http://www.dailymotion.com/video/x563wqe
..jak mame tu zimu... Dycky mi vrta hlavou...co by se dalo vytvaret se starou vranou za 30 tisic, oservisovanou...a nazutou na dobry gumy...
Co byste poridili za motorku k tomuhle ucelu...?
Ramcove zadani je
Cena kolem 30 tisic, strop rekneme 50
Vykon MINIMALNE 100k (nebo aspon 98...proste cca 100 a vic)
Melo by to mit co nejschopnejsi podvozek, motor kterej jeste neco najede a necha se rad tocit...cili zadn gpz600 apod.se slabou klikou...
Taky trchu schopny brzdy....
No a hlavne taky 17" rafky, predek 120 a vzadu aby se vesla 180ka, jinak na to nejde nic rozumnyho nazout.
Diky za tipy
Naposledy editováno 21.10.2017 13:04:59
1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
SPIJKER píše: SLEEPER> tyjo.. Gixxer bych si pral jeste vzduchac... Ale ty nejsou...anebo uz pak draho asi.. Kawa... Ta by mohla bejt stihlejsi...ale jezdi se na ni moc hezky.. Ale mi se libi zxr a zx7r je zase o dost lepsi motorka...ale uz ne tak hezka... Aneno kdyby gixxer mladsi nez vzduchac..tak se mi asi vic libi sradik... Anebo nevim..
...ale tuty stary vrany vokukuju pravidelne... To zase jo
...jinak kolena se daj pri trose vule sekat i na gpz... Ale preci jen je hod e tezka a podvozek uz neohrabanej...houpavej
Samo se rozhodnes sam, ale jak jsem psal, sel bych do cistyho sporta, vim jak jezdis, zejo...
Kolena sekat na cestaku muzes, ale uz nejde vlet do zatacky s vysokou vstupni rychlosti, brzdit u toho a ladit radius zataceni nebo aspon si to moc nechci predstavovat, jak se to bude vsemozne a nemozne vlinit a kroutit.
Vzduchas gsxr je prave z tech kousku, u kterych bys za bezva stav musel priplatit. Kazdopadne ta motorka smysl ma, kdyz cloveku vydrzi....
A pokud resis otazku motoka vs. auto, tak jasne, ze auto motorku poseka, ale nebude to takovej feeling.
2 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
2 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
Jinak takové dilema nezávidím, mít prachy tak bych chtěl všechny bajky o kterých je tu řeč Ale toho Fireblada bych se nebál, si tu přihřeju polívčičku Mám na něm najeto tři sezony, necelých 20000km, celkově má "na tachometru" cca 70000km. Šlape jak hodinky, za celou dobu sem s ním neměl jediný problém, krom toho že mě na křižovatce sestřelil borec z Intrůdrem Ta motorka je fakt spolehlivá a funguje. Sice je to nemasná neslaná Honda, ale mě to vyhovuje. Dá se s tím bezproblémů jezdit každý den třeba do práce i v dnešním provozu, nebo se jen tak vyblbnout kolem komína. Jediné co to není, tak motorka pro dva. Jako někde kousek se projet ve dvou, budiž, ale byli sme na tom z mladou v Čechách, za dva dny sme dali možná i 700km a bolí mě z toho všechno ještě teď. Ale tak na cestování ve dvou to určitě nechceš že jo. Jinak té motorce nemám co vytknout. Prostě ze sportovní motorek té doby podle mě nic lepšího neseženeš. Je jich hodně a za 50 se dá fakt ještě sehnat v pěkném stavu. Což třeba u ZXR nebo starých GSXR jde těžko. ZXR i ZX7R už skoro vymizely a staré GSXR se teď občas objevují pěkné, ale taky tomu odpovídají ceny. ZX9ka mě zase přijde jako takový cesťák už. Samozřejmě na rovince Fárošovi ujede, ale jinak Blade má lepší podvozek a 16ti palcového kola bych se nebál, jezdím už druhý rok Bridge S21, je to loňská novinka a ze těch nových gum asi jediná co dělá předek i v 16ce právě, takže jasná volba. Třeba oproti Qualifier 2 s kterýma sem to koupil je to nebe a dudy. Zkrátka Fároš 98-99, ještě poctivý karbec, žádná zbytečná elektronika - nemá se co pokazit, ze čtyř generací CBR900RR nejvychytanější a nejdotažejší a taky se mi z nich nejvíc líbí. Pěkná starší stylová motorka, která i na dnešní poměry jede celkem solidně. Maximálka 280 bohatě stačí, jinak na běžné silnici když chci jet svižněj tak mám pořád dvojka, trojka omezovač(160,200km/h) ale pak už na okresce stejně rychlejc moc jet nemůžeš. Jo ale mám teda v předu o zub menší kolečko.
A nebo bych šel ještě do Sraďocha, ty dou kolem 30ti, jenže většinou olítané potvory, sehnat krásného v origo modrobílé je snad nemožné, aspoň za poslední rok sem nic schopného nenašel co to sleduju. Bavím se teda o 750.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
Clovek se takhke kocha...ale nadruhou stranu..ja mam temer v zive pameti...jak jsme ozivovali gpz1000rx a kolik energie zluci a penez to stalo...ze me az radost vlastne presla... Cela sezona v riti temer pac vlastne vsecko co slo...kam se hrablo...se vysralo... Tj menila se nadrz...tak kohout, karbce zrepas, vsechny tesneni atd atd...starter..a takovejch picovinek okolo...to nevymyslis... .. No kdyz se pro to rozhodnes...tak se pak stejne neda nic delat...i kdyzbse clovek u toho krouti jako pes..
Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
Kamarad prodava Z 1000 harris magnum
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
Inak stare superbajky mi tiež vrtaju v hlave
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
liter1 píše: SLEEPER> To už na cene nespadne tento bajk Na denne jazdenie to ale nebude Ako investicia a na nedelne vyjazdy krasny kusok.
jkyJsou mnohem levnejsi bajky, tere financne uz jen porostou. Tohle uz je super exot, co tu hodnotu urcite ma a taky je jisty, ze bude stoupat.
Krasnych motorek je dost, staci si jen vybrat.....ucet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
SLEEPER píše: jky
Jsou mnohem levnejsi bajky, tere financne uz jen porostou. Tohle uz je super exot, co tu hodnotu urcite ma a taky je jisty, ze bude stoupat.
Krasnych motorek je dost, staci si jen vybrat.....ucet.
presne tak... čim skor a v čim lepšom stave je to ako investicia naefektivnejšie, samozrejme zvoliť spravny model,čo človeka nejak chyti za srdce a má správny potenciál.
Aj keď toto nebude lacnejšie ako ta kamošova Z1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
gsxr, zxr, r1, 916, 998, 999, f4 atp.
Takove stroje budou vzdy svetovy slagr. Pro tuzemsky trh pak klasika kyvacky, peraky, ale mne osobne se moc nelibi a nemam k nim nijak zvlastni vztah.
(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
To už je ale trochu OT, lebo tema znela, či má low cost superbajk čo ponúknuť Myslím si, že všetko s moderným rámom a podvozkom tak od roku 1987-1999 má čo ponúknuť. Na bežné jazdenie super motorky, pri tých dnešných playstationch, kalkulačkách, alebo mrtvych rozpočtovkách určite maju dušu a charakter. Mal som dva Fireblady z 90tych rokov a najlepšie zvezenie bolo na úplne prvej generácii
1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...
SPIJKER píše: tyjo... stejne kdyz se to secte a podtrhne... nic lepsiho nez RSV asi neexistuje. Porizeni za hubičku, provozni naklady prehledne, zvuk pote co V2 sly mimo proud je boží.. tech par ducatek a stary V2 vrany, krom masove skoro prodavanejch SVecek snad jedine...to proste nevytrhne... tak zvuk je boží, a dneska vlastne vzacnej..a motorka proste funguje.. neni to sice az tak stara vrana... ale celej balik je tak dobrej... ze se ji to asi da vodpustit.. A ten design je snad az sexistickej... samozrejme v nejlepsim slova smyslu.. plasty na ty podsedlovce vypadaj jako zensky boky...to vykrojeny sedlo zase jako pas...
Tak jsem si po pár letech kluci zase na běch.
Po zkušenostech z roku 2013 se starou gpz, respektivě z Post pubertálních let ještě s javou jsem pořídil hezký od hansel la a pak pro jistotu ještě jedno který bylo za dobré peníze a zdálo se dobrý
Ta druhá byla taková ošklivá ale zdálo se že na ní jsou na věšení jen originální díly Takže by to mohlo být Rolling sklad náhradních dílů
Ta původní hezká od hansella byla taková naleštěná bída uvnitř se skrývalo tolik drobností a překvapení že.... Prostě 10 let zanedbané údržby a špatně opravená rána. Krom toho když se všechny h**** udělali se zjistilo že ještě žije vlastním životem a je tam taková duchařina prostě dělá to takový nepříjemnosti kde se těžko zjišťuje Protože u mě doma to dělá na servise to nikdy neudělá a tak dál a tak dál přestaly svítit světla a Problém byl vak na pojistkové skříň a tak dál a tak dál prostě klasická Italská mrdka v pravém slova smyslu Tak jak všichni se toho bojí a všichni se tomu posmívají a tomu nedávají tak přesně tohle to byla ta hezká od hansella
Faktem je že mi dala přes všechny problémy a a drobnosti který není Po provedení obrovského servisu zůstali i hodně radosti a zážitků už jenom letos protože jsme s ní odjeli Anglii a vlastně během jednoho měsíce vcetne toho vyletu najeli 8000 km
Po těch problémech v Anglii se řeklo že ta hezká 2003 dostane ten převrtaný motor od amanna...a že Vašík udělá tu druhou 2002 hezkou dáme jí abych měl na čem jezdit a pak se pomalu udělá ta 2003 na ten silnější motor a připraví C Tak aby se na ní dalo jezdit na příští rok s tím že tati 2002 potom se udělej ještě rozvody přes zimu a podobně
A tak Teď jezdíme na druhé starý vráně přes zimu se do toho vypne ten větší motor Udělají se nějaký hovadiny zase který je potřeba dělat tady na té lt2 která teď už je taky krásná No a budeme to odjíždět a střídat na servis a držet hubu a krok
Naposledy editováno 19.07.2019 08:39:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |