Mozem mat za dobru cenu motor 110ccm s rovnakymi uchytmi a tu sa mi naskytaju otazky
Kto ma skusenosti s takouto upravou ma podobnych motorkach
Ako je to s policiou? Kontroluju to? (Okrem stk)
Aka bude +- max rychlost?
Aka bude +- spotreba?
Dakujem za odpovede
2 reakcí na tento příspěvek Tuning 50ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning 50ccm
gugo píše: dyt je ti 17 ne ? tak proc takovy chujoviny chces delat ?
Jsi nebyl mlad? Taky jsem mel Skoda 105 s vlecnou napravou, petikvaltem a 1.8 GTi pod kapotou
Ale ted bych se na to taky vy....
V_i_c_i píše: Jsi nebyl mlad? Taky jsem mel Skoda 105 s vlecnou napravou, petikvaltem a 1.8 GTi pod kapotou
Ale ted bych se na to taky vy....
Jo tka to jsem nemel ja se dostal jen k tomu ze ve skode 110 jsem mel motor ze 120 a predelany chlazeni na naporovy, takze ses zbavil toho debilniho ventlilatoru co zral hafo koni . Ale za to me tenkrate mohli tak mozna vzit technicak, nezavanelo to zakazem rizeni na nekolik let. Vono tenkrat v tech 90 letech byla tak nejak vetsi svoboda nebo co.
1 reakcí na tento příspěvek Tuning 50ccm
Radsej by som chcel odpovede na moje otazky od niekoho kto ma s tym skusenosti
ale jde to snadno když vyměníš motor celej, nebude ti sedět jeho číslo a bacha - mírně poučenej fízl může poznat i z čísla motoru větší objem, je to tam zakódovaný (první číslo je počet válců, druhý dvě vrtání válce, první písmeno uspořádání válce...)
pak na válci bývá nálitek s počtem ccm.
kolem dvojky se dá pořídit kit 80cc (válec, píst, hlava, těsnění). Majitel Multimota to měl a s karbem 26mm mu to točilo skoro 12 000 ot
maximálka se 110cc může být kolem 90km/h, ale záleží na zpřevodování, stejně tak spotřeba bude maximálně o pár deci víc, než bere padesátka. Počítej s tím, že na tenhle objem to chce alespoň 24mm karb.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning 50ccm
gugo píše: dyt je ti 17 ne ? tak proc takovy chujoviny chces delat ?
To je v klidu, kluk má na to věk, ale co mě stalo včera v práci to byl teprv masakr! Došel chlápek, počítám tak 40let měl a donesl motor ze Simála. Na tom by nic divného ještě nebylo, ale když začal mluvit o tom, že to chce předělat na 70ccm, frézovat kartry, zabudovat do válce klapky, že už má sehnaný jiný primární převod a větší karbec, jo už mu jde pětikvaltová převodovka z Německa Jako první sem si myslel že si dělá srandu, ale on to fakt myslel vážně
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning 50ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning 50ccm
gugo píše: mischa638> to jako nekdo dela 5ti kvalt do simala jo ? TO je prdel a uz to vi DRN. ?
Kdyz se do fekala dela ctyrkvalt tak proc ne petikvalt do simala.
V_i_c_i píše: Kdyz se do fekala dela ctyrkvalt tak proc ne petikvalt do simala.
Nevim to jde celkem mimo me. Pravda simsona jsem mel, a ve srovnani s klukama co jezdili na fichtlech to bylo super opravoval jsem 2x mene ale ze bych k tomu mel takovej vztah ze bych to musel mit doma to neeeeeeeeeee
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning 50ccm
gugo píše: mischa638> to jako nekdo dela 5ti kvalt do simala jo ? TO je prdel a uz to vi DRN. ?
https://www.moto-pro...son-tuning-info.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning 50ccm
mischa638 píše: To je v klidu, kluk má na to věk, ale co mě stalo včera v práci to byl teprv masakr! Došel chlápek, počítám tak 40let měl a donesl motor ze Simála. Na tom by nic divného ještě nebylo, ale když začal mluvit o tom, že to chce předělat na 70ccm, frézovat kartry, zabudovat do válce klapky, že už má sehnaný jiný primární převod a větší karbec, jo už mu jde pětikvaltová převodovka z Německa Jako první sem si myslel že si dělá srandu, ale on to fakt myslel vážně
70ccm byl i origo, pokud to předěláváš z 50ccm musím kartery přefrézovat aby to tam vešlo, jinej primár na to byl taky origo. 5q stojí zhruba čtyřku, žadná darda a klapkovejch simsonů už tu jezdí docela dost, nevidím v tom nic extra, celé tě to vyjde tak na desítku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning 50ccm
gugo píše: mischa638> to jako nekdo dela 5ti kvalt do simala jo ? TO je prdel a uz to vi DRN. ?
Vim o tom, ale já mám simála jako daily, neřikám, že je seriovej ale na 5q seru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning 50ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning 50ccm
Když to předěláš na tu 70ccm máš nějakou zkušenost co tam dát za karbec a jak natryskovat? Dost by mě to pomohlo ať pak nestrávím týden laborováním než se dostanu k výsledku.
S karbecem ti úplně neporadím, na 70ccm mám origo 16N1 mám jinej lauf a vybranej airbox tak mám i jiný trysky, záleží jak to budeš mít upravený ty.
Zkus napsat tomuhle nebo tomuhle
Kdo mu bude dělat tu klapku? Pokud firesnek tak mu určitě poradí co a jak.
jak tak koukám na rejstřík, tak to jě nějaká fungl nová lichvářská společnost :D
mareks4 píše: Lebo mam len AMko a motor mozem mat za dobru cenu
Radsej by som chcel odpovede na moje otazky od niekoho kto ma s tym skusenosti
kup ten motor namontuj,
pojede ti ro přes sto, spotřeba bude obdobná,
stk praděpodobně posoudí moto jako nezpůsobilé provozu, namontuješ původní motor a OK,
pokud trefiš na benga co tomu rozumí tak 300 až 1300 e pokuta a minimálně rok až pět zákaz řízení, jedná se o jízdu bez řidičkého oprávnění + vozidlo nezpůsobilé provozu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|