kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Sefo> má to stejnou podvozkovou platformu jako vochcávka II
Myslim ze je to bastl z více podvozku, předek O2, zadek Superb
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Jizdnima vlastnostma se Yeti a Fabka moc srovnavat neda (jezdil jsem s obema). Nevim cim to je, ale Yeti je v zatackach mnohem vic motokarovatejsi, coz asi spousta lidi z moto fora oceni. Co se tyce prostoru, kufr je sice o trosku kratsi, nez ochca, ale zato vyssi, nez sedan ochca. Takze to je tak plus minus to same.
Za mně přesně obráceně, Fabku jsem párkrát jel jak 14 16V, tak 1.9TDi a kromě toho že je pocitově tvrdej podvozek, tak slušně drží na silnici, zato Yeti 2.0TDi je hrozná kačena co je skoro problém v tempu udržet na silnici
Musím tedy přiznat že ani jedno nebylo nové a tak nemůžu posoudit jak na tom byl který podvozek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Na druhou stranu jestli nový a za pár kaček,tak ta Dacia taky zamaká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tak vona naprostá většina Yeti bude prodaná v předokolce a ta zas bude mít vzadu vlečňák (takže Superb ne) a víceprvek až silnější čtyřkolka .Není to vůbec špatný auto bych řek a když to má bejt pro babu,tak proč řešit megakufr? Tenhle je myslim bohatě dostačující.V týhle třídě se mi líbí ještě Kaškaj.
Na druhou stranu jestli nový a za pár kaček,tak ta Dacia taky zamaká
kufr a nemusí být zrovna mega jsem řešil kuli kočárku proto jsem bral vochcávku .Tam se ke kočáru vejde i nákup
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
On se radikální bike už ani nevyrábí,všechno už je "use friendly" i když to má obsah větší než Superb a sílu větší než BMW.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak kámoš má,nebo měl, doma snad všechny italské "mrdky" a když jsem se ho ptal,která motorka z těch všech je neotesaná síla,tak kupodivu vzpomněl na staré TL a pak na Rotax v první Tuonu a také Corsaro. Ale miluje i Buelly,to jsou prej charismatické a specifické biky jak prase.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: drippera> jenže Tuňák je naoko " hodnej"... proti SFku taková hodná kočička... a naoko píšu, protože se na tom člověk pohybuje hrozně lehce v rychlostech, který nejsou slučitelný se zdravým rozumem aniž by vlastně měl odezvu jak rychle jede... to mě na tý motorce postupně začalo odrazovat.
Já to chápu. Funguje precizně. Jízda, potažmo palba je na něm strašně snadná. Ale hodně návyková. Proti němu je SF tvrdá nepoddajná, ale zábavná a pořád krásná, koza. Jo, je to tak..
Za mě, Starej Tuňák (07-) pak velký SF a včil V4R Factory. Úplně nejvíc sexy naked biky. Nezjzábavnější a nejlépe fungující strojky své doby. For me..
AMEN.
Naposledy editováno 10.01.2018 14:54:42