kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: kokonhead> pohnout jak jako? Jako aby nebyly v jednom místě na řemenicích?
Co startérem?
Naposledy editováno 07.01.2018 19:50:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: prave ze honda je spolehliva,a muj skutr uz ma narok na nejakou tu rymicku jeste 1500 km a ma najeto 50 tis km z toho tak tretina v zime v soli a ve snehu...
vsak ja jen tak rejpu, Hujdu jsem mel a ani krivyho slova na ni nemuzu rict, byla to xl 125, v 16 dostavala ode me dost zabrat a pohoda...jezdi stale, pokud vim...Naposledy editováno 07.01.2018 19:50:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: kokonhead> já bych vyndal svíce a přes šestku otočil zadním kolem, nebo bych sundal ten deklík na motoru a otočil klikou na neutral a na vyndání svíček bych se vyprdnul, to je moc práce Úplně nejlíp bych tam flákl baterku a hotovo
Bez vyndávání a montování čehokoliv. Nacvakej tam šestku, lapni za kolo a zatoč. Pokud to nemáš na zvedáku, tak to samý jen popojeď po garáži.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: GeorgePanek> ji Honda made in India
to mas sice pravdu ale je to neskutecne co ten skutr vydrzi..davam mu vazne zabrat a porad jezdi kdyz jedu na elefanty..letos po sedme jede cca400 km temer porad plnej a porad to jede servis za par korun..je to delnik.👍kokonhead píše: vsak ja jen tak rejpu, Hujdu jsem mel a ani krivyho slova na ni nemuzu rict, byla to xl 125, v 16 dostavala ode me dost zabrat a pohoda...jezdi stale, pokud vim...
jasny vim ze jde o rejpnuti za me je to neskutecnej dric za par korun mam doma dva a oba makaj uz nekolik let bez problemu servis za par korun..je sice osklivej..to teda kazdej skutr az na vespu ale spolehlivej.2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Trochu mimo. Chci koupit zene nejake bezpecnejsi auto nez octa 1. V planu yeti, celkem se mi to libi. Nekdo nejaky jiny napad? Nebo zkusenost? Dik
no tos tomu dal ptát se tady na "koncern"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nezbezpečnější bude Hummer,jezdí tady H3 a ujde .....jinak reálně asi ta Yetina,ale třeba Mazda CX5 není taky špatná,nebo Tiguan taký není k zahození...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Me prijde yeti v poho, krychle, zenske se tam vpoho vlezou, trochu vyssi, kufr pohoda. Spravit to asi nebude problem. Ale nebranim se dalsim napadum.
Budu řešit to stejný, koukal jsem na auris kombik, jelikož to chci v automatu :) ale včera kolem mě projel ten Duster, tak mě napadlo se podívat i na to :)
Počítám, že to auto bude vodřený asi tak za 3 dny.
Sefo píše: Budu řešit to stejný, koukal jsem na auris kombik, jelikož to chci v automatu :) ale včera kolem mě projel ten Duster, tak mě napadlo se podívat i na to :)
Počítám, že to auto bude vodřený asi tak za 3 dny.
Duster za ty prachy je podle mě dobrej kup. Pohon jen přední nápravy, atmosférická 1.6 a ceně se konkurence přiblíží jedině za cenu nákupu ojetiny s pořádným nájezdem. Pokud to nemá najet za rok 40 tisíc, tak je to rozumná volba.
Mimochodem ho taky zvažuju jako druhý auto do rodiny, bezpečný to jakž takž je, ženský z toho dobře vidí, z "rumunskýho" auta mindrák nemám a vzhledově mě vůbec neuráží, naopak.
jinak u mne je baba nadšená z kalsického punta. su fijaťák, a jezdí se 7km tam 7 km zpátky, takže 1.2 ideál.
no a já pokukuju po Cromě bo mařena už má odmuleno ale je mi jí líto, bo furt funí jak zamlada, ale už je to hrklávka no
Naposledy editováno 08.01.2018 13:26:01
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Hosi, nejdriv si to bezte projet. Ja si prosel tim samym a kdyz jsem sednul do Dustera, tak to bylo jak se vratit v case o dvacet let. Zvuk motoru a hlucnost katastrofalni, detaily priserny, materialy levny. Od ostatni konkurence je to provedenim stejne daleko, jako cenou. Pak jsem pres 3005, CX3, Moccu a ASX dosel zpatky k Yetine a zatim spokojenost. Vsechny ty auta jsem projel a je mezi nima hodne rozdilu. Tak nevybirejte jen podle katalogu. A ted se daji navic sehnat Yetiny fakt v pekne cene, co se vyrabi Karooq.
Hele třeba u mě by to bylo auto, co najede ročně fakt 5tkm. Yeti by byl rozhodně lepší, ale stojí skoro 2x tolik. To že je to model s ukončenou výrobou proti aktuální modernizaci Dustera je v tomhle případě vcelku jedno.
Jsem škoda-pozitivní ale u sekundárního auta je mi vážně jedno, jestli má měkčený plasty nebo jestli podvozek vydrží 70 tisíc km v terénu. Zato ocením relativní jednoduchost a prakticky mi tam nic nechybí (vyhřívání sedaček, navigace, parkovací kamera). Jasně, není to vrchol reprezentace, ani trhač asfaltu, ale s přihlédnutím k ceně na tom autě nevidím zásadní chybu (pro můj účel).
EDIT: Beru zpět poznámku k ceně Yetiho, vážně příjemně zlevnili
Naposledy editováno 08.01.2018 14:48:23
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Sefo píše: DrDNA01> Yeti by byl fajn, ale bohužel tu lidi v ČR si myslí jakou to nemá stále hodnotu a je to celkem drahé. A nebo najeto nesmysl. A hlavně mi to přijde prostorově jak nakopnutá fabie, což asi je :)
Jizdnima vlastnostma se Yeti a Fabka moc srovnavat neda (jezdil jsem s obema). Nevim cim to je, ale Yeti je v zatackach mnohem vic motokarovatejsi, coz asi spousta lidi z moto fora oceni. Co se tyce prostoru, kufr je sice o trosku kratsi, nez ochca, ale zato vyssi, nez sedan ochca. Takze to je tak plus minus to same.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Tak vážení!!!Jaký vzduchový filtr do Milušky???Opět K@Nko nebo třeba BMC?čko???Mám tam ř.j. od Termigňátora,otevřené svody a koncovky taky
Chachare! Daj tam enem síťku proti vrabcom! Muchy to sežere a poletí to jak sviňa !!!
Hleď..
Nemáš zač.