1 reakcí na tento příspěvek Jawa 05 a 20
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 05 a 20
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 05 a 20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 05 a 20
Z praxe - mám Jawu 05 i Jawu 20 , obě slušný stav, TK procházejí bez závad, mám je v profilu, ale problém je s 05 - má jiné zapalování, než 20. To moje u nulapětky /20W / není dobré a nové se už nekoupí. Jawa 20 má 30 W a nové je běžně ke koupi. Ovšem pozor - není možná záměna.
milan1963 píše: Eastrider> Tu knihu mám, je v ní opravdu hodně informací.
Z praxe - mám Jawu 05 i Jawu 20 , obě slušný stav, TK procházejí bez závad, mám je v profilu, ale problém je s 05 - má jiné zapalování, než 20. To moje u nulapětky /20W / není dobré a nové se už nekoupí. Jawa 20 má 30 W a nové je běžně ke koupi. Ovšem pozor - není možná záměna.
Ne všechny Jawa 20 mají 30W zapalování. Nevim ve kterým roce začali montovat 30W zapalování ale jsou i se slabším 20W. Pokud to má na karteru dva nálitky na cívky tak je to 30W. Do motoru se slabším zapalováním se dá 30W vložit, jen se musí u cívek ubrousit trochu karteru. Já to tak dělal a můžu potvrdit, že rozdíl ve svícení je veliký.
První 05 měli zapalovní jako 550/550 a od roku 64 bylo shodné s prvními jawa 20 a to je zaměnitelné za 30W právě po tom ubroušení karteru. Takže by to mohlo jíd vyměnit
Naposledy editováno 01.12.2017 00:02:48
Co se týče kliky tak záměna zapalování možná je, ale je třeba dát rotor, který odpovídá statoru konkrétně tomu zapalování, které se tam montuje. 30W zapalování měly většinou mustangy, 20-21 jen některé...
Ohledně karterů - dělaly se i verze (zpravidla 20-21) lteré měly už nové provedení karterů pro 30w zapalování a přesto bylo originálně montováno 20W...
05 má sice psáno o půl koně míň a trochu jinak se chová, ta rychlost je dána spíš droibnými rozdíly v převodech a stavu konkrétního werglu.
Nicméně tyhlety fíky, to jede úplně blbě vždycky a všechno... tady v kopcích je to pro pořádného dospělého chlapa co neváží 60 kilo nebo pro jízdu ve dvou takřka nepoužitelné, protože to prostě není schopno některé stoupání vyjet vůbec a ty ostatní horko těžko.... to je tak někde kolem labe
Já jsem v poslední vesnici před kopcema, a zadní ulice je na rovině... to jsem si myslel, než jsem tu měl postupně dva fíky, na východ jsem trojku dal, na západ ne, protože se nakonec zjistilo, že je to malilinkato do kopce...
Fík, ten je přesnější než vodováha, ten pozná stoupání i když oko vidí rovinu..... sráč jeden línej.....
Naposledy editováno 01.12.2017 12:08:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava tachometru Jawa 50/20 Pionýr | Tomid23 | 10 | Včera v 08:10 1100Virago |
pionýr se dusí Jawa 50/05 | Honza1625 | 4 | 31.8.2024 v 20:01 Honza1625 |
Štítek jawa 05 Jawa 50/05 | Matess99 | 1 | 21.7.2024 v 14:13 Milan1963 |
Pionyr nechce nastartovat Jawa 50/05 | Matess99 | 3 | 21.7.2024 v 13:10 Matess99 |
Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | FJRPEPA | 4 | 8.7.2024 v 06:09 FJRPEPA |