Proste a jednoduse hledam rozumne povinne ruceni + asistencni sluzby pro budouci motocykl vcetne platnosti na uzemi Ruska (!!!) a to vam teda povim to jsou akcni zazitky.
Predchozi pojisteni u Allianz - na pobocce nejsou schopni rict cenu, pokud nemate SPZ a tu nemate, protoze zatim nemate moto. Pojisteni se nevztahuje na uzemi Ruska, Ukrajiny, Beloruska a Moldavie, navic dost velka cast asistencnich sluzeb se nevztahuje na motorku (jako treba nahradni vozidlo a to ani v tech premiovych za priplatek)
Generalli - tam je pojisteny skutr. Online kalkulacka pocita cenu jen pro prvni 2 varianty pojistnych limitu a 2 varianty asistencnich sluzeb. Dalsi 2 varianty limitu a 2 varianty asistenci uz to nepocita (asi jen na pobocce), ale i varianta top limitu a asistence ma limit na asistenci v CR 3000Kc a v zahrani 4000Kc(). Maji i dalsi dve varianty asistence, cena opet nikde a jedna je dokonce i bez limitu, ale obe limitovane starim motorky maximalne 20 let. Ted mi navic online tvrdi, ze zadne jejich asistencni sluzby se nevztahuji na motorky a pry, ze to je v pojistnych podminkach
CSOB - podobne neprehledne a nedohledatelne varianty a ceny jako u Generali. V pojistnych podminkach vubec neuvedeny zeme kde pojisteni plati, priklad zelene karty nikde
Kooperativa - Pokus pouzit kalkulacku pro motocykl konci hlaskou Pristup zamezen (asi jsou motorky neco echt specialniho). Ostatni jeste dohledavam
Motocare - docela prehledne a vysvetlene. Nicmene v podminkach nejsou vypsany zeme platnosti. Je tam jen odkaz na mezinarodni smlouvu o uznavani pojisteni pokud ji nektera zeme nevypovedela. Podle Ceske kancelare pojistitelu tam treba i to Rusko ma spadat a do CKP patri i Allianz, ktera naopak v pojisteni uvadi, ze v Rusku to neplati a 2 a vice roku stare informace o Motocare uvadeli, ze to tam neplati taky
Proste a jednoduse bordel, zmatek, neschopnost a za korunu drahe cokoliv od tech statem povolenych zlodeju v obleku
Naposledy editováno 09.11.2017 09:48:37
1 reakcí na tento příspěvek Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
(reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
Redguy píše: U CPP resim uz rok a pul vyporadani za nehodu zpusobenou jejich pojistencem. Pomalu ale jiste to speje k soudu, takze u nich bych si nepojistil ani kolobezku
Já mám to stejné s Uniqou. Ti také neplatí jak mají. Bral jsem auto na úvěr a součástí úvěru bylo i pojištění od Uniqy. Vymínil jsem si úvěr bez pojištění a nechal pojistit u své pojišťovny. Sice o asi 1100,-Kč/rok dráž,ale s jistotou,že když náhodou někoho navalím,tak to dostane zaplacený.
Ani na dovolenou neberu cestovní pojištění od Uniqy. Raději dražší od někoho jiného,než pak řešit,že Uniqa nezaplatí za doktora v zahraničí a mě budou chtít vzít ledvinu aby se umořil dluh
Na dovolené v Řecku si kluk urazil kus zubu. U tamního zubaře zaplatil 200,-Eur za ošetření a po příjezdu domů jsme poslali na Kooperativu účty a vyplněný formulář o pojistné události. Za 12 dnů jsem měl peníze zpět na účtu.
1 reakcí na tento příspěvek Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
Jinak tedy zatim ok zkusenosti jsou dle vseho tady s Kooperativou, Honda asi taky nejak moc problemu neni, ale musi byt Honda, Ceska Pojistovna aspon slusne limity, ovsem omezeni tim co se stane (nemoznost kombinovat sluzbu v pripadech, kdy je nutna vice nez jedna). Generalli se na motorky nevztahuje vubec, Allianz jen neco. CSOB cekam stale co z nich vypadne a Motocare to co je tady i v jinych vlaknech taky.
E: S Directem to muze byt i jinak. Ten kdo volal se za ne jen vydaval. Primo Direct po emailu tvrdi, ze to na motorku plati. To jsou poradky toto
Naposledy editováno 10.11.2017 10:25:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
(reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
Ve vysledku jde o to, kde to pro motorkare funguje normalni sluzby jako ty treba odtah a jinak asi pocitat, ze "extremy" jako repatriace nebo nahradni vozidlo je maximalne stastna nahoda
Naposledy editováno 10.11.2017 10:29:17
U asistence Plus a Super je např. odtah do 100 km zdarma v případě havárie nebo poruchy v ČR i v zahraničí, zásah mechanika – práce mechanika po dobu 45 minut zdarma apod..
U asistence 51 je odtah do ČR v případě nepojízdnosti způsobené havárií; jízda odtahového vozidla včetně jeho příjezdu a odjezdu je omezena na 3 000 km. Oprávněná osoba se podílí na nákladech odtahu spoluúčastí – nese náklady prvních 100 km jízdy odtahového vozidla.
U asistence 52 je odtah do ČR v případě nepojízdnosti způsobené havárií nebo poruchou; jízda odtahového vozidla včetně jeho příjezdu a odjezdu je omezena na 3 000 km. Oprávněná osoba se podílí na nákladech odtahu spoluúčastí – nese náklady prvních 100 km jízdy odtahového vozidla.
2 reakcí na tento příspěvek Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
jerzy_VFR píše: Celé jsem to tady nečetl, ale motocare jsem měl letos v rumunsku a vysrali se na mě docela z vysoka...
Můžeš to trochu konkretizovat?? Co si pod tím máme představit??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
jerzy_VFR píše: Celé jsem to tady nečetl, ale motocare jsem měl letos v rumunsku a vysrali se na mě docela z vysoka...
Tohle by mohla byt zajimava aktualni zkusenost, ktera zajima urcite nejen mne. Vybodli se na tebe skrze to, ze jsi jezdil mimo pozemni komunikace a v terenu nebo jsou tam dalsi perly v textu asistence?
1 reakcí na tento příspěvek Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
Na pobočce nebo operátor ti může slíbit třetí světovou, ale když dojde na lámání chleba, rozhodují VPP. U všech produktů a pojišťoven. Přijde mi zbytečně získávat informace jinak, kór když máš už několikátou zkušenost s tím, že každý tvrdí něco jiného...
Prostě se podívat do podmínek, to se mi libí, to beru. A když bude v budoucnu nějaký problém, vím jistě, že je to v podmínkách, tak můžu být úplně klidný. Než spoléhat co mi kde řeknou..
To jen za mě takový slint
(reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
1 reakcí na tento příspěvek Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
Naposledy editováno 10.11.2017 16:19:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
Tam Clanek 66, bod 9 pro POHODA Super (kdyz uz tedy chceme neco lepsiho, je to strana 31 v dokumentu) citace:
U asistence POHODA Super nelze využívat současně asistenční služby Zapůjčení náhradního vozidla, Náhradní doprava oprávněných osob a Repatriace vozidla. V rámci jedné události může klient využít pouze jednu z nich.
(reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
puffybodie píše: JiriBN> Vzdyt uz to Novis citoval. Jinak tedy zde detailni pojistne podminky ve formatu PDF https://www.ceskapo...zene_poj_vozidla.pdf
Tam Clanek 66, bod 9 pro POHODA Super (kdyz uz tedy chceme neco lepsiho, je to strana 31 v dokumentu) citace:
Tak jsem blbej já a omlouvám se Vycházel jsem za starších pojistných podmínek, kde tato formulace není uvedena https://www.ceskapo...ojistne-podminky.pdf
Ještě jednou se omlouvám
Naposledy editováno 10.11.2017 16:35:08
(reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
puffybodie píše: Tohle by mohla byt zajimava aktualni zkusenost, ktera zajima urcite nejen mne. Vybodli se na tebe skrze to, ze jsi jezdil mimo pozemni komunikace a v terenu nebo jsou tam dalsi perly v textu asistence?
Fakt se to tady řešilo nedávno, i já jsem se k autocare/motocare vyjadřoval. Podle mě tahle firma má jen národní působnost a nějaké dohody se zahraničními asistenčkama nemá. Žádnou pomoc na silnici v zahraničí nečekej. Jediné co ti dokážou zajistit je repatriace vozidla, ale v horizontu týdnů až tam náhodou budou mít cestu. K tomu tě ještě upozorní, že výše pojistného limitu nepokryje náklady na repatriaci, takže se připrav na doplatek. Nedivil bych se, pokud si budou účtovat 30 Kč/km a více.
1 reakcí na tento příspěvek Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
Proto nad tim ctyri dny sedim, procitam, pocitam, chodim na pobocky, bavim se s centralama telefonem nebo mailem, pripadne mi volaji oni. Protoze informace na KolamaDolu nebo zde serveru davno neplatny odkaz ohledne povinneho ruceni, co uz vede jen na ruceni pro auta jsou proste k nicemu.
Co se prolina napric tematy je to, ze Kooperativa, Ceska Pojistovna a Allianz ok v ramci moznosti a kdyz si da clovek pozor na "raritni" kombinace.
Z ostatnich pojistoven lezou rovnou bludy a co 5 minut jine (svedci to o stavu dalsich veci v techto firmach) a nepomaha ani cteni pojistnych podminek.
Takovou neznamou ve stinu je Honda Assistance. Podminky vypadaji slibne, ale bohuzel jen pro stroje Honda a naprosto chybi jakekoliv referencev ramci CR. Maximalne clovek najde stare informace ala stari motorky max 10 let, jenze to uz neni pravda a aktualne je to bez omezeni veku.
(reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
Jinak ano, přítel na telefonu s dodávkou no. Asi se budu muset poptat na realitu v západních a severskych zemich, jestli tam jsou centrály firem pusobici u nas taky tak "užitečné" a "poctive"
2 reakcí na tento příspěvek Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
Už dva známí se proto vraceli z Ruska v kabině náklaďáku, který jim vezl i rozbitou (porucha na skoro nové moto v záruce, resp. nabouranou (zaviněná nehoda ofiko šetřená policií) motorku, protože bez motorky by je nepustili ze země.
Naposledy editováno 11.11.2017 23:00:12
Dle kamaráda, který dělá pojistky v jednom z největších autosalonů v ČR, je nejlepší Allianz, pak chvíli nic, a potom cca +/- na stejno (a taky pořád ještě dobrý) Kooperativa, ČP a Genereali. O další ligu dolu ČPP, ale ta už jen lehce vyčnívá z bahna té ostatní džungle.
Co se týče pojištění motocyklů, jedná se vždy pouze o základní pojištění pro škodu způsobenou provozem vozidla/motocyklu.
Havarijní pojištění zde nelze uplatnit a asistenční služby pro motocykl nejsou součástí pojištění.
Územní platnost povinného pojištění je upřesněna v zelené kartě a je shodná s územním pojištěním automobilu. Na celé Rusko se pojistka vztahuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
vilemx píše: K těm kombinacím odtahu moto a zároveň dopravy zpět živého člobrdy mám jednu technickou. Aby pak nebylo překvápko na hranicích, když motorka jaksi není fyzicky přítomna, ale v pasu zapsaná je. Takže představa, že v klidku poletim domu a motorku mi za týden složí u vrat může skončit u celnika na Šeremťjevu..
Už dva známí se proto vraceli z Ruska v kabině náklaďáku, který jim vezl i rozbitou (porucha na skoro nové moto v záruce, resp. nabouranou (zaviněná nehoda ofiko šetřená policií) motorku, protože bez motorky by je nepustili ze země.
A jak by to řešili,kdyby po nehodě zůstali ve špitálu?? To by tu motorku mohli odvézt,až se řidič uzdraví?? To se mě zdá trochu pitomé. Podle mě mají odtahovky nějakou vyjímku,nebo dostanou od policajtů potvrzení,že je to po nehodě a že se jedná o odtah. Jak potkám známého co jezdí s odtahovkou,tak se ho zeptám.
(reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
Dám příklad: kamarád na trajektu zjitil, že zapomněl malý TP od motorky. Přesto se nám podařilo přesvědčit vedoucího směny celníků tuniské celnice, že Česi prostě malé TP k motorkám nemají a všude jim stačí jen zelená karta - pustil nás do země. Ovšem ten stejný celník nám zabavil PMR vysílačku, protože to je prý v Tunisku zakázané. O úplatek za tu motorku bez malého TP nešlo, protože při výjezdu ze země jsme si pro ni došli do celního skladu. Co na tom, že celník měl de jure do toho celního skladu nacpat motorku bez malého TP, kdežto PMR nám měl nechat, protože ta je legální i u nich? De facto to ale dopadlo přesně obráceně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
dafikk píše: Můžeš to trochu konkretizovat?? Co si pod tím máme představit??
Na jihu rumunska mi odešlo dobíjení. Nejprve se jim nešlo dovolat, pak čekačka asi čtyři hodiny, kdy jsem čekal že seženou nějakou pomoc. Po té době hovor v tom duchu, že mi pomoct nemůžou, nejsou schopni sehnat mechanika co by se na motorku podíval. Repatriace do ČR tak za 10 dní nejdříve, takže k ničemu. V tu dobu se tam ukázala parta rumunů na motorkách, ti sehnali mechanika za 20 minut, přišel, proměřil, dobíjení v háji. Motorku jsem dostal na slovensko pomocí kámošů, přehazovali jsem baterky. Domů už zbývalo jenom 200km, přesto jsem zkusil motocare a najednou to šlo. Volal jsem večer a ráno přijel borec, naložil mě a hodil domů.
Celý ten příběh je delší, ale nechce se mi to rozepisovat, někde to tu už je.