1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přeprava motorky v dodávce
Ale vzhledem k tvemu blafani o svickach brisk a tomu ze mas vstriky BOŠ.... asi nema cenu se o tom dal bavit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přeprava motorky v dodávce
gugo píše: felixxx>
Ale vzhledem k tvemu blafani o svickach brisk a tomu ze mas vstriky BOŠ.... asi nema cenu se o tom dal bavit.
já vím, ty si takový kokot, že hned skočíš na jakýkoliv špek, když ti napíšu místo bosch boš,
já to dělám schválně zjistím tak jestli něčemu rozumíš, nebo jsi češtinář, ale ty nejsi ani odborník ani češtinář
ty si hondíš pindíka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přeprava motorky v dodávce
gugo píše: felixxx> To snad ani nema cenu komentovat ty inteligente. Bez radeji do hospody a neprud.
začal jsi se vstřikama a ukazal si opět že ničemu nerozumíš a nikdy nebudeš, si takový děbil bokem vídně nic víc, totální nula tebe prudí tak křívka z oscilokopu, které nerozumíš, totální ubohost ani co žádáš neumíš. si nula i v češtině
1 reakcí na tento příspěvek Přeprava motorky v dodávce
týden jsem ji dával dohromady
1 reakcí na tento příspěvek Přeprava motorky v dodávce
Okoukáno od kamaráda co jezdí endura.
Motorka na boční stojan - na pravou stranu kurtnu a stáhnu až je skoro rovně, pak kurtnu na levou stranu, kde je stojan a lehce přitáhnu a pak zase pravou stranu až stojí rovně. Přední kolo je opřené o přepážku a kurtny jsou šikmo dolu. Nestalo se, že by se hla.
1 reakcí na tento příspěvek Přeprava motorky v dodávce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přeprava motorky v dodávce
Stojan ničemu nevadí - stejně nakonec tu motorku nedrží stojan, ale kurtny. Kdo jel někdy na trajektu, tak ví - přijedeš na trajekt a pokud máš hlavní stojan, tak stavíš na hlavní stojan, pokud máš jen boční stojan, tak stavíš na něj a pak se stačí chvíli dívat, jak to kurtují odborníci... Na stojanu je mašina jen proto,, aby nepadla, když to kurtuješ, takže rozhodně bych to na stojan stavěl, protože jinak musí kurtovat dva, aby to nebylo kaskadérství..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přeprava motorky v dodávce
_zdenda_ píše: M_o_m_a_n_e_k> 990Adv jsem na stojan nikdy nekurtoval - vždy jsem ji bral dvěma kurtama za spodní brýle a jednou za zadní kolo. Motorka tak "najela" několik tisíc km v dodávce nebo na vozíku. A na přivázání moto stačím sám, ale mám kurty co jsou určené na vázání moto - S háky s okem na zachycení k řidítkům a C karabina na chycení za oko v autě/vozíku, navíc kurta nemá klasickou ráčnu.
jo, takhle se to dela
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přeprava motorky v dodávce
Chce to číst celé - ne jen začátek.
Když dáš na trajekt boční stojan, tak ti stejně postaví motroku rovně - proto stojan nevadí - je tam jen proto, aby motzorka nepadla, když jdeš od ní pryč. Co je na tom k nepochopení nevím.
Naposledy editováno 21.05.2018 19:21:41
1 reakcí na tento příspěvek Přeprava motorky v dodávce
Fugo píše: Neničí se to když je takhle celá váha motorky na předním kole? A přední nárazník na dodávce není sedřený, to musí mít strašný odpor a to nemluvím o tom, že musíš dost hlídat výšku v podjezdech
Je to profík, motorka visí za zadní kolo, přední je ukotvené jen aby se nekývala. no a dodávka zas visí za tažný na vrtulníku