To je zase výmysl ,to snad nemůže ani projít !!! Jasně vím že je to pouze návrh ale i tak
asi prodáme motorky a budem šlapat na kole a pak nám budou u toho ještě měřit emise kolik vydechujeme škodlivých splodin a nedej bože aby si někdo u toho prdnul
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zákaz spalovacích motorů od roku 2030
PetrXX píše: V tomto ohledu je smutne, ze tam kde zapadni staty dotuji porizeni a provoz elektrovozidel (napr snizenim nebo uplnym odbouranim DPH), CR hraje mrtveho brouka. (Ve svetle Agrofertu zadne prekvapeni.) Na rozsireni elektrovozidel osobne nevidim nic spatneho, pokud by zapadni svet prestal cpat neskutecne penize za ropu arabskym zemim.
Smutne ? Vzdyt to je uplna kravina davat dotace na nejake hybridy, technologicky slepou ulicku. Vyhazovani penez z kapes jinych lidi a ty baterie taky nejsou moc zelene. Pri vyrobe ani likvidaci. . Tady mame hlavni problem ze tu jezdi milion naftaku bez filtru pevnych castic. Benzin s katem bez primeho vstriku je oproti tomu osvezovac vzduchu. Ale ti lide, kteri nemaji na novy filtr, nebo si ho nechtej koupit za par desitek tisic si asi nepobezi pro hybrid, kde se baterky vymlati skoro stejne brzo jako ten filtr.
A elektromobily ? Pulka lidi v tehle zemi si nemuze pustit mycku, konvici a sporak najednou aniz by jim vypadly jistice. Uz vidim jak se bude nabijet milion aut v Praze, na chodnikach kabely a kazda mestka cast bude mit jadernej reaktor
Naposledy editováno 10.10.2016 23:29:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zákaz spalovacích motorů od roku 2030
SVSkritek píše: Smutne ? Vzdyt to je uplna kravina davat dotace na nejake hybridy, technologicky slepou ulicku. Vyhazovani penez z kapes jinych lidi a ty baterie taky nejsou moc zelene. Pri vyrobe ani likvidaci. . Tady mame hlavni problem ze tu jezdi milion naftaku bez filtru pevnych castic. Benzin s katem bez primeho vstriku je oproti tomu osvezovac vzduchu. Ale ti lide, kteri nemaji na novy filtr, nebo si ho nechtej koupit za par desitek tisic si asi nepobezi pro hybrid, kde se baterky vymlati skoro stejne brzo jako ten filtr.
A elektromobily ? Pulka lidi v tehle zemi si nemuze pustit mycku, konvici a sporak najednou aniz by jim vypadly jistice. Uz vidim jak se bude nabijet milion aut v Praze, na chodnikach kabely a kazda mestka cast bude mit jadernej reaktor
Jak souvisi vysoka pravdepodobnost zavadeni elektrovozidel v Evrope s tim, ze v Cesku se najde dost lidi kteri s pocitem dobre usetrenych penez vykuchaji DPF jsem, priznavam otevrene, uplne nepochopil.
Ad DPF - tech par servisaku, kterym verim a kterym ty vykuchane ludry prochazi pod rukama mi potvrdilo, ze to je bohapusta vychcanost majitelu aut, kteri nejsou ochotni autu dat co mu patri. Ostatne vetsina lidi u nas jezdi stylem "dokud se to nerozsype jezdim", preventivne servisuje malokdo. Kazdej chce mit vykrik techniky a pak do toho lije nejlevnejsi olej a shani dily na Alegru. Bazar s ojetymi motorkami je ukazkovy priklad "zlatych ceskych rucicek". Cest vyjimkam, ale ty asi s vykuchanym DPF nejezdi.
Btw, prave ono rvani kvant EKO a "cisticich" technologii na naftove motory je to, co vyrazne zvysuje vyrobni i provozni cenu modernich naftaku.
Elektromobily jsou IMO jasna cesta kam to logicky smeruje. Otazky jsou dve - jak dlouho potrva najit vhodne technologie na ukladani elektricke energie a take, jak se snizovani vykupu ropy projevi na stabilite statu, ktere maji ropu jako hlavni zdroj prijmu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zákaz spalovacích motorů od roku 2030
No tak mluvilo se o ČR, proč tu nejsou dotace a pobidky. Tak rikam, ze v zemi kde je prumerny vek vozu 15 let a lataj se jak to jde, zlatejma rucickama, za levno u garazniku. By asi podobny pristup s hybridy a elektromobily nefungoval. A to ze si nekdo bohatsi koupi hybrid misto moderniho auta nic moc neresi. Lidi chtej prostorny auta, s malejma nakladama, velkym dojezdem a klimatizaci. V nicem z toho hybrid a elektromobily zatim nevynikaji. Tak proc to nekomu nutit, za penize jinych.
Podivejte se na Teslu a ty slavne dotace. Je z toho akorat finacni podvod a letadlo.
U elektromobilu nemas vyresene zatim nic, skladovani energie, cistou vyrobu, rozvodne site. Jasne nemci si to zaplacali osklivejma vetrnikama, my pole solarama, pak zafouka. Pustej nam to do site a poserte se.... Skocte si na exkurzi na Dlouhe strane, tam to pak musi resit.
Ona ta elektrka papirove na km vychazi levneji, ale to jen proto ze neni 100% zdanena jako benzin. Ale ona casem taky zdrazi.
Naposledy editováno 11.10.2016 10:31:02
1 reakcí na tento příspěvek zákaz spalovacích motorů od roku 2030
A kdo má zdravý rozum, stačí se zamyslet, odkud se veme elktřina pro elektormobilitu? Ze spalování fosílních paliv.
Je potřeba bojovat proti ekomafii kde to jen jde a jak jen se dá, protože jsou to obyčejné svině.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zákaz spalovacích motorů od roku 2030
Montovat do kazdeho auta eko picoviny, vstrikovani mocoviny atd.... ? Nerealne jak se ukazuje a vsichni to zacnou omrdavat.
Zatimco elektrarny na spalovani fosilnich paliv muzes vybavit eko zarizenim v pohode a je to lehce kontrolovatelne.
1 reakcí na tento příspěvek zákaz spalovacích motorů od roku 2030
Me osobne by v motorce ani v aute elektrika nevadila, naopak - vsechny RC auta jsem ze spalovaku predelal na elektro a je to rozdil den/noc, jen pro auta 1:1 zbyva jeste vyresit dost zasadnich problemu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zákaz spalovacích motorů od roku 2030
Creck píše: Rekl bych ze nas stejne k pouziti elektromobilu donuti. Tech eko sracek kterych se dnes montuji do aut je uz neurekom a kazda stoji poradny balik.Viz napr. filtr pevnych castic a jeho premrstena cena. Tudiz bude nam vysvetleno ze elektromotor + par jednoduchych soucastek je vyhra pro penezenku.
Do roku 2020 je s diesely amen
Upřímně...elektromotor je ve srovnání se spalovacím motorem, spojkou, převodovkou technicky, konstrukčně o řízením, spolehlivostí a parametrama jaksi lepší. Ostatně v řadě aplikací elektromotory (nebo serva) vytlačují i hydrauliku nebo pneumatiku.
Problém je jen ve srovnání baterky a 50ti litrové nádrže...
Creck píše: Plazivec> Spravne jsi nakousl jadro pudla, protoze o tohle jde.
Montovat do kazdeho auta eko picoviny, vstrikovani mocoviny atd.... ? Nerealne jak se ukazuje a vsichni to zacnou omrdavat.
Zatimco elektrarny na spalovani fosilnich paliv muzes vybavit eko zarizenim v pohode a je to lehce kontrolovatelne.
Vsichni to omrdavat nezacnou, ja v aute dpf mam a vsichni mi znami. Na zapade to dela jen male mnozstvi lidi... A smysl to ma, mesto ve kterym by se pohybovaly jen same jednickove oktavky - tam bych fakt dychat nechtel
assassin píše: Plazivec: tak u tech elektromobilu nejde o to, ze by vyroba energie byla nejak zazracne cistsi - ale o to ze ta vyroba energie je soustredena do oblasti kde nezije tolik lidi - a ve meste pak jezdi auta bez emisi. Tzn ma to smysl jen v huste zalidnene oblasti a pak mimo mesto uz ne. Treba v holandsku mimo mesto nepotkas moc elektromobilu, zato v amstru je to zas skoro samej elektromobil, to mi docela smysl dava.
Přesně o tomhle to celé je. Manipulace s fakty a účelová argumentace.
Je to samozřejmě jak říkáš, ale...kdysi se říkalo, že nastává globální oteplování. Pak se jaksi zjistilo, že se někde spíš ochlazuje, že některé ledovce dokonce přibývají a tak se začalo mluvit o globálních klimatických změnách.
S elektromobily je to stejné. Mají nulové emise, nehlučí, nesmrdí. Pak pár větších novin napsalo, že výfuk Priusu je v hnědouhelné elektrárně, vyfotili komín s ošklivě vypadající párou a najednou jsou elektromobily "vozidla s místně nulovýma emisema" to je fakt prdel
karf píše: Upřímně...elektromotor je ve srovnání se spalovacím motorem, spojkou, převodovkou technicky, konstrukčně o řízením, spolehlivostí a parametrama jaksi lepší. Ostatně v řadě aplikací elektromotory (nebo serva) vytlačují i hydrauliku nebo pneumatiku.
Problém je jen ve srovnání baterky a 50ti litrové nádrže...
Urcite, navic co tam udrzovat ? Co se tyce udrzby vyborne, zadne vymeny filtru, oleju apd....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zákaz spalovacích motorů od roku 2030
Stacila by takova blbost jako parkovani elektro/CNG zdarma v urcitych castech mesta nebo evidentne nizsi provozni naklady napr nulovym zdanenim na elektronabijeckach. (Pokud podobne vyhody existuji, rad se necham poucit.)
1 reakcí na tento příspěvek zákaz spalovacích motorů od roku 2030
kubacech píše: Třeba se amíkům do té doby povede zprovoznit jádro a šejkové nebudou mít co žrát
kurna, auto na jadernej reaktor, o tom snim uz od prvniho falloutu1 reakcí na tento příspěvek zákaz spalovacích motorů od roku 2030
https://zpravy.aktua...edirected=1476195898
1 reakcí na tento příspěvek zákaz spalovacích motorů od roku 2030
Pripada vam to realny? Kdyby to delali ve verzi pickup s vetsi baterkou, tak by to mohla byt docela hitovka
Twister píše: https://m.novinky.cz/articleDetails?aId=417110&sId=&mId=
Pripada vam to realny? Kdyby to delali ve verzi pickup s vetsi baterkou, tak by to mohla byt docela hitovka
Tak jestli je to fakt za 5000 euro, tak pecka
PetrXX píše: SVSkritek> ja jsem nikdy netvrdil ze dotace neco spasi, ale stat ma nastroje jak motivovat lidi k necemu, co muze mit dlouhodobe pozitivni ucinek, a tam ja vidim provoz elektrovozidel napr ve vetsich mestech jako jednoznacny prinos. Jenze sit nabijecek je temer nulova, stejne tak prakticke vyhody ktere by mely automaticky plynout z toho, ze nekdo provozuje auto s emisemi blizkymi nule (elektro, CNG) - zadne nejsou, muzes mit "ciste" auto a soused se smradlavym vykuchancem se ti bude smat do obliceje, protoze na tom budete uplne stejne.
Stacila by takova blbost jako parkovani elektro/CNG zdarma v urcitych castech mesta nebo evidentne nizsi provozni naklady napr nulovym zdanenim na elektronabijeckach. (Pokud podobne vyhody existuji, rad se necham poucit.)
Pokud se nemylim, tak treba v Praze zrovna elektromobily parkuji zdarma. Jenze usetrenych 1200 rocne je imho celkem bezvyznamnych ....
"The Bundestag declaration was as weighty as a call for world peace, or an end of hunger", po slovensky to má rovnakú váhu ako výzvy na celosvetový mier alebo ukončenie hladovania.
Chudáci, nikto ich neberie vážne.
motokawasaki píše: Podle tohoto clanku nema smysl zabyvat se elektrickymi pripojkami, bude se jezdit na vodik
https://zpravy.aktua...d=1476195898 [/quote]
vodík je podle mě jenom taková technická zajímavost, ale masivního rozšíření nikdy nedosáhne. Už jenom proto, že neexistuje žádná rozumná výroba vodíku a jeho skladování je taky problematický.
podle mě je budoucnost v elektrice. Ale asi není reálný, aby na elektriku jezdilo sto procent osobáků, vždycky to bude kombinace všeho možnýho
1 reakcí na tento příspěvek zákaz spalovacích motorů od roku 2030
Markus> Na druhej strane podobne ako všetky druhy palivá okrem elektriky sa vodík dopĺňa rýchlo. To vidím ako väčší problém než dosah, ktorý je už u niektorých vozidiel podľa mňa dostatočný. (Motorky mávajú tiež iba 400 km max., po 3-5 hodinách si aj tak drvivá väčšina vodičov bude chcieť aspoň pár minút odpočinúť.)
Pri chemicke vyrobe zase vznikaji ruzny sajrajty hydroxidy a kyseliny, ktery by bylo nutne nekde skladovat coz pri masivni vyrobe asi neni realne...
Metric píše: Plazivec> Motorky mávajú tiež iba 400 km max., po 3-5 hodinách si aj tak drvivá väčšina vodičov bude chcieť aspoň pár minút odpočinúť.)
Nechceš-li při dobíjení čekat hodiny
atomový reaktor do každé rodiny.
1 reakcí na tento příspěvek zákaz spalovacích motorů od roku 2030
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zákaz spalovacích motorů od roku 2030
"Sice se podporoval prodej elektromobilů a v Norsku jich bylo registrováno nejvíc na světě (29 % ze všech nových registrací)...
...Druhým velkým problémem se stalo dobíjení. Infrastruktura není tak rozvinutá, aby dokázala najednou uspokojit tolik aut. I proto v několika norských městech apelovali na zákazníky, aby si elektromobil nekupovali, pokud ho akutně nepotřebují, protože se prostě může stát, že si auto nenabijí."
Takže stačilo, aby byla necelá třetina nově pořízených aut na elektřinu a už problém vyplaval na povrch. Přičemž celkové procento elektromobilů ke všem autům se spalovacím motorem bude ještě o dost nižší. Jak obrosvké investice do rozvodných sítí by si vyžádalo, kdyby měla být na elektřinu všechna vozidla?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zákaz spalovacích motorů od roku 2030
Bud se zreguluje nabijeni, nebo se pujde tvrde po ucinnosti
Jarrinn píše: 1100Virago> s timto problemem si hrave poradi nejaka smernice z pera komise EU.
Bud se zreguluje nabijeni, nebo se pujde tvrde po ucinnosti
Přesně - nabíjení není pro EU žádnej problém. Prostě se vydá směrnice, že nabíječka může mít maximální příkon 0,75 kW a smí být připojena pouze na noční proud. Soudruzi z Brusele hravě vyřeší každej problém, stačí vydat směrnici alespoň o 100 stránkách a její nedodržení sankcionovat 10-ti násobkem měsíčního platu.