Kdysi jsem mel toyotu estima lucida bylo to sice spis mpv, ale naprosto mi vyhovovalo.
Co chci je dodavka 5-6 mist. Komfortni, spolehliva, nereznouci. Rozpocet 200 +/- . Z kandidatu tu je:
vw t5 1,9 77 kw - libi se mi nejvic
vivaro(primastar, trafic) 2,0 - nejkladnejsi recenze z okoli
Fiat scudo 2,0 jtd - moc o tom nevim
Prosim o osobni zkusenosti, nebo dopuruceni dalsich kandidatu.
Diky
1 reakcí na tento příspěvek Vyber dodavky
T5 s 1.9kou bude za raketu, značně ojeté a ten motor není po stránce výdrže nic moc. S octavkou hýbe průměrně. S dodávkou to bude bída.
Pro 6 lidí stačí nejake MPV, ne?
Z výběru teda Trafic. Jezdil jsem s ním s motorem 2.0 DCI 88kw a super auto. Spotřeba kolem 8l i na dálnici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dodavky
puffybodie píše: Nejak ti z vyberu vypadl napr. M-B Vito
Chtěl nereznouci
1 reakcí na tento příspěvek Vyber dodavky
u H1 výšky to bude u endura hodně těsně s nutností sundání min zrcátek (140 cm)
taky řeší zda trafic (a klony) nebo scudo (a klony expert/jumpy)
trafic je trochu víc krabicoidní což je lepší na vnitřní prostor, scudo víc k MPV a s větší variabilitou sedadel což je víc outdoor friendly, když dáš jen dvě jedno sedadla za sebe tak tam míš místo na kola nebo kajak a přesto uvezeš 4 lidi
-2004 jsem koupil fungla T5/1,9 po pěti letech uplaval ježděno jen mnou, minimum s vlekem, vždy velmi na pohodu, najeto 130t , dělal jsem 1xbrzdy, 1xrozvody a 1xukroucené drážkování na poloose v difu (velmi drahá oprava, tenkrát jen orig díly).. jinak auto o.k., ale neštěstí 5kvalt na dálnici auto nesmyslně vyřvané, vytočené a nejedeš... extra nepohodlná pravá přední dvojsedačka (spíš trestná lavice )
-po povodni jsem narychlo koupil první levnou dodávku co byla: jednu z prvních vyrobenýchT4/2,4D s nájezdem (prý) 250t... neuvěřitelně pevné a fest auto, za 4roky cca 100tkm, samo stejný problém s 5kvaltem... měnil sem olej, 5xžhavič cca po 150,- a schnilý výfuk, bohužel víc než dvacetileté auto postupně "vykvétalo" i v blbě opravitelných místech, sloupky, kolem oken aj.
-pře 5lety, po velkém zvažování opět nová T5, jsem koupil fungla Trafic 2.0dci v základu: klima, eletrika, radio s HF a hlavně 6kvalt (to vše u T5 doplácíš!) dnes cca 75tkm jen výměny oleje+filtry, svižné, relativně tiché a pohodlné auto, výborná sedačka řidiče a i pr.dvojsedačka v pohodě , jezdím v prům.do 7litrů... a čuměl jsem jak i s podvalem cca 2,2t auto v pohodě jelo ... Opravdu max.spokojenost a Trafica (s dvoulitrem!!!) vřele doporučím
Jo a Trafic má suverénně nejnižší podlahu, nakládat moto i v jednom, je pohoda
Jestli to auto někdo zná, na co si při prohlídce dávat nejvíc pozor ? Je to auto od spolupracovníka otce a to jsou kamoši, neměla by to být žádná ojebávka...ale i tak. Hlavně teda asi ta kastle, ale i zbytek techniky.
Slibuju si od toho právě relativně normální auto, ale potřebuju něco co pojme i motorku na okruh, případně v tom půjde přespat a dalších plno věcí.
1 reakcí na tento příspěvek Vyber dodavky
Edit - kocandak, mě se na něm vysrala jediná a to dost podstatná věc - kříž diferenciálu, bylo to asi za 25.... ale jak poznat, že je načatej, to Ti neporadím.
Naposledy editováno 22.01.2018 08:10:56
1 reakcí na tento příspěvek Vyber dodavky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dodavky
ZlomenyUcho píše: Jo prostě čas dobrých aut je už dávno pryč, tak se s tím všichni smiřte
a dalsi placka, a to byly teda ktery? ty dobry auta byly tak dobry, ze je rez sezrala na prach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dodavky
1 reakcí na tento příspěvek Vyber dodavky
ZlomenyUcho píše: assassin> Všechny diesly od VW T4, doba tdi 66kw je davno pryč
A co na nich bylo tak zázračného? To co vydržel ten motor dokaže dnes kde co. Takze mi neni jasne v cem byl o tolik lepsi, parametrama urcite ne :) a jestli ma mensi provozní náklady tak prave kvuli tomu ze ty parametry jak motoru tak celého vozu jsou jinde, ja jednickovou oktavku se zázračnym tdi použiju jen v krajní nouzi, to proste nesplňuje moje "dnešní" požadavky na auto
volkswagen píše: Kocandak - no tak to ale už to hooodně starý, já měl na mysli ten novější model se zadokolkou, dával jsem ho pryč za cca kilo, takže to by pro tvůj rozpočet bylo hratelný, ne? Na sněhu s tím je docela prdel
Kolega ma viano a zrovna si stěžoval, ze na snehu nic moc, i s vypnutým esp to vypnutý neni :)
Tak fakt to není vůbec rezavý, auto stálo na place, sedl jsem do něj a odjel. Ani jsem nic neprohlížel, majitel mi k tomu nic neřekl...ti rakušáci to asi tak neřeší Akce na 2 minuty
Nikdy jsem v ničem takovým nejel, je to celkem prča. Má to i vyhřívaný sedačky, šíbr, nezávislý topení, 3 řady sedaček ze kterých se dá rozložit letiště a bůhví co ještě.
EDIT: jo a vzadu to mělo měchy, ale je to předělaný na péra, čili bez starosti.
Naposledy editováno 23.01.2018 10:12:34
A takhle po dnešku se zdá, že je všechno jak má být, motor je například tišší než jsem čekal.
Akorát se v interiéru kouřilo, takže proběhne očistná kůra.
A jinak díky, snad poslouží
Naposledy editováno 23.01.2018 13:20:05
S merglem jsem přijel na emise, tam z něj vylítaly věci zcela nevídané, po pár pokusech se to začlo zlepšovat, až jsme se v rámci kouřivosti dostali někam nad hodnotu 2 (1 je norma), na začátku to bylo snad 10, pak 5 atd Leč, to je pořád 2x tolik a motor lehce (opravdu jen při tom testu trochu) kouřil do běla. Čili vstřiky na opravu, jako další ukazatel bylo, že to nestartovalo za tepla, jen s plným...to jsem původně ani nevěděl, s autem sem odjížděl za studena.
Po chvilce přemýšlení, co s tím, jsem se rozhodl že auto vrátím, vezmu si peníze a komnatu "diesel" kterou jsem jen velmi krátce otevřel, navždy uzamknu Nikdy jsem to nechtěl, tak se mi jen potvrdilo proč.
Opravit to samozřejmě jde, není to taková věda, ale přišel jsem k tomu autu jak slepý k houslím, nesháněl jsem...tak se ho stejným způsobem zbavím, bez velkých investic do CR vstřiků a bůhvíčeho po cestě k tomu.
Takže nechť žije e36, protože ta je prostě nejlepší fakt netuším co já jednou pořídím...