1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
PetrXX píše: No ty stary zlaty osmivalce jsou tak easy, ze poradne je umi v CR jen par lidi o napechovani elektronikou asi ani nemluvit... tohle "dedek" neudela ani omylem, i blby odvzdusneni brzd jedine s diagnostikou
to uz jsi u moc novejch stroju :) ale deda mel t87 s motorem z t603 a na 8 to moc dlouho nejelo, interval kdy se v tom vrtal byl docela kratkej...
2 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
Ale rouzumiem ti, na pojebanom leone kvoli chladicu treba zhodit cely predok aj s naraznikom, turbo je tiez nedostupne, pre alternator treba dat dolu hydrauliku riadenia. No kokot, co to navrhoval.
Naposledy editováno 11.12.2017 19:28:43
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
Naposledy editováno 11.12.2017 22:11:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
Assassin: Tak to zas neni tak zly, najde se i složitější klubko hadů
Tak som asi divný, ale pri pohľade na to riešenie mi vztávajú vlasy dupkom. Tá retiazka je z čínskej babety? Čudujem sa, že to vydrží tých 60 tisíc km. Väčší umelec bol už len ten, čo navrhoval toto:Naposledy editováno 12.12.2017 09:11:20
ja si porad myslim, ze se o tom hlavne popise hodne internetu....
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
1100 Virago, ja sa čudujem, že sa to vôbec rozbehlo
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
jean192 píše: Assassin 120000 km vydržala aj blbá škoda 105. Ja životnosť od oka tiež neurčím, ale ked staré motory mali zdvojenú reťaz, ktorá sa v motorkách používala na prenos celého výkonu, tak asi hentaká bicyklová retiazka rovnakú pevnosť mať nebude - navyše, ktorý starý motor končil na reťazovom rozvode? 911 je športové auto roky vyyrábané relatívne v malom množstve.
1100 Virago, ja sa čudujem, že sa to vôbec rozbehlo
jo vydrzela... nektera. ty ale naopak beres, ze ta audi nevydrzi zadna 60tis.
tohle je jen rozvod, tam se neprenasi "cely vykon" , ty vis jaka sila se tam tim retezem prenasi? a od oka poznas, ze ten retez tu silu nevydrzi? tohle je tam spocitane, i testovane, ty bys tam dal mnohonasobne predimenzovanej retez? ono by pak vyslo to auto velky jako tank. navic to ze se neco brutalne predimenzuje, tu spolehlivost naopak muze snizit, setrvacnost te velke hmoty atd....i bicyklova retiazka by nejspis stacila.
jakej starej motor konci na retezovym rozvode? nechapu... vim ale, ze vetsina starych aut koncila s najezdem do 200tis, a kazdejch par km se tam neco resilo. dnesni auta daji obvykle 200tis bez zavady. lidi si nepamatuji, jak tyhle stroje jezdily, kolik vydrzely a jak se na tom vse sralo... zvlastni, ze si vsichni ty fajnovy auta nenechali
pech. píše: Jean: 105 jsem měl a na původní motor jsem najezdil dost přes 200kkm, než odešel na vačku, původní z fabriky... ale staral jsem se o něj poctivě.
par poslednich sluzebaku co jsem mel, dalo 300+ bez zasadnich problemu, nikdo se o ne nijak zasadne nestaral a asi tusis jak se jezdi se sluzebakem...
Jak si myslíte že vyřešili problém rozvodů prvních TSi? v malých otáčkách seškrtili výkon, řidič podřadí, protože to nejede a půl problému je vyřešeno, protože se motor nenachází vg režimu, jež mu nejvíc škodí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
nemako píše: PetrXX> taky už nejsou tak hezký. já vím,jsem postiženej úchyl já to nechci,je s tím starost,ale líbí se mi to. mám čtyřválcovýho boxera a nejezdím,protože to nikdo nechce seřídit. ono to jede,ale na hovno a nechci to kurvit
CO to je za werk: čtyřválec boxer a dva karbenátky? karmann, nebo nějaká alfa?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu
assassin píše: to uz jsi u moc novejch stroju :) ale deda mel t87 s motorem z t603 a na 8 to moc dlouho nejelo, interval kdy se v tom vrtal byl docela kratkej...
Tato diskuse se - jak koukám, vzdálila původnímu tématu. Mám Jawu 05, Jawu 20 a v servisu byly. Obě. Máme tady motoservis, zabývající se pouze malými motocykly. Babetty, pionýry, Simsony, Betky...majitel dělá poctivě, kvalitně, není drahý. Uživí se, má v dílně i 15 strojů v pořadí. A lidi mají zájem.
Mám Škodu 120. Najeto dost přes 200 tisíc, rozvody původní. Motor jede a jede. Spolehlivost sama. Kolegova Fabia HTP 60 tisíc km. A na GO. Rozvody KO. Tak nevím...
A k Tvému příspěvku. S Tatrou 603 jsem najezdil dost kilometrů. Na 8 válců jede opravdu jen chvíli. Třeba 1000 kilometrů. Potom odejde svíčka. Nebo ventil. Nebo něco jiného. Před asi 10 lety jsem jel po dálnici Brno - Praha. Z Brna jsem jel na 8 válců, v cíli fungovalo jen šest. Spotřeba 18 litrů na sto km. Kdo má Tatru 87 nebo 603 jako výletní vůz, proč ne ? My jí ale měli v rodině ( bratr , strojař ) jako auto k běžnému ježdění. A to je hodina jízdy - hodina práce na autě.
Naposledy editováno 12.12.2017 12:55:38
Ty poslední motory o kterých píšeš byly lepší, měly jinak řešené spodní uložení kliky plnoprůtokové čištění oleje a lepší písty, oleje bral méně, ten původní sice bral málo, ale kontinuleně, než odešel, tak litr mezi výměnama dolejt, tzn, celkem dva, spotřerba oleje toho emkového byla citelně nižší...
Nemůžu si na to stěžovat, já jí taky honil jak nadmutou kozu - co taky jinýho zbejvá, když jezdíš celou republiku včetně dálnic s autem s výkonem 45koní... s tím pětikvaltem to ale šlo, sprnter to nebyl, ale udržovat slušnou rychlost to dovedlo, když jsi se nestyděl točit 5000ot dí kopce
Ohledně starání: myslel jsem tím to,že jsem měnil olej, fridex, prováděl všechna seřízení a přimazávání všech věcí na autě podle intervalů v knize a staral se o to aby to hned neshnilo.. jezdilo to dlouho a spolehlivě, bez ostychu jsem s tím jezdil velmi dlouhé trasy až do doby, než jsem se toho auta pro kovomorku zbavil - kdo nadává tak se většinou usvědčí tím, že se o auto nestará a ono mu to pak spočítá... I když jsem se ho zbavoval bylo plně pojízdné a funkční, startovalo na první šup i v mrazech, jen karoserie byla neopravitelně shnilá, což se není čemu divit, byla tou dobou stará dost přes 30 let...
Jinak mám doma na skladě CPLT motor 742-105 ve velmi slušném stavu, nechceš ho? mně je celkem nahovno, protože to auto už nemám, tobe by do auta pasoval a na ceně se určitě rozumně domluvíme... původně byl počítán jako forotní do traktůrka, ale na tom ten původní neujezdíme, když nesmí na silnici a jezdí se s ním je po zahradě...
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava tachometru Jawa 50/20 Pionýr | Tomid23 | 10 | 14.10.2024 v 08:10 1100Virago |
Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | FJRPEPA | 4 | 8.7.2024 v 06:09 FJRPEPA |
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 5 | 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda |
Pionýr nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr | DachlAdam | 15 | 3.7.2024 v 08:40 Drakl |
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 | Dony69 | 13 | 13.6.2024 v 11:04 HonzaH08 |