Co hledám: jednonápravový, nebržděný, do 750kg, dělka plochy alespoň 230cm aby se tam vešla moto, kola asi mimo ložnou plochu, cena klasicky co nejmenší. Nebráním se použitému.
Co budu vozit: úplně všechno, motorky, věci kolem domu, takže jak sypké materiály tak kusy
Vozík bude stát venku., Rychlost chci 130km/h
A teď co? V-oj? odpružený? sklopny? bočnice - jak vysoké, material? výrobce?
dík za rady
Kukutil píše: Sofía> Nojo, ale s vozíkem schváleným resp. otypovaným na 400 kg můžeš vézt akorát jeden stroj... (nepočítám fichtla ap.) Skoro polovinu váhy ze 400 Kg "spotřebuje" totiž sám vozík.
Však to jo, chtěl jsem to na jeden stroj zejména kvůli tomu autu.
Ber to tak, že jestli máš na autě kouli jen na 400 kg (450, to je fuk), tak si nemůžeš vyskakovat. Jasně, vozík na jednu motorku a na dvě je asi stejně drahý, ale ten na jednu váží 120 kg, tedy můžu vést motorku o hmotnosti 280 kg a ten na dva váží cca 200 kg, takže můžu vést motorku jen 200 kg, což je jistě málo a stejně bych vezl jen jednu. Holt nevýhoda malých aut, ale zase tento vozík můžu připojit i za Fiata 126 Maluch (300 kg koule) a odvezu na tom normální menší motorku (do 180 kg).
Já mam své vozíky jen pro vlastní použití a na to mi vozík na jeden stroj stačí.
Pro Dněprák:
Když to rozdělím, tak v tom Německu jsem to zažil osobně (jako spolujezdec) a u nás mi o té změně říkal právě výrobce vozíků (těžko říci, jestli to byla reklama, protože já chtěl speciální přepravník, který dělají jen oni a za tu administrativné změnu jsem nic neplatil, takže spíše ne) a navíc mam známou autoškolačku, která jako školitelka na profesák toto hodně sleduje (i přípravu zákonů) a ta mi o tom také říkala, že se to připravuje.
Navíc když se podíváš na nějaký příspěvek dříve, tak tam někdo tvrdí, že to platí již i u nás.
Takže nevím a je mi to vlastně jedno. Když už kupuji vozík, tak jsem si poručil tak s jistým záměrem (viz výše) a vím, že mam klid pokud to tak bude a pokud ne, tak je to stejně jedno. Své info nikomu nevnucuji, jen upozorňuji, že by něco takového mohlo nastat a je lépe být připraven .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
gugo píše: Redguy> 1.6 to musi desne nejet. Ja mam 115 cdi a stim rozsahem otacek je to stejne takova monotonni mrcha. Na w638 s 2.2 cdi bylo aspon znat nejakej projev. Tohle je takovy zvlastni, ale da se stim litat i 180, coz me vcelku vyhovuje.
Mel jsem to pujceny, 111 CDI s brutalnima 84 kW Na rozjezdech lemra, ale jak se to podarilo rozjet, tak to celkem valilo. Ale zivotnost toho motoru musi byt miziva, protoze je zdimanej furt na plno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
Redguy píše: Mel jsem to pujceny, 111 CDI s brutalnima 84 kW Na rozjezdech lemra, ale jak se to podarilo rozjet, tak to celkem valilo. Ale zivotnost toho motoru musi byt miziva, protoze je zdimanej furt na plno.
mizivou zivotnost bych videl tak na 500 tis minimalne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
KubaLC8 píše: za 10 asi dobrý, což?
Asi jo, když už je to pryč
Naposledy editováno 22.10.2017 18:14:45
Sofía píše: A víš co, když už jsme u toho, našel jsem foto TP od jednoho Kempíka 70, kterého jsem chtěl onehdá koupit. Všmni si pravého sloupce s hmotnostmi, kde je rozdělené zatížení na kouli a na nápravu a až součet dělá celkovou.
Dneska se to tak asi nedělá (nevím), ale dříve se to tak zjevně dělalo .
bych to spíš viděl jako doklad o duševní
úrovni bolševika
2 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
2 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
mám bržděný vozík Agados NP2 s plachtou, vyklápěcí obě bočnice (čela). Mám ho už od roku 2002 kdy jsem ho kupoval nový. Za tu dobu jsem odvezl 130 tun železa. To není překlep. A přívěs pořád vypadá v pohodě. Staral jsem se o něj, neničil ho, když jsem vezl něco těžkého, podložil mezi korbu a náklad hadr. A pořád drží.
Takže za mě můžu Agados doporučit. Hezký přívěsy dělá např fy. Humbaur, ale ty stojí 2x tolik.
V.
HornisGSX píše: gugo> s praxe cim vetsi tim lepsi..... Jinak cim kratsi oj tim je to horsi.....
nebo zapnout mozek a tři zrcátka, chci jen vzpomět souseda naproti jestli jede s vozíkem nebo lodí tak jeho couvání je skoro vždy úraz, jak ho vidím raději zacouvám sám, i když dává lod na vodu tak mu tam raději zajedu té lodi je mi líto soused je rád
EnduroKulda73 píše: Hodně tady toho už zaznělo, tak to nebudu dál rozvádět. Ale nic lepšího než sacher dle mě neseženeš. Máme jednoho 22 let od novýho a nemůžu nic vytknout. Příští rok ho ale bude obnovovat novější
Mám stejný názor. V roce 1999 jsem si ho koupil, odjezdil dvě stavby a dodnes na něm neprasknul jediný svár. Stále dobře slouží. Oproti tomu Agados mě absolutně zklamal a po čtyřech letech šel z domu. Řeším teď nový přívěs a zase to bude Sacher...
1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
mám NP-7, r.v. 2009, sklopné čelo, bočnice 40cm, opěré kolo, trubková oj, cena byla 15k. Žádné ostré hrany. Vlek jezdí celý rok i v zimě, když se solí, není garážovaný. Tahám s tím absolutně vše naprosto bez ohledu na nějaké hmotnosti nebo nosnosti. Bežně tedy 0,5 m3 čehokoliv (nejčastěji stěrk, kačírek, hlína, beton, odpady). Nejvíc vezl asi 3/4 m3 stěrku (něco přes tunu nákladu). Motorku nevozím, neměl jsem zatím důvod. K origo okám bych ale 200kg motorku nedal, raději oka skrz podlahu a rám.
Závady: prasklá zadní lampa (couvám na drc), ošoupaná zástěrka (při couvání se mi dostala pod kolo) + dokupoval jsem lino na ochranu pohlahy a opěrné kolo, které zásadním způspbem zlepší manipulaci.
Netvrdím, že to je bytelný tank, ale na sebe si už alespoň 10x vydělal.
Zde je aktualní foto po 8 letech a >100 tunách (podle zkušeností ostatních by měl mít už prorezlé a vyhnuté bočnice, popraskané sváry, mrtvnou nápravu, upadalné blatníky a prohnilou podlahu):
Jinak kdybych kupoval znovu, tak okamžitě jdu do tohoto hned z 1. postu:
http://www.privesymo...premium-listova-pera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
12000,-+2000,-za korbu. R.v.2015,přední a zadni čelo otvírací.
https://www.provleky...plus-750kg-200x106cm
jinak my mame po dedovi stary kpn nebo jak se to jmenuje. neni spatny, je bytelny. pres bocnice sem hodil tramky a vozil karoserie od aut nebo hromadu eternitu navrchu. ale co mam sharana a dvoutunu podval tak ho moc nepouzivam. maly veci dam do auta a velky na platak. jediny na co by se hodila mala kara jsou motorky a na ty je tato kratka. musej se davat napric coz je celkem pakarna tak si radsi pujcuji od kamarada. taky po necem trochu koukam ale kdyz vidim jak chtej za jetou nesmysle tak asi lepsi nova.
jinak nevim co se chysta za zmeny ale nyni plati ze se na zaves bere aktualni hmotnost takze ne i treba snizovat. to se delalo driv. chodim na skoleni na profesak a ptal jsem se na to. takze bych i ten podval vapp mohl prazdny tahnout za Peugeotem 106
naprava alco mebo knott je temer na vsem stejna, to samy žehlička lampy a elektrika. ram kdyz znicis tak to stejne opravovat nebudes tak maximalne nejaka bocnice jestli se da koupit. ...