Co hledám: jednonápravový, nebržděný, do 750kg, dělka plochy alespoň 230cm aby se tam vešla moto, kola asi mimo ložnou plochu, cena klasicky co nejmenší. Nebráním se použitému.
Co budu vozit: úplně všechno, motorky, věci kolem domu, takže jak sypké materiály tak kusy
Vozík bude stát venku., Rychlost chci 130km/h
A teď co? V-oj? odpružený? sklopny? bočnice - jak vysoké, material? výrobce?
dík za rady
1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
Nejhorší je to s mím vozíkem agados klasickým, který je úzký a za autem není vůbec vidět. Už couvání za octavkou byl docela vopruz a teď za accordem to bude ještě horší. Uvažuji už taky o prodeji a koupi širšího s delší ojí. Hlavně ta šířka je důležitá!
2 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
KubaLC8 píše: zatim ve vyberu 125sirka, delka 236 / 263cm
125 sirka urcite a dylku zvaz. Ja po 206 chtel cca. 250. Padla volba na ten Martz a nazivo mi ta 263 prisla zbytecna (pro me) tak jsem vzal 236 a pripada mi akorat.
KubaLC8 píše: zatim ve vyberu 125sirka, delka 236 / 263cm
Taky jsem přemýšlel nad tím co koupit a nakonec jsem vybral Brenderup 2270U. Má za cca 18000 Kč ložnou plochu 128cm x 278cm, která je dostatečně velká na cokoliv, dále má na rozdíl od Agadose i prostřední nosník po celé délce ložné plochy a rychlost v TP 140kmh, sklápěcí obě čela. Používám ho na vše. abych byl objektivní a jenom nechválil:
Má max. hmotnost 600 kg (kvůli autu u mě spíše výhodou) a trochu nižší bočnice, což ale při velikosti ložné plochy je spíše opatření.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
Piwell píše: 125 sirka urcite a dylku zvaz. Ja po 206 chtel cca. 250. Padla volba na ten Martz a nazivo mi ta 263 prisla zbytecna (pro me) tak jsem vzal 236 a pripada mi akorat.
U 236cm se bojim, ze by se mi tam nevesla masina, to je na centimetry.
rozdil je 600kc 236 vs 263cm
KubaLC8 píše: U 236cm se bojim, ze by se mi tam nevesla masina, to je na centimetry.
rozdil je 600kc 236 vs 263cm
Zalezi na tvaru motorky (delka je treba vcetne blatniku/drzaku znacky, ale ty jsou nad zadnim celem a muzou koukat z vozejku), predni kolo vetsinou stocis do strany do rohu (pokud na nej nemas drzak), takze par cm na delce lozny plochy vuci delce motorky v technicaku neni problem.
1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
KubaLC8 píše: nemerim to jak dement kolo - kolo mnam nejakejch 233cm, mereno ne moc presne
Tak sorry jako Pak zalezi, jestli to chces hlavne na moto a budes tam mit oko na predni kolo nebo na matros a motorku jen obcas, pak ji muzes dat i nastorc a staci kratsi vozejk.
Handy 8 ma 227 a jeste se mi nestalo, ze bych tam neco nenalozil (krome 5m palubek motorky, sekaci traktor, lednice..
Já teď uvažoval o vozíku na motorky ještě navíc k mému agadosu, tak nevím jestli tenhle neprodat a nekoupit jeden větší. Ten na motorky mi přijde na manipulaci s motorkou lepší. Tak nevím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
Redguy píše: Tak sorry jako Pak zalezi, jestli to chces hlavne na moto a budes tam mit oko na predni kolo nebo na matros a motorku jen obcas, pak ji muzes dat i nastorc a staci kratsi vozejk.
Handy 8 ma 227 a jeste se mi nestalo, ze bych tam neco nenalozil (krome 5m palubek motorky, sekaci traktor, lednice..
hlavne na bordel, moto vyhodou, mam KTM takze vozik skoro netreba
jednu motorku dam na 230cm snad v pohode, dve tezko
KubaLC8 píše: hlavne na bordel, moto vyhodou, mam KTM takze vozik skoro netreba
jednu motorku dam na 230cm snad v pohode, dve tezko
dvě nebudou na 125 cm vozíku řídítkama u sebe (když dáš šínu, lepší a levnější zbouchat "rám" z 5-8 cm dřeva - ke straně a sklopíš stupačku)
Pro potřeby převozu 4 moto ( já + manželka + 2 synové ) nebo na závody kde je nutno přijet večer před závody a přespat a dále na zahraniční dovolené ( Rumunsko ) jsem pořídil tovární brzděný plachtový přívěs VEZEKO o celkové hmotnosti 1300 kg.Veškerý popis, info a foto jsou na tomto odkazu:
http://www.motorkari...p;pgr=12#goto9506256
Naposledy editováno 19.11.2017 01:36:10
1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
Křížit vlek do vingle - po tom netoužím. Nájezdová brzda,spojka auta,tomu raději vyšetřím , místo si prohlédnu a raději popojedu než abych se někde v depu cpal a tulil se se sousedem.Stejně jsem se choval i když jsem jezdil s kamionem - raději předem prohlédnout než potom druhým hrát divadlo.Téměř vždy jedeme celá rodina,tak mě má kdo navézt.
2 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
horší gramlavci už jsou jen ti, co jsou zcela neschopní tam zajet, tak to jdou odpřáhnout... to je absolutní vrchol tuposti a udělat takovou věc, to čest nedovolí ani těm z horního odstavce tohoto příspěvku, protože i ti to nakonec uděljí, byť s divadlem protahováním a pocitem důležitosti jak z filmu vrchní prchni, kdy stojí houf lidí kolem toho werglu laborují co se bude dít...
Naposledy editováno 19.11.2017 16:56:35
o co jde mě je zajet si tam kde budu mít místo,pokud možno rovinu,abych druhý den vyjel když zaprší a další a další okolnosti,které jsou na závodech v depu praktické.
Můj příspěvek se týkal spíš toho co tahám za autem.Představení toho svého,např druhým pro inspiraci,nebo pro jiné nápady kdo jak co vlastní
1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
Já začínal s běžným nebrzděným valníkem. Využíval jsem na závody,trénink,dovolená v Rumunsku a pro domácí využití. Mám ho dodnes a naložím na něj 3 moto.
Ten plachtový jsem pořídil aby jsme pobrali 4 dospělé moto,bagáž a následně i přespali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
Nebržděný u mě asi není moc reálný, když mám bohužel v techničáku nebržděný 400kg, bržděný 2000kg
Naposledy editováno 21.11.2017 09:38:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
Lad22 píše: JARDA-001> na převoz věcí od dřeva na topení, po různý bordel. Dcera si přeje k vánocům pitbike, tak by se hodilo mít možnost naložit pitbike i moje XJčko a zajet někam na letiště, nebo nějaký vhodný plácek (pokud ještě něco existuje). Přinejhorším ke známým, co mají větší soukromé pozemky. Klidně to může být velká kráva, stejně se mi jezdí lépe s větším vlekem, než s nějakým prckem, který za autem vidím jen na zpětné kameře. Spíš jde o cenu, že se mi nechce vyhodit několik desítek tisíc za něco, co bude většinu času stát na místě.
Nebržděný u mě asi není moc reálný, když mám bohužel v techničáku bržděný 400kg, nebržděný 2000kg
Mám takový pocit, že jsi zaměnil hmotnosti. Pokud máš v techničáku opravdu brzděný přívěs 400 kg a nebrzděný 2000 kg, tak došlo nejspíše k chybě při vyplňování údajů. Taková varianta jakou máš není možná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto
georgeCZ píše: pech.> Tohle nemám rád, protože machrovat že to někdo to umí líp dokáže každej. Někdy jsou momanty, že člověk třeba vidí špatně na vozík a je rychlejší vyběhnout a nacouvat s ním ručně. Když jezdíš s vozíkem 2x za rok, tak se moc nenaučíš a měníš často auto(můj případ). Každé auto je jiné a je v něm jinak vidět dozadu. Před lety jsem jezdil co 14 dní s vozíkem, tak to bylo lepší, ale teď zase skoro vůbec a věř že za některým autem je fakt vozík vidět pěkně blbě.
souhlas, je to o praxi a podmínkách, když na vozík nevidíš, tak můžeš být machr jaký chceš a posere tě amatér s ideální kombinací auto/vozík/výhled. Jedna historka ze života, už je to dýl a je to o profesionálech-kamioňácích. Složitější nakládací místo, zajet do haly a zacouvat, starý chlap to nedal ani na 10x, přijel mladej kluk a dal to napoprvé - takže talent, měl to seshora