DucS píše: felixxx> používám už víc než 10 let a super, dostaneš se kam potřebuješ http://www.gedoreto...-pliers.html [/quote]
ty jsem nikdy neměl, nejraději bych chtěl celou sadu https://www.googlea...cQ9aACCDA&adurl=
s kufry pracuju a zas je vrátím na místo, a kufr má i zavírací pant když je jen plast častým používáním upadnem taky červená barva se mi líbí je lépe vidět když ti kleště třeba upadnou, nebo nesplynou v motorem když je někam položíš
Naposledy editováno 08.10.2017 10:28:26
dám si ventilek na plničku vzduchu přitlačím na otvor třmenu a lehce fouknu, pak nic nestřelí a manžeta ti pístek udrží, ale vesměs dám vanu na olej a pístek vytlačím pákou
Naposledy editováno 08.10.2017 12:06:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny
gugo píše: kubacech> nojo a ani jim kurna neukazes tu divnou vec ze kdyz zatocis jednim kolem tak druhy se toci na druhou stranu...kdyz mas samosvor
Mimochodem tohle me prijde na vysvetlovani lepsi.
Nechci byt puntickar, ale se samosvorem se prave i druhe točí na stejnou stranu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny
gugo píše: assassin> no nevim jak s tvym samosvorem, ale ja stim kolem u myho samosvoru tezko otocim.
Kdyz je vyřazeno, tak se tocej obe kola spolu a to by melo jit relativne lehce, kdyz zaradis tak je jasny ze se musi otočit proti, ale to musis přemoci svornost.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny
až kufřík přijde napíšu za ty prachy
kufřík je trošku větší než ostatní, jedny kleště mají nedostatek že je moc skleplý nýtek, jinak jsou tam všechny kleště tak to řeší problematiku hadicových spon, i kleště na vysunutí hadice nebo háček na odlepení hadice, kufr dnes přišel ok
Naposledy editováno 12.10.2017 15:11:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny
co to je samosvor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny
gugo píše: assassin> zkousel jsem to a docela makacka. Takze mysleno tak ze kdyz zvednes normalni auto do vzduchu tak proste reknes neznalymu at na jedny strane toci doleva a dojde se podivat na druihou stranu a japaze se to tam toci opacne. U jeepa tohle fakt neudelam
to bude asi stálým 4x4, na jedný nápravě to jde určitě lehce.
Jsem to koupil s takovejma slupkama gumama, jeste jsem je neprezul a mokro nemokro zatocis a vono to tam jede. Az se trochu bojim az to jednou ujede
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny
kerut píše: felixxx> samosvorny diferencial, misto sikmych ozub. kol na tvrdo, jsou tam ruzne treci segmenty, konstrukce muze byt rozna, nejjednodussi se pouzival u modelu tlusty ozub. kolo (hnaci) v nem vydrezovany kulaty otvory a v nich kulicky - obe napravy koncili treci destickou pritazenou na ty kulicky z jedne a druhe strany.. pokud je to hnaci kolo "volne" vlastnim trenim to cele dohromady drzi jako "pevna osa" kdyz je hnaci kolo nejakym zpusobem zabrzdene (nebo na nej motor vytvari moment, atd..) funguje to jako klasicky diferencial, pribzdis jednu stranu napravy a druha se toci o to rychleji (tocici se kulicky defacto nahrazuji ozubena kola, otaceji se v drazkach a urychluji druhou polovinu napravy) .. vyhoda je ze dotazenim muzes nastavit do kdy a od kdy (do a od jakeho momentu) se to prestava, resp. zacina chovat jako diferencial
zajímaví můj učitel samosvoru by, borec co dělal mechanika u java šestidení, byl to borec a zemřel jak borec hodil si to, podstada samosvoru je modul zubu, prostě nedovolí diferáku se rychle protočit,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny
felixxx píše: zajímaví můj učitel samosvoru by, borec co dělal mechanika u java šestidení, byl to borec a zemřel jak borec hodil si to, podstada samosvoru je modul zubu, prostě nedovolí diferáku se rychle protočit,
Nevim jestli me zkousis, ale princip je pomerne jasnej, konstrukčních reseni je spousta (lamelovy, s viskozní spojkou, torsen) ten tvuj popis výše je ale dost divnej..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny
assassin píše: Nevim jestli me zkousis, ale princip je pomerne jasnej, konstrukčních reseni je spousta (lamelovy, s viskozní spojkou, torsen) ten tvuj popis výše je ale dost divnej..
budu rád když mi princip samosvotu objasníš, mám stítm spor se mnohalidmi,
samosvor je založený na modulu zubu, prostě neumožní rychlý přenos zleva doprava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny
felixxx píše: budu rád když mi princip samosvotu objasníš, mám stítm spor se mnohalidmi,
samosvor je založený na modulu zubu, prostě neumožní rychlý přenos zleva doprava
Neni to uplne pravda - kdyz privru obe oči tak jedna konstrukční varianta - prave ten torsen - hodne vzdálené odpovídá tvému popisu - u torsenu totiz planety diferencialu nejsou klasická kuzelova ozubená kola, ale snekova kola, a jak známo, snekove soukolí je samosvorne, zalezi ale na jeho geometrii. Tenhle systém maji diferenciály typu torsen, v současné dobe treba quaife, wavetrac(trosku vylepšeny) apod. Spousta diferenciálů ma ale nejake třecí segmenty - at uz je to tradiční lamelovej jako maji treba Mkove BMW nebo viskozní spojky - kdysi u VW - syncro. Princip funkce diffu a samosvorneho diffu se mi vysvetlovat nechce, je na to spousta literatury a plnej internet
Naposledy editováno 08.10.2017 23:38:46
gugo píše: assassin> zkousel jsem to a docela makacka. Takze mysleno tak ze kdyz zvednes normalni auto do vzduchu tak proste reknes neznalymu at na jedny strane toci doleva a dojde se podivat na druihou stranu a japaze se to tam toci opacne. U jeepa tohle fakt neudelam
To je přece jasné. Blokneš samosvor, čili místo druhým kolem otáčíš hnací hřídelí a to ještě přes celkem těžký převod
gugo píše: felixxx> nevim co myslis modulem zubu, ale tech druhu samosvornejch difu se pouziva vic, takze vo zuby asi nepujde.
to to taky neřeknu, co myslím modulem zubu,
prostě jeden borec frezař, učitel, co dělal mechanika i u šestidení motocyklové soutěže za dob kdy jawa byla jawa, tak mi to tak vysvětlil, velmi jsem si tohoto člověka vážil, poslouchat jeho zážitky to jsi měl jen vytelené oči a hltal jedno slovo za druhým, no a
že u armády se v padesátých letech používaly samosforné diferenciály a pricip byl v tom že modul zubu byl navržen tak aby nedochazelo ke snadnému protočení, jestli se jednalo o šnek to nevím, ale torsen to nebyl, ani třecí spojka, ten dif jsem viděl na starodávném obrázku, ale tomu bude pomalu 40 let
to je vše co o tom vím,
torsen znám i BMW samosvor
E:
http://slideplayer.c...Dho+ozuben%C3%AD.jpg
E2:
Assassin> Kanavaluv oblibenej - a babicko, proc mate tak velke zuby, ..protoze mam velkej modul
Naposledy editováno 09.10.2017 18:10:18
asi to tak nějak bylo, ale o torsenu pan učitel tehdy nemluvil o torsenu jsem se dověděl až pozdějc, torsen je slovo které jen tak nezapomeneš, to byl dif armádní vojenské tajemství, nikdy jsem se k tomuto difu nedopátrál jen ho viděl na tubeře jak testují armádní vozidlo za první reubliky, asi nějaká obdoba torsenu nevím
u tech sroubu/sneku jde prave o profil zubu/stoupani - tim je dana ta svornost. rekl bych ze tvuj mistr mluvil prave o tomhle.
kerut: jo nemyslel jsem snekove soukoli, ale sroubove - tzn obecne, kde nedochazi jen k odvalovani, ale je tam i smyk. potom je snek, hypoidni atd podmnozina...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kleště na brzdové třmeny
gugo píše: assassin> zkousel jsem to a docela makacka. Takze mysleno tak ze kdyz zvednes normalni auto do vzduchu tak proste reknes neznalymu at na jedny strane toci doleva a dojde se podivat na druihou stranu a japaze se to tam toci opacne. U jeepa tohle fakt neudelam
Nevím co máš za jeepa, ale když jsme zvedli kolegovo WK na zvedák tak při otáčení jedním zadním kolem se točilo druhé zadní kolo stejným směrem. A u mého JK se každé kolo otáčí jiným směrem. Tak je zvláštní, že u tebe to nefunguje. Co máš za přídavku (jestli na to nemá vliv ona)
Jinak jsem z jeepu dost zmaten co kde je a jak se to oznacuje. Mam quadra II a ten mezinapravovej dif. je tedy asi nv 245 nebo 247 ?
Jinak mam wk 3.0 dehtak.
Jestli stim mas zkusennosti by me docela zajimalo jestli si nesundaval predni poloosy, bo jsem to delal minulej tejden a byl celkem porod ji dostat zpatky a zrovna k tomu wk toho na netu moc neni.
felixxx píše: [quote=gugo]felixxx> jenomze to jsou kleste na jiny spony.
až kufřík přijde napíšu za ty prachy
kufřík je trošku větší než ostatní, jedny kleště mají nedostatek že je moc skleplý nýtek, jinak jsou tam všechny kleště tak to řeší problematiku hadicových spon, i kleště na vysunutí hadice nebo háček na odlepení hadice, kufr dnes přišel ok
https://www.googlead...YQ9aACCDI&adurl=
Naposledy editováno 12.10.2017 15:15:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 22 | Včera v 20:51 hruso25 |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 13 | 13.9.2024 v 13:58 _Michal |
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 10 | 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp |
Snížení výkonu motorek Suzuki DL 650 V-Strom | Machy2001 | 2 | 4.9.2024 v 21:28 Martin1980 |