AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
"Mám tě rád" - nedělej zbrklá rozhodnutí.
Koupit astru v automatu je uspokojivé řešení pro někoho, kdo ten automat skutečně nutně potřebuje a nemá moc peněz...
Ale zároveň je to nebetyčná píčovina, pokud automat nepotřebuje a peníze nejsou až takový problém...
Jirka S: Svatá pravda... ekonomicky nejvýhodnější je dojezdit astru až do doby než shnije, když už je v ní zainvestováno.. protože když se s ní jezdit nebude, tak stejně shnije a investice se nevrátí odslouženými kilometry....
Stejně tak je svatá pravda, že auto se nedá vybrat za tejden - je třeba si dát dohromady co uživatel potřebuje a vyžaduje, pak z toho vyjde množina weglů co jsou dané vlastnosti schopny nabídnout, z nich vyřadíme průserové modely - případně konkrétní konfigurace a ty co zbyde vyzkoušíme, který jde užovateli víc pod čumák ohledně subjektivních hledisek a osobních preferencí.... a pak už zbyde obvykle pár aut v konkrétní specifikaci a tam už lze hledat bolístky, radu osob znalých mezi dlouhodobými uživateli, nebo opraváři zaměřenými na značku a podle těchto dat vybírat konkrétní kus....
Já jsem k výběru werglů vždycky přistupoval zodpovědně a díky tomu a troše štěstí jsem se nenapálil s nákupem auta sám, ani auta která jsem známým vybral a doporučil nezklamala a zpravidla jezdí dodnes....
Naposledy editováno 02.12.2017 12:53:16
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 02.12.2017 13:00:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Vlast'ák : vím, že to myslíš dobře, ale pro mně Š 120 nikdy veteránem nebude. Od toho mám předválečnou techniku. Proto jí klidně "odjezdím".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 02.12.2017 13:45:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
milan1963 píše: pech.> Když jsi u Jawy 350, tak čerstvý postřeh: včera k nám do práce nastoupil nový člověk, necelých 50 let. Po zjištění, že mám pionýra (o jiných jsem zatím nemluvil ) ožil. Prý má mustanga, jezdí na něm, ale ted' koupil Jawu 350 ( 639 ) . Prý sotva jede, nemá TK , takže GO bude nutná. Dal za ní 30 tisíc. Kolik bude stát GO ? Motor, tlumiče, ložiska , lak...vyplatí se to ? Kdyby ji eventuálně chtěl potom prodat, podle mně kupce najde. Na rozdíl od Jawaklubu Praha např. ve VSJ mají vesměs všichni k běžnému ježdění právě J 350. Nenaříkají, třeba letos do Holandska jeli 3 dny, ale v klidu, pohodově. A proč ne ? Takoví lidé možná i Jawu 350 po GO koupí.
Vlast'ák : vím, že to myslíš dobře, ale pro mně Š 120 nikdy veteránem nebude. Od toho mám předválečnou techniku. Proto jí klidně "odjezdím".
Ke š120 - pokud je to pro tebe spotřební auto, tak ho teda normálně odjezdi, ale potom nemá cenu držet doma astru....
K Jawě 350/639 - nevyplatí a na kšeft už vůbec ne.... ostatně to že sotva jede a nemá stk, nemusí znamenat nutnou stk, do tohoto stavu ji může ochormit pár drobných píčovin.... Ale pro případ že by to nutné bylo, tak počítej motor zakázkou cca 10K, lak - pokud není schopen udělat sám doma tak 5k. tlumiče, pokud se podaří sehnat díly tak litr každej kus... K tomu máš řetězovku za litr, sadu pneumatik za dva, nějaké drobnosti po pár stovkách a je tu za to ubručená teta jawa co se do kopců zadejchává bratru za pětapade.... Za to ta motorka fakt nestojí, není nijak krásná, vzácná ani parametrově zajímavá....
Jestli si jí nechce nechat natrvalo z nějaké nostalgie, tak ať jí pošolíchne aby prošla stk povozí se a prodá hned... To že zakoupení a renovace obyčejných plív nikdo na prodejní ceně renovovaného kusu nezaplatí je už dlouho známá věc.... To dělají jen ti lidi, kteří chtějí z nějakého důvodu jen a pouze tu konkrétní věc a pak se ta ekonomická stránka věci nechává stranou....
Pokud se chce dobře povozit, tak za pade má na výběr tisíce kusů a stovky typů mnohem lepších motorek a to bůro co mu zbyde dá do nové řetezovky, sady pneumatik, oleje a filtrů a v tu ránu má ve všech směrech lepší stroj s ročním servisem - jen jezdit....
Lidé co chtějí Jawu, myslí to s ní vážně, ti už ji zpravidla mají a znají její skutečnou hodnotu a bebíčka, ti za ní prostě páďo nezaplatí....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
No a mám motorku, která by se spolehlivostí Jawě 350 / 640 měla vyrovnat. Elektrika Adenia "svítí " novotou. V pondělí pro ni k Hrnousovi pojedu. http://www.motorkar...etail&ddid=68033
Naposledy editováno 02.12.2017 20:55:32
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Druhým důvodem je to, že její výhody s časem padly, dřív bala ta 640 taková levná, přesto uspokojivě spolehlivá věc, a za tu láci a spolehlivost jí šlo odpustit ty horší parametry a větší nároyk na obstarávání..... jenže ceny se otočily a ekonomicky ani racionálně už to nemá nejmenšího smyslu, když ve všech směrech horší věc, stojí víc než ve všech směrech lepší věc, ze stejné doby..... Doba se holt mění a ježdění na J350 už není laciné jak bývalo a není ani tak spolehlivé, protože kvalita ND značně poklesla a fabrika na to sere....
Takže ač jsem uvažoval zrovna o 640 jako o nástupci čízy, postupně jsem zjistil, že by to byl přechod z bláta do hovna a přešel k cizákům, kteří mi nabídli diametrálně lepší stroje za stejnou cenu.... Ty další dva české wergly co mám doma na semeno si nechám, protože ty na denní ježdění nejsou a tudíž se jim dá víc odpouštět, navíc trochu rostou na ceně (hypoteticky) takež by si měly nějaké to obstarávání z části zaplatit už tím že jsou na skladě...
Jenže ta vysoká cena smolíka a roadstera je možná taky bublina... vysoké ceny se inzerují, ale dá se to s nějakými ústupky koupit ještě za rozumnou cenu... a Roadster? inzeruje se za trilióny, ale reálně se po něm skoro nikdo neshání, takže reálně se za to hypotetické kilo asi stejně prodat nedá a racionalita je zde zcela potlačena..... takže kdo ví jestli... Letos na jaře mne zrovna Roadster tak strašně nasral, že jsem měl podaný inzerát... nakonec jsem vychladnul a z tohoto záměru vycouval, ač zájemci se ptali...
Ale hlavně, ať ti ta J660, ta vrtošivá věc, konečně pořádně jezdí....
Naposledy editováno 02.12.2017 21:38:20
milan1963 píše: pech.> Máš názor, to je dobře, ale já bych Jawu 350 tak přísně neodsuzoval. Měl jsem jich postupně několik, ta poslední, 640, kupoval jsem ji v roce 2004 novou za asi 60 tisíc, byla opravdu hodně dobrá. Hlavně spolehlivá ( rozdíl proti 650 i 660 ! ) i pohodlná. Kdyby Jawa nezačala vyrábět čtyřtakt, měl bych ji nejspíš dodnes. Byl jsem na ní na Ukrajině, projel ČR, vždy v pohodě, spolehlivě, nikdy nikde mně nenechala. A jela lépe než pérák o němž jsem si myslel, že je nepřekonatelný. Vím, věkový rozdíl...pravdu máš v tom, že dát za 350 padesát tisíc je i dnes dost, ale můj názor je, že kupce by si i tak našla.
No a mám motorku, která by se spolehlivostí Jawě 350 / 640 měla vyrovnat. Elektrika Adenia "svítí " novotou. V pondělí pro ni k Hrnousovi pojedu. http://www.motorkar...p;ddid=68033 [/quote] Napravení kvality nového výrobku na běžný tandard, který by měl být u nového motocyklu samozřejmostí stojí 9.000 Kč. Neměla by Jawa u všech 660 o tuto cenu snížit ceníkovou cenu? Případně jako seriózní firma upravit takto ještě před samotným prodejem koncovému zákazníkovi? Jak chtějí pak zváldnout ty nové 1200? Když už 1000 přeskočili ...
On Hrnous snad i dával svoje doproučení, ale ve fabrice se na to jak je jejich zvykem zase vysrali.....
A 1000/1200 - já nejsem naivní, nebude nic, naučili se od polských bratrů přeprodávat hotové výrobky.... předpokládám že se vydají touto cestou komplexně...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jak je vidět, že do těch 300 m.n.m je pohoda a co je vejš, je pokrytý tím bílým hnusem.
Já nevylezl z garáže. Tam teplíčko a pohoda. Připravoval jsem na sezonu kamarádovi péráka.
Sice jsem s ním asi 10km v montérkách jako testovací jízdu včera dal,
ale byla to spíše jízda o zdraví a o život, než pro zábavu.
Gumy starý a tvrdý na silnici nedržely a montérky bez rukavic taky nic moc.
Dával jsem do něj vape a novou převodovku od SESY .
Už po burzách kolečka došly a svoje si šetřím. Ale tohle celkem funguje.
Lepší jak nějaký ORYGO omletiny z Chotusic za nestydatý peníze z motoru, který tahal bůhví co.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
MartinED250 píše: . Za dvanáct stovek nekoupíš k rejži ani píst.. .
Na druhou stranu, na většinu rejží se dá za cenu renovace jawího motoru koupit celej dobrej motor.
Naposledy editováno 04.12.2017 10:55:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Na starý rejže už nic neseženeš ani tady a natož venku. A na nový je to drahý.
Ale na druhou stranu starý rejže toho najedou díky použitým technologiím a materiálům násobně víc,
než je bude potřeba pitvat a repasovat.
A jak jsem tu už psal. Vše lze udělat a předělat. Oni když vyráběli prototyp, tak ho taky ve kšeftě nekoupili, ale vyrobili.
Jen to je o tom, za jakou cenu. Viděl jsem rychlostku pro předválečného Harleye komplet dělanou dle dokumentace na zakázku.
Strojařsky to byla nádhera, jen to stálo dvacet kolíků bez papíru. ;)
Kluk chce jezdit. Může koupit za 30 litů
1) jawu 350 ........................GO motoru za 10.000 a víc
2) bandit 600, xj600.............Celý dobrý motor do 10.000
Potud náklady srovnatelné. Ale samozřejmě nelze úplně zobecňovat. U některých modelů rejží to platit nebude.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Aby bylo jasno, nejsem odpůrce provozování starejch jaw! Já vám fandím, že na tom jezdíte tolik kilometrů, přeju vám to a rád se na to dívám Jen pro mě to nemá už tu pohodu. Rád se v tom hrabu, mám to v perfektním stavu, ale jet na tom někam dál nebo jezdit na tom denně, to ne.
Naposledy editováno 04.12.2017 12:44:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 3 | 24.9.2024 v 19:52 vasik006 |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka | Japonica666 | 27 | 2.8.2024 v 10:14 Deadman |