kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
doktorARO:SF jsou přeci na stejnym rámu atd. jen má 848 malinko vejš řidítka
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jestli Teda bude normální cenovka.
Nechce někdo tuono? 😉
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zdroj: https://www.ducati.com/it/it/home
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: kulik> podle mě je struktura v prdeli, bych se na to vysral. das do toho par stovek a za trochu vice par stovek koupis novy.
btw mam jiny problem. Nekdo nejaky tip na tlumic rizeni na SF848? asi to nebude tak jednoduche, je to jine nez 1098 :/ psal jsem polaskovi, papezikovi, ale nevim jak to s nima dopadne.
To jsem v minulosti taky resil a marne schanel, az jsem se na to po par mesicich vyprdnul. Varianty byly dve: bud sehnat nadstavce hornych bryli z velkyho SF (temer nemozne, nebo za nesmyslnou cenu) nebo tlumic rizeni s uchycenim na bok. Pulmetrovy klacek prisroubovany k ramu se mi taky nezamlouval.... Nechal jsem to tak jak je z tovarny a ve finale mam Emozione zadarmo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
pycha píše: Za mě V4 panigale opravdu velký lákadlo. Určitě bych to chtěl vyzkoušet. A jestli to bude super což asi bude, tak to chci 😁
Jestli Teda bude normální cenovka.
Nechce někdo tuono? 😉
Cena?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: kulik: renovovat to určitě jde,jen jak píše doktor si nejsem jistej jestli to má ekonomicky cenu...
doktorARO:SF jsou přeci na stejnym rámu atd. jen má 848 malinko vejš řidítka
SF1098 a SF848 jsou úplně jiný motorky. Jinej úhel vidlí, jiná délka kyvky, jiná geometrie - ergonomie, atd..
Nedá se to moc srovnávat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To je ještě předčasný se bavit o ceně. Vidím to ještě na rok než se to k nám pořádně dostanete
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: SF1098 a SF848 jsou úplně jiný motorky. Jinej úhel vidlí, jiná délka kyvky, jiná geometrie - ergonomie, atd..
Nedá se to moc srovnávat.
Určitě?Já měl za to,že u SF848 jenom dali o 1-1,5cm řídítka vejš,což následující sezonu udělali i u velkýho.
zmulin píše: Určitě?Já měl za to,že u SF848 jenom dali o 1-1,5cm řídítka vejš,což následující sezonu udělali i u velkýho.
Jo. Malej SF je daleko víc vyklidněnější, stabilnější a vlastně i hodnější motorka než velkej brácha 1098. A není to dáno jen motorem a brzdama. Liší se to na první pohled v neviditelných parametrech, ale s tou motorkou to udělalo divy. Pro někoho k lepšímu, pro mě k horšímu.