste jako jeden SBK bike znamena automaticky SBK kategorii (a nezalezi, jestli ten na litru jede 2:15 nebo 2:50), tak by jeden licencovany automaticky znamenal presun do extra kategorie ...
EWC ideální kategorie :)
1 reakcí na tento příspěvek Okruhová sezóna 2024
Ale po endurance zavode s milionem zazitku balit a frcet dom je FAKT SMUTNY :( Jeste jednou se primlouvam, aby endurance nebyl posledni den programu .... prosim pane James.
Naposledy editováno 03.10.2017 20:22:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 1 | 13.10.2024 v 12:19 _Michal |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |