Naposledy editováno 22.10.2017 15:41:51
1 reakcí na tento příspěvek Jákou cca 8-mi stovku ?
Většinou to není od litru už tak daleko, s Tvýma zkušenostma se litru bát nemusíš a v osmikilech bych hledal, pokud bych chtěl něco specifickýho. Novej Street Triple RS je super a tam bych nutně litr nepotřeboval a kdybych měl měnit svýho Speeda 1050, tak jsem se svezl na Brutale 800RR a božííí. Tím chci říct, hledej mezi litrama, budeš mít mnohem širší výběr, osmistovky jako mezistanici vynech, pokud viz začátek mýho příspěvku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jákou cca 8-mi stovku ?
Animals21 píše: Proč hledáš osmistovku? Jaký k tomu máš důvod?
Většinou to není od litru už tak daleko, s Tvýma zkušenostma se litru bát nemusíš a v osmikilech bych hledal, pokud bych chtěl něco specifickýho. Novej Street Triple RS je super a tam bych nutně litr nepotřeboval a kdybych měl měnit svýho Speeda 1050, tak jsem se svezl na Brutale 800RR a božííí. Tím chci říct, hledej mezi litrama, budeš mít mnohem širší výběr, osmistovky jako mezistanici vynech, pokud viz začátek mýho příspěvku
můj názor je takový, že litrové naháče jsou už oproti třeba street triple nebo brutale 800 o dost těžší. měl jsem speeda a rozdíl proti novému RS765 je 30 kilo
Naposledy editováno 23.10.2017 18:35:29
1 reakcí na tento příspěvek Jákou cca 8-mi stovku ?
Beranidlo píše: Brutale, Brutale ... A k čemu je 100kW bez kapot? Na dělání kraválu do 120km/h? Přidal bych trochu objemu na 929ccm (taková ta profláklá m., myslím že od Hondy), jsou za levno, takže Fazera ani nemusíš prodávat.
bezpečnostní faktor jako kráva. já bych kapotu třeba mít nemohl, protože bych byl do měsíce po smrti. silný naháč tě podvědomě drží pořád v nějakých rychlostních limitech a cítíš tu akceleraci o to víc díky náporu vzduchu. Mně to prostě takto baví. Nedávno jsem jel asi 100km na zx-6r ´2016 a když pominu to, že to je brutální nuda do 8000ot/min, tak ten vršek mně bavil hodně. akorát jsem jel pořád 160-200km/h a to je prostě v provozu průser. Street triple má tenhle fun factor v celém rozsahu otáček nezávisle na rychlosti. prostě přidáš a jedeš a nemusíš kopat dolů zběsile kvalty, abys mohl předjet auto, nebo jet 170km/h na okresce, aby to byla zábava:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jákou cca 8-mi stovku ?
RUTAN píše: můj názor je takový, že litrové naháče jsou už oproti třeba street triple nebo brutale 800 o dost těžší. měl jsem speeda a rozdíl proti novému RS765 je 30 kilo
Souhlasím, ona 800RR není výkonnější než Speed, ale je právě o hooodne lehci. Co mě překvapilo, průběh jejího tříválce je velmi odlišný od 3valce ve Speedovi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jákou cca 8-mi stovku ?
Animals21 píše: Souhlasím, ona 800RR není výkonnější než Speed, ale je právě o hooodne lehci. Co mě překvapilo, průběh jejího tříválce je velmi odlišný od 3valce ve Speedovi.
800RR je ale ta výkonnější 140ps verze. běžná Brutale 800 má 114 koní. ale i to stačí vzhledem k váze a tříválci. navíc na Brutale má člověk pocit, že mu někdo usekl předek motorky, jak to má hodně schované světlo
1 reakcí na tento příspěvek Jákou cca 8-mi stovku ?
http://www.motocicli...amaha-mt-10-sp-68395
Chce to prosvištět si italská slofiška, no a když tak je to i návod na výlet.
And the winner is ..... Triumph Speed Triple RS!
No, musel bych si hodně zvykat na podivnou vizáž tohoto strojku ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jákou cca 8-mi stovku ?
RUTAN píše: 800RR je ale ta výkonnější 140ps verze. běžná Brutale 800 má 114 koní. ale i to stačí vzhledem k váze a tříválci. navíc na Brutale má člověk pocit, že mu někdo usekl předek motorky, jak to má hodně schované světlo
Jj, jel jsem na té RR. Ta má jen o pár koní víc, než Speed a samozřejmě o dost nižší krouťák, ale je tak nádherně syrová, vzteklá ..... a ten předek je super :) Byl jsem z toho trochu nesvůj při prudším brždění, abych z toho nevypadnul Bohužel na cizí moto za 4kila si člověk moc nedovolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jákou cca 8-mi stovku ?
Animals21 píše: Jj, jel jsem na té RR. Ta má jen o pár koní víc, než Speed a samozřejmě o dost nižší krouťák, ale je tak nádherně syrová, vzteklá ..... a ten předek je super :) Byl jsem z toho trochu nesvůj při prudším brždění, abych z toho nevypadnul Bohužel na cizí moto za 4kila si člověk moc nedovolí
musím se na tom někdy svézt kua... akorát se mi vůbec nelíbí ten zvuk...taková plechovka divná..chrastí to..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jákou cca 8-mi stovku ?
1 reakcí na tento příspěvek Jákou cca 8-mi stovku ?
Myslíte ten Autosalon, kde jel Sršeň, (v tý době) jeho Blanka a ten třetí? Kde si strašně stěžovali na tu ucukanost plynu, atd.? To muselo bejt natočený o dost dřív, než to vysílali, nebo ne? Přitom Sršeň měl (má?) doma 1090RR, ne?
Naposledy editováno 02.11.2017 11:45:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jákou cca 8-mi stovku ?
Beranidlo píše: Off topic (o třídu výš, nové modely), ale pěkné video MaxiNaked test 2017 je zde:
http://www.motocicli...amaha-mt-10-sp-68395
Chce to prosvištět si italská slofiška, no a když tak je to i návod na výlet.
And the winner is ..... Triumph Speed Triple RS!
No, musel bych si hodně zvykat na podivnou vizáž tohoto strojku ...
Italsky neumím, ale to že Triumph STREET TRIPLE 675ka obsojí mezi soupeři, o objemu litr a výše, tak to vím docela určitě.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rovnání naražených kol - Brno Triumph Street Triple R | Koudy01 | 22 | 24.9.2024 v 05:52 Koudy01 |
Oprava LED zadního světla [1, 2] MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 58 | 22.9.2024 v 18:25 FiZzeR |
Triumph Street Triple 765 R/RS [1, 2, 3] Triumph Street Triple R, Triumph Street Triple RS | mira82 | 68 | 15.9.2024 v 21:41 CaritsmE |
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... | Kohlstein | 47 | 23.6.2024 v 11:36 Mr.Dreamer |
Triumph street triple 675 R Triumph Street Triple R | gsrx | 27 | 25.3.2024 v 11:15 Koudy01 |